|
Hamza_BIF
|
|
Hvordan kan du kalde en angriber uden den mindste stabilitet for en af suppens bedste...
Den dag Ailton begynder at vise stabilitet over en hel sæson ka vi snakke!
Forstår jeg heller ikke.. i sidste runde var nordstrand ligaens bedste. Efter pokalrunden var det damen..  Hørte du det VK! vi vandt sammen min dejlige skat! 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hvordan gør i jeres skrift så lille? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Behøver jeg virkelig spørge hvem der på trods af krise osv har vundet en titel sidst  ? Var også mest sagt som irretation mod AB, men er det ikke "os" der sidst vandt sas-ligaen  Eller tænker du på Landspokalturnering en - fordi jeg kan ærligtalt ikke huske hvem der har vundet den, de seneste par år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Da jeg selv skulle til kamp, så jeg kun anden halvleg af kampen, og der synes jeg ikke, at der skete noget ophidsende  Jeg har dog set de to kasser, og Ailtons kasse er jo bare klasse, og det er en godt for ham, at han endelig får scoret efter en masse gode præstationer her i foråret. Damen fik også vist nogle gode ting i de sidste fem minutter af kampen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Var også mest sagt som irretation mod AB, men er det ikke "os" der sidst vandt sas-ligaen  Eller tænker du på Landspokalturnering en - fordi jeg kan ærligtalt ikke huske hvem der har vundet den, de seneste par år  Han mener at vi vandt pokalen sidste sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Forstår jeg heller ikke.. i sidste runde var nordstrand ligaens bedste. Efter pokalrunden var det damen..  Hørte du det VK! vi vandt sammen min dejlige skat!  EJ - ta dig nu lige sammen.. Hvornår har vi sagt at Nordstrand er ligaens bedste. Og mener da heller ikke vi har sagt efter vi spillede mod Nordvest at Damen var den bedste. Hvordan gør i jeres skrift så lille?  suk ... ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
EJ - ta dig nu lige sammen.. Hvornår har vi sagt at Nordstrand er ligaens bedste. Og mener da heller ikke vi har sagt efter vi spillede mod Nordvest at Damen var den bedste.
suk ... ...
Ikke lige sidste runde. Men hver runde synes jeg bare i har en ny helt  måske bare mig.. Tror jeg har fundet ud af det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Hvordan kan du kalde en angriber uden den mindste stabilitet for en af suppens bedste...
Den dag Ailton begynder at vise stabilitet over en hel sæson ka vi snakke!
Det begynder at blive uoverskueligt nu. (Mener at det er svært at finde rundt i alle de indlæg, fordi der kommer så meget. Bare så du ikke tror at det er dig jeg finder uoverskuelig (: )Jeg synes da Ailton har vist en form for stabilitet over den seneste periode, hvor han også har fundet sin selvtillid.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Apr 2009, 19:53 af JakobHove »
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Synes ailton er meget bedre end da han kom til og til starten af foråret nu. Men mener altså ikke han er suppens bedste angriber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Hvem mener du så, er suppens bedste angriber? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hvem mener du så, er suppens bedste angriber?  Ved ikke. Synes en del angribere som Jallow, ailton, farnerud og utaka er begyndt at blomstre op og en klassespiller som fx santin er blevet utrolig uskarp på det seneste så det er lidt svært.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Hvem mener du så, er suppens bedste angriber?  Sikkert Jallow ... .. Men hvis jeg skulle sige en objektivt ville det være Santin. Det er sikkert svært at tro at det er objektivt, da det er en spiller for FCK. Jeg synes bare at han er klasser for sig selv. Hvis man ser bort fra den sidste periode.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Ved ikke. Synes en del angribere som Jallow, ailton, farnerud og utaka er begyndt at blomstre op og en klassespiller som fx santin er blevet utrolig uskarp på det seneste så det er lidt svært..  At du tager Jallow og Farnerud med, kan kun være på grund af dit tilhørsforhold!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Ved ikke. Synes en del angribere som Jallow, ailton, farnerud og utaka er begyndt at blomstre op og en klassespiller som fx santin er blevet utrolig uskarp på det seneste så det er lidt svært..  Øhhh Synes ailton er meget bedre end da han kom til og til starten af foråret nu. Men mener altså ikke han er suppens bedste angriber  Øhhh- Det hænger jo ikke sammen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
ØhhhØhhh- Det hænger jo ikke sammen ?
Kig nu ordentligt på det p*s! Jeg siger han ikke er DEN bedste. Og jeg skriver 5 som på det seneste er begyndt at blomstre op! = Ailton er ikke den bedste men er begyndt at blomstre op. Han har stadig lidt jeg endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|