home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:41 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  1 Bruger, 683 Gæster Online.

Indlæg: 1132914 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 679 680 [681] 682 683 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1549107 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10200: 22 Apr 2009, 22:05 »

Så godt Nordstrand Smiley Smiley Smiley

Vi spillede godt nok dårligt i dag, vi lod jo dem have meget af spillet og kæft hvor var 1. halvleg direkte pinlig...
Men lækkert at se at vi alligevel får vendt det i 2. halvleg.
Men som sagt, så spillede Hutch jo godt, og lækkert at se at han kan score nogle kasser Smiley
En sejr er en sejr, og vi har fået de 3 point, så jeg er tilfreds Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10201: 22 Apr 2009, 22:06 »

Ja, ham glemte jeg lige at nævne. Klart vores bedste mand i dag, og han gør det bedre og bedre inde centralt Thumbs Up

Hvem var det, der tidligere sagde, at vi skulle have Hutch ud, så vi ikke skulle risikere, at han fik chancen for at skyde på mål? Opstemt
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10202: 22 Apr 2009, 22:07 »

Han laver da nogle gode ting, og så får han også fat i utrolig mange af de bolde, der bliver losset frem til ham og Santin. Han var da ihvertfald bedre end Santin igen i dag, og derfor er jeg stadig af den holdning, at Santin skal have en lille pause, så vi kan få Ailton og Nordstrand/N'Doye til at danne par i angrebet.
jeg er lidt uenig her.

Han smider mange bolde væk, og har svært ved at holde fast idag, og med hans store afbrænder in mente, så syntes jeg ikke du kan kalde præstationen god, men vil dog give dig ret i at han spiller bedre end Santin, som godt kunne trænge til en pause, men tror jeg ikke han får.

Håber dog at Ailton får chancen igen næste gang, fordi han har altså et kæmpe potentiale, og kan i mine øjne blive ligaens aller bedste angriber, hvis han får fuldt udbytte af hans store talent Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10203: 22 Apr 2009, 22:22 »

Det er heller ikke særlig nemt at holde fast i en lang bold hver gang og da slet ikke, når der ikke kommer meget hjælp bagfra med det samme. Vi er lidt for langsomme i perioder til at komme op og støtte angrebet, og så er det irriterende, at vi efter vores føringsmål går ned i tempo igen.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10204: 22 Apr 2009, 22:28 »

Det er heller ikke særlig nemt at holde fast i en lang bold hver gang og da slet ikke, når der ikke kommer meget hjælp bagfra med det samme. Vi er lidt for langsomme i perioder til at komme op og støtte angrebet, og så er det irriterende, at vi efter vores føringsmål går ned i tempo igen.
helt enig i at servicen ikke var god, men du kan ikke kalde hans præstation god.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10205: 22 Apr 2009, 22:31 »

Så kalder jeg den for acceptabel Smiley

Det bekymrer mig bare lidt, at vi ikke kan holde buret rent. Målet i dag var dog ren utur, da den rammer JC's fod og ryger lige ud til Borring. Det kunne dog godt være, fordi vi skifter for meget ud i det centrale forsvar. Selvom det er fire gode spillere, vi har, så er det altså farligt at skifte ud i midterforsvaret. Det er noget helt andet at skifte ud på de to forreste pladser. Vi kunne dog også se, at Kvist i flere situationer hang i bagkæden, så offsiden blev ophævet, og det er selvfølgelig noget, der sker, når han ikke normalt spiller der. Han gjorde det dog glimrende i dag defensivt.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10206: 22 Apr 2009, 22:32 »

Jeg er enig med FC-H
Ailtons præstation var slet ikke imponerende i dag. Jeg var faktisk skuffet over ham efter hans rimelig spil i de seneste kampe. Jeg synes Doye og Nord burde få chance fra start i næste kamp sammen. Santin ligner en som er løbet tør for energi og mangler en pause
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10207: 22 Apr 2009, 22:53 »

Sådan 3 point på kontoen meget vigtigt. 1.halvleg super indtil vi scorer så bliver det noget været lort, FCM sidder på det hele og vi skal være glade for 1-1 ved pausen. 2.halvleg så er det os der sidder på det hele og vi får da heldigvis scoret, dog mangler vi det tempo vi har set i nogle af de andre kampe. Vores angribere var ikke super idag, men heldigvis kommer Nord på banen og scorer dejlig, vores bedste spiller var nok Atiba.

Dejlig med en sejr og 3 point så kan vi jo håbe vores "venner" Würtz og Junior kan hjælpe os lidt i morgen, ved at drille OB og Brøndby  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10208: 23 Apr 2009, 10:32 »

3 point igår er super vigtigt efter den store skuffelse mod AGF. Nordstrand ska virkelig have den plads istedet for Ailton. Han brændte/brænder godt nok mange chancer her for tiden og nogle af dem skal man bare score på. Santin var også dårlig igår til at ramme målet. Synes og stadig han skal blive inde sammen med Nordstrand fordi han arbejder og tager de hårde kampe med forsvaret og er god til at komme igennem. Altid farlige Nordstrand skal ligge ved siden af Santin så angrebet fremover bliver.
   
                                                           Santin   Nordstrand

De er farligst og var det også i efteråret. Så synes Ståle ska holde fast ved den. Forsvaret sejlede dog meget igår.
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10209: 23 Apr 2009, 11:11 »

Jeg er da enig i at Nordstrand skal have en start plads snart, men vi er vel også enige om at fordi en af angriberne spiller en lidt sløj kamp så skal de ikke ned bagi køen. næste uge vil der med garenti være mange indlæg om hvor dårlig Nordstarnd er og Dame skal have chancen, og ugen efter er det Ailton der skal have chancen... Lad os nu bare prøve at holde 2 faste angribere et stykke tid.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2009, 11:15 af Batistuta » Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10210: 23 Apr 2009, 11:20 »

nu ved jeg godt jeg sikkert bliver irettesat for at sige det her i fc k tråden, men sys bestemt ikke i har virket overbevisende de sidste 2-3 kampe, specielt jeres angribere, har skulle bruge uffatelig mange chancer på, at proppe bolden i kassen (lige pånær Nordstrand), så hvis jeg var ståle, (er jeg heldigvis ikke hehe) ville jeg da godt nok forsøge en anden angrebs duo, for nok ser det pænt ud, at angriberne kan en masse, for bevares de er ekseptionelle teknikkere de to brasser, men sys personligt ikke de skal spille sammen da der går for meget hat og briller i angrebet.. men som BIF fan håber jeg da i fortsætter med at spille de to i front hehe Opstemt
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10211: 23 Apr 2009, 12:10 »

nu ved jeg godt jeg sikkert bliver irettesat for at sige det her i fc k tråden, men sys bestemt ikke i har virket overbevisende de sidste 2-3 kampe, specielt jeres angribere, har skulle bruge uffatelig mange chancer på, at proppe bolden i kassen (lige pånær Nordstrand), så hvis jeg var ståle, (er jeg heldigvis ikke hehe) ville jeg da godt nok forsøge en anden angrebs duo, for nok ser det pænt ud, at angriberne kan en masse, for bevares de er ekseptionelle teknikkere de to brasser, men sys personligt ikke de skal spille sammen da der går for meget hat og briller i angrebet.. men som BIF fan håber jeg da i fortsætter med at spille de to i front hehe Opstemt
Nu synes jeg kun det var i går (kampen mod FCM), at angrebet med Ailton og Santin så skidt ud, ellers har kampene med de to ser rigtige gode ud, ja vi scoret ikke mod AGF, men det var sku ren uheld, kampene mod Vejle og FCN hvor de har spillet sammen, har det også fungeret super og i de kampe har de begge lavet mål. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10212: 23 Apr 2009, 12:12 »

tja okay måske bare min holdning at der for meget, teknik i det angreb og for lidt kynisme .. Wink
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10213: 23 Apr 2009, 12:27 »

tja okay måske bare min holdning at der for meget, teknik i det angreb og for lidt kynisme .. Wink
Ser da også gerne vi score på alle vores chancer, men sådan er fodbold jo ikke  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10214: 23 Apr 2009, 12:43 »

En skam han har ellers været godt kørende på det sidste http://www.bold.dk/nyt/Groenkjaer-ude-i-et-par-uger det kan jo give Vingaard chancen, ellers er muligheden jo også at Atiba ryger ud på kanten igen, og TK ind på midten nu hvor er han er tilbage. Jeg håber på vi giver Vingaard chancen på kanten, og at vi beholder Atiba på den centrale midtbanen.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 679 680 [681] 682 683 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010