home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:56:10 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  2 Brugere, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132913 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 677 678 [679] 680 681 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1549066 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10170: 22 Apr 2009, 12:58 »

Kampen mod agf gjorde han da ikke nogen god figur af sig, ikke hvad jeg så i hvert fald. Mod Esbjerg var han da helt til grin ligesom resten af holdet, de mellemliggende kampe ville jeg lyve om hvis jeg sagde jeg havde set, men eftersom der ikke har været noget om ham når man har læst kampreferater så går jeg da ud fra at han igen har hygget sig og været anonym.

Jeg fandt ham nu pænt god i agf kampen. Men han gik død de sidste 20 minutter, og burde have været skiftet ud i stedet for Ailton/Sionko. Esbjerg kampen var alle som du siger til grin  Wink

Men den mand har simpelthen et løbepensum som ingen anden på vores hold, og kan virkelig dæmme op for meget inde på midten (sammen med Hjalte som også har et godt løbepensum) Og det mener jeg klart udligner hans fysiske statur. Han skal så bare ikke spilles på NOGEN måder inde omkring modstandernes straffesparksfelt, vi kan ikke risikere at han skyder på mål  Tunge
Logged


enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10171: 22 Apr 2009, 13:03 »

Det kan da godt være at han har et stort løbepensum, men hvad fanden kan vi bruge det til når han modtager bolden, løber rundt med den i 1 minut, også er hele modstanderholdet bag bolden. Han kan løbe frem og tilbage, juhu, det kan vi jo ikke bruge til noget når han ikke kan lave ret meget konstruktivt.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10172: 22 Apr 2009, 13:08 »

Det kan da godt være at han har et stort løbepensum, men hvad fanden kan vi bruge det til når han modtager bolden, løber rundt med den i 1 minut, også er hele modstanderholdet bag bolden. Han kan løbe frem og tilbage, juhu, det kan vi jo ikke bruge til noget når han ikke kan lave ret meget konstruktivt.

Nu synes jeg du er hård ved ham. Jeg ser ham tit smide den ind imellem to modstandere til en af vores angribere, eller få den rykket ud på fløjen. Der hvor han begynder at lave fejl, er når han bliver træt, og der må han jo så bare hives ud til fordel for en Kvist (under normale omstændigheder) hvis der skal forsvares, eller Vingaard hvis der skal angribes. Men ok vi bliver jo nok ikke enige  Wink
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10173: 22 Apr 2009, 14:04 »

Det lader sgu til det er alvorligt med Pospech siden han ikke er med. Håber ikke det varer for længe, da han virkelig manglede mod AGF. Iaften håber jeg på en sejr over forholdsvis stærke Midtjylland. Vi skal bare holde fast i Frank K og det tror jeg også vores forsvar er stærke nok til.

Tror opstillingen bliver:

                               JC
    Kvist   Antonsson    Laursen   Wendt
    Sionko   Hjalte   Hutchinson   Grønkjær
                  Ailton   Santin

Og resultatet tror jeg bliver 2-0 til os.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10174: 22 Apr 2009, 15:26 »

Det lader sgu til det er alvorligt med Pospech siden han ikke er med. Håber ikke det varer for længe, da han virkelig manglede mod AGF. Iaften håber jeg på en sejr over forholdsvis stærke Midtjylland. Vi skal bare holde fast i Frank K og det tror jeg også vores forsvar er stærke nok til.

Tror opstillingen bliver:

                               JC
    Kvist   Antonsson    Laursen   Wendt
    Sionko   Hjalte   Hutchinson   Grønkjær
                  Ailton   Santin

Og resultatet tror jeg bliver 2-0 til os.
tror ikke det er så alvorligt, men kan det blive og derfor tages ingen chancer Smiley

mht. 11'eren er jeg helt enig.

Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10175: 22 Apr 2009, 15:29 »

det der er vigtig i aften, er ikke at overlade for meget initiativ til FCM, for så er de stærke. Frank K vil formentlig være alene på toppen, og han er udelukkende et aktiv, når midtjyderne har bolden. så vi skal indlede i en kontrolleret offensiv, da de også er hyperfarlige i kontrafasen, og på det punkt, vel en af de stærkeste hold i DK. Men tipper en 3-1 sejr, som sidst i Parken, med Dobbelt Ailton
og en enkelt CEsar kasse Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10176: 22 Apr 2009, 15:38 »

Hvis FCM spiller som de gjorde mod Randers, d.v.s ikke skaber noget som helst, så tror ikke de bliver så svære at slå, men hvis alle deres spillere spiller på deres højeste, så kan de sagtens blive svære at spille mod.
Men lige meget hvordan FCM spiller, så skal vi have vasket pletten efter nederlaget mod agf væk. Pyt med hvordan modstanderholdet spiller, vi skal bare spille bedre, i hvert fald så længe det er i Danmark. Der burde ikke være nogen vi ikke kan slå! Vi har trods alt den stærkeste trup, og det er kun Pospech der er ude. Derfor er alt andet end en sejr i dag uacceptabelt.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10177: 22 Apr 2009, 15:46 »

Vi skal simpelthen have en sejr. Det hjælper ikke, at vi slår både BIF og OB i svære kampe, og vi så taber til AGF og Esbjerg. Det koster i den sidste ende. Det eneste, der tæller i dag, er en sejr, og den er jeg også rimelig sikker på, at vi får. Vi har et godt tag på dem, men vi skal dog også passe på, for hvis de rammer deres absolutte topniveau, så bliver de farlige. Vi kan dog snart ikke brænde flere chancer, og derfor regner jeg med en 2-0-sejr med Ailton i målscorerens rolle begge gange.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10178: 22 Apr 2009, 16:45 »

det der er vigtig i aften, er ikke at overlade for meget initiativ til FCM, for så er de stærke. Frank K vil formentlig være alene på toppen, og han er udelukkende et aktiv, når midtjyderne har bolden. så vi skal indlede i en kontrolleret offensiv, da de også er hyperfarlige i kontrafasen, og på det punkt, vel en af de stærkeste hold i DK. Men tipper en 3-1 sejr, som sidst i Parken, med Dobbelt Ailton
og en enkelt CEsar kasse Smiley
Enig.

Frank K er rigtig god fysisk, men også lidt teknisk. Han har en god boldkontrol og kan tæmme bolden de sværeste steder og ligge bolden i nettet og derfor er det vigtigt vi er oppe på tæerne og at vi ingen fejl laver. FCM er rigtig dygtige rent kontrafase mæssigt og vi skal virkelig være klar, ellers så går det grueligt galt.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10179: 22 Apr 2009, 19:20 »

Startopstillingen mod FCM:

                Christiansen
Kvist - Antonsson - Zanka - Wendt
Sionko - Nørregaard - Hutchinson - Grønkjær
               Ailton - Santin

Ser jo meget godt ud, tror også vi vinder dagens kamp, vi har i de 2 tidligere opgør mod FCM i denne sæson scoret 3 mål, det tror jeg også vi gør i dag med en 3-0 sejr  Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10180: 22 Apr 2009, 19:28 »

Startopstillingen mod FCM:

                Christiansen
 Kvist - Antonsson - Zanka - Wendt
 Sionko - Nørregaard - Hutchinson - Grønkjær
               Ailton - Santin

Ser jo meget godt ud, tror også vi vinder dagens kamp, vi har i de 2 tidligere opgør mod FCM i denne sæson scoret 3 mål, det tror jeg også vi gør i dag med en 3-0 sejr  Thumbs Up

Lidt overraskende for mig at Ulrik ikke er med, specielt med henblik på at tage duellerne i luften med Fran K. MEn ser jo ud som forventet ellers, og jeg regner som tidligere nævnt med en 3-1 sejr med dobbelt Almeida, og En enkelt Cesar Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10181: 22 Apr 2009, 19:36 »

Fair nok, at han laver om på forsvaret, for det har ikke været super i de seneste par kampe trods det lave antal mål, der er gået ind på os. Jeg ville dog gerne have set Santin ude, for vi har altså fire gode angribere, og derfor skal der også være plads til rotation, hvis den ene har en mindre god præstation i en weekend.
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10182: 22 Apr 2009, 20:08 »

Verdensklasse Hutchi!!!! Opstemt.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10183: 22 Apr 2009, 20:10 »

Hutch er virkelig blevet god på sine langskud/opsamlingsboldene og det resultere heldigvis i mål.
Godt vi hurtigt får scoret så en "agf'er" ikke gentager sig

KLASSE HUTCH! Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10184: 22 Apr 2009, 20:57 »

Vores forsvar sejler rundt om son kegler. Vi har slet ikke styr på noget nede bagved og det skal rettes. Forstår heller ikke hvorfor Laursen er med, da jeg helt klart så ham på banen lige nu, da Zanka og Antonsson er for usikre, eller hele forsvaret generelt. Håber vi får det rettet og et flot mål af Hutchinson. Ærgeligt de udlignede, men der er ikke meget at gøre i den situation netop der.

KOM SÅ FCK!!
Logged

Sider: 1 ... 677 678 [679] 680 681 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010