home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1236 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 694 695 [696] 697 698 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564531 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10425: 28 Apr 2009, 20:08 »

Jamen tillykke med finalepladsen til jer. Jeg håber, at mit drømmescenarie går i opfyldelse: At vi slår AaB ud, og fck og BIF så skal spille to finaler mod hinanden. Skete for 10 år siden med to finaler i parken (BIF vandt begge 4-1). Smiley

Andreas93
Gæst

« Svar #10426: 28 Apr 2009, 20:11 »

Jeg ved sku ikke rigtigt, hvem jeg helst vil møde i finalen. Kampene med Brøndby er altid tætte, mens at AaB har vist sig som et stærkt tunerings hold i år. Så jeg er engeligt ligeglad med hvem vi møder i finalen  Peace

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10427: 28 Apr 2009, 20:12 »

Jamen tillykke med finalepladsen til jer. Jeg håber, at mit drømmescenarie går i opfyldelse: At vi slår AaB ud, og fck og BIF så skal spille to finaler mod hinanden. Skete for 10 år siden med to finaler i parken (BIF vandt begge 4-1). Smiley

Kunne der hverfald være et drømmescenarie. Jeg ser også helst en finale som kommer til at hedde FCK-BIF. Men ser det dog stadig svært at i skulle vinde i morgen, men det er så hvad det er.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #10428: 28 Apr 2009, 20:18 »

Tillykke fra mig med pokalfinalen Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #10429: 28 Apr 2009, 20:19 »

Sad lige ved siden af Nordvest-fansene og de var virkelig sjove at høre på Grin

AFC
Manager

« Svar #10430: 28 Apr 2009, 20:21 »

Det er sgu irriterende vi brænder så mange chancer. Chancer efter chancer. Niveauet er godt nok ikke godt for tiden, når det gælder udnyttelsen af chancer, selvom vi var blevet bedre til det med tiden. Idag faldt det desværre tilbage. Et Danmarsksserie hold kan være svært at score/spille imod, men de chancer vi brænder idag, skal bare ind, ikke andet!
De to bedste på vores hold idag vil jeg mene er Dame N'Doye og Niclas Jensen. Niclas Jensen leverede rigtig gode indlæg som han er kendt for og de fleste af dem sad lige i panden på netop N'Doye, som desværre brændte nogle af dem, men det var alligevel farlige chancer han havde. Niclas stod også god defensivt, men tror han er langt væk fra en startplads, men håber vi forlænger med ham, da han er en god reserve at sætte ind. Han gjorde en forskel idag sammen med N'Doye som viste idag hvor dygtig han er i hovedspillet. Jeg tror det er den side af Dame som vi vil se resten af hans tid i FCK. Altså den hovedstødstærke angriber med god fysik, det viste han idag.

Delaney og Ozdogan gjorde det også rigtig fint idag. Synes Delaney bød på mest, da han tilbyder sig og er dygtig i offensiven, men da Ozdogan kom ind, havde han allerede én stor chance, som han desværre ikke udnyttede. Det kunne ellers have været godt, men de spillede sgu godt begge to. Jeg tror de har en fremtid i FCK.
Og stor cadeau til Nordvest for deres fight. Lidt uheldigt vi kommer bagud, men det er flot af dem, men meget ringe af Ulrik Laursen! Han står bare og sover og taber duellen til en meget svagere spiller, end ham selv når det gælder fysikken. Ringe.

Keeperen fra Nordvest skal også have en cadeau for sine redninger der var helt i top. Flotte reflekser og han var manden der faktisk reddede Nordvest fra at ikke at få en ordenligt overhaling af os, men skønt vi er i finalen. Så nu har vi 2 chancer for at komme i europæisk fodbold.
Ved ikke helt hvem jeg håber vi møder i finalen, men vil helst se AAB. Brøndby er stærke for tiden, mens AAB ikke rigtig har noget at spille for i ligaen, udover pokalen her. Så tror de kommer med fuld styrke hvis vi møder dem.

Mikkellas
Gæst

« Svar #10431: 28 Apr 2009, 20:35 »

Nu så jeg kun anden halvleg, da jeg selv var til fodbold, men det var sgu ikke for kønt, selvom vi er videre. Jeg havde forventet en langt større gejst hos spillerne, der ikke spiller fra start i SAS Liga-kampene. Nordstrand var jo bare elendig i den anden halvleg. Jeg ved ikke, om han også var det i første halvleg? Damen spiller meget bedre, synes jeg. Han holder bedre fast på bolden, mens han også fylder langt mere i feltet med sin fysiske kunnen.

Niclas Jensen spiller også en fin kamp, men han har alligevel så langt til en startplads, men han er en rigtig god backup Thumbs Up

Delaney spillede rigtig godt, af det jeg så, og det samme gjorde Saban, da han kom ind. De viser Ståle, at de er værd at satse på i fremtiden.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10432: 28 Apr 2009, 20:52 »

Vi kan ikke bruge den her kamp til en fløjtende fis, så lad dog være med at hive for meget ud af den. Fra første fløjt stod det klart at spilerne bare ville have kampen overstået, og det kunne tydeligt ses ved deres mål. Lad os hellere se frem mod kampen mod AaB på søndag.

Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #10433: 28 Apr 2009, 20:53 »

Så er der nyt omkring Oscar Wendts fremtid. Den ligger ihvertfald ikke hos Werder Bremen, der ikke er interesseret i ham mere efter at have nærstuderet ham. Det er godt nok lidt mærkeligt, da jeg synes, at han har spillet rigtig mange gode kampe. Han havde en enkelt svipser mod AGF, hvor hele holdet bare ikke fungerede Smiley

http://www.bold.dk/nyt/Werder-dropper-Wendt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #10434: 28 Apr 2009, 20:55 »

Vi kan ikke bruge den her kamp til en fløjtende fis, så lad dog være med at hive for meget ud af den. Fra første fløjt stod det klart at spilerne bare ville have kampen overstået, og det kunne tydeligt ses ved deres mål. Lad os hellere se frem mod kampen mod AaB på søndag.

Smiley

Sad du ikke nogenlunde ved nordvest-fansene? Der var ihf. en der lignte dig HELT VILDT! Shockeret

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10435: 28 Apr 2009, 20:58 »

Sad du ikke nogenlunde ved nordvest-fansene? Der var ihf. en der lignte dig HELT VILDT! Shockeret

Nej, stod ved siden af stemningstribunen.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #10436: 28 Apr 2009, 20:59 »

Nå ok. Hvis man da kunne kalde det en stemningstribune i dag Grin Der var næsten ingen Smiley Så var det nok bare mig..

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10437: 28 Apr 2009, 21:16 »

Nej selvfølgelig var der ikke nogen stemning i dag. Ikke andet end den DimitarBerbatov, enged og jeg skabte forståes. xD

enged
Gæst

« Svar #10438: 28 Apr 2009, 21:20 »

Det var nemlig det vi gjorde! Men for fanden hvor var det sløjt med stemningstribunen i dag Sur Godt vi kommer derover på søndag og får sat gang i de andre Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #10439: 28 Apr 2009, 21:29 »

Var det jeg der stod på forrerste række med det der nedern flag? Grin eller en af de forrerste rækker Smiley

Sider: 1 ... 694 695 [696] 697 698 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010