home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:36:52 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  1 Bruger, 673 Gæster Online.

Indlæg: 1132910 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 674 675 [676] 677 678 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1549000 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10125: 19 Apr 2009, 21:33 »

Gosser... du poster et link, hvori du siger at jeg håner i bif-tråden... men jeg har tilgengæld styr på situationsfornemmel sen... vi har lige tabt en uhyrlig vigtig kamp også poster du sådan noget vås.
I fører var det 3 - 1,, så er det iorden at komme med små sjove kommentare som at Kents har er sjovt, og at jeres holdsang er mærkelig osv.. det er situatonsfornemmels e min spejder ven
Logged

Thaurat al Shabab

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10126: 19 Apr 2009, 21:34 »

Mens i andre stadig fastholder den mærkelige debat omkring Gossers indlæg, så vil jeg komme med en ny debat Smiley

Skal Santin sendes på bænken til kampen mod FCM efter dagens mange afbrændere? Er det ikke på tide, at man giver N'Doye en chance igen? Det er ihvertfald min mening efter dagens kamp, hvor vi brændte uhyre mange chancer. Ailton var god i første halvleg, men han faldt lidt ud af spillet i anden halvleg, hvor vi ikke fik etableret så meget spil i begyndelsen, hvilket medvirker kraftigt i hans forsvinden.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10127: 19 Apr 2009, 21:35 »

Selvfølgeligt kan han formulere sig bedre eller ændre et par ting, men synes overhovedet ikke, at hans indlæg lugter af hån eller lignende.
Men jeg vil stadig gerne høre om hvorvidt, jeg er velkommen i denne tråd? Opstemt Opstemt

Hehe. Kan altså ikke tage dig seriøst.. Well, jeg snakker med StormQ i stedet for, han er da mere fornuftig at høre på. Smiley

Nej, nej. Ikke hån, men når du ser på den, så ligner det rimelig meget en bif'er, der er inde og stikke til dem der ligger ned. Hån er vel også et rimelig stærkt ord.

Du er hjertelig velkommen, men vil stadig mene, at hvis man forholder sig (nogenlunde) objektivt tydeligvis kan se det som en stikpille. Ikke at det rør mig synderligt Smiley



KAN "mudderkastningen" i øvrigt ikke snart stoppe? Nogen må da være store nok (menneskeligt) til at holde sig væk Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10128: 19 Apr 2009, 21:35 »

troede ik du gad snakke med mig? :S
nu snakker vi gossers hensigt? hvad tror du den er?

Som jeg skrev til dig tidligere, vil jeg ikke snakke med dig, når du skriver underlige ting. Ser ud til at du så småt er stoppet med det (og TAK for det!).

Hans hensigt er at rose Santin, fordi han er en af ligaens bedste angribere, men dog pejer han på, at han brænder rigtigt mange chancer.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10129: 19 Apr 2009, 21:36 »

Gosser... du poster et link, hvori du siger at jeg håner i bif-tråden... men jeg har tilgengæld styr på situationsfornemmel sen... vi har lige tabt en uhyrlig vigtig kamp også poster du sådan noget vås.
I fører var det 3 - 1,, så er det iorden at komme med små sjove kommentare som at Kents har er sjovt, og at jeres holdsang er mærkelig osv.. det er situatonsfornemmels e min spejder ven

Men mit indlæg og dine, som jeg linker til, kan ikke sammenlignes, idet dit er hån, og mit ikke var.

Men lad os nu droppe denne latterlige debat, startet af dig (tak for det), før det kører for langt ud. Send mig en PB, hvis du mangler at fyre mere intetsigende bavl af.
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10130: 19 Apr 2009, 21:37 »

det helt iorden absalonsen... nu ved jeg bare hvor logisk du tænker, men det der jo intet galt i vel min ven
Logged

Thaurat al Shabab

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10131: 19 Apr 2009, 21:38 »

Det kan godt være at FCK spillede bedst og havde flest chancer, endda 2 på træværket(stolpen), men AGF kæmpede røven ud af bukserne og havde også nogle skud indenfor målrammen og formåede at score et enkelt mål og det er vel forskellen idag på de to hold(AGF scorede og FCK brændte igen og igen op til flere gange).
FCK spillerne må hjem og øve/træne skud på mål og så er den vel ikke så meget længere(som jeg ser det).

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 19 Apr 2009, 21:41 af Blackstone » Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10132: 19 Apr 2009, 21:38 »

Mens i andre stadig fastholder den mærkelige debat omkring Gossers indlæg, så vil jeg komme med en ny debat Smiley

Skal Santin sendes på bænken til kampen mod FCM efter dagens mange afbrændere? Er det ikke på tide, at man giver N'Doye en chance igen? Det er ihvertfald min mening efter dagens kamp, hvor vi brændte uhyre mange chancer. Ailton var god i første halvleg, men han faldt lidt ud af spillet i anden halvleg, hvor vi ikke fik etableret så meget spil i begyndelsen, hvilket medvirker kraftigt i hans forsvinden.

Uenig. Af den simple grund at N'Doye simpelthen virker for lad, når han endelig kommer ind. Nordstrand virker i super form, når han bliver skiftet ind, men ikke overbevisende da han startede. Ille/Santin igen - Santin kan simpelthen ikke have to SÅ dårlige dage på kontoret i træk Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10133: 19 Apr 2009, 21:39 »

hvad håner jeg om? jeg synes at jeres sang er mærkelig...
fortjæl mig definitionen på hån..
Logged

Thaurat al Shabab

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10134: 19 Apr 2009, 21:39 »

Mens i andre stadig fastholder den mærkelige debat omkring Gossers indlæg, så vil jeg komme med en ny debat Smiley

Skal Santin sendes på bænken til kampen mod FCM efter dagens mange afbrændere? Er det ikke på tide, at man giver N'Doye en chance igen? Det er ihvertfald min mening efter dagens kamp, hvor vi brændte uhyre mange chancer. Ailton var god i første halvleg, men han faldt lidt ud af spillet i anden halvleg, hvor vi ikke fik etableret så meget spil i begyndelsen, hvilket medvirker kraftigt i hans forsvinden.

Jeg syntes at vi skal prøve at stille med Nordstrand og Ailton fra start mod FCM. Santin har brændt ALT for mange chancer, og derfor skal han måske lige have en pause. Men måske skulle man også starte med de 2 brasilienere inde igen, da spillet jo var rigtig godt offensivt.
Dog skal vores defensive lige oppe sig lidt. Den var skidt idag. Vi presser slet ikke nok når de er på vores bane halvdel, og der kommer ikke nok folk med hjem når der er brug for det.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10135: 19 Apr 2009, 21:40 »

det helt iorden absalonsen... nu ved jeg bare hvor logisk du tænker, men det der jo intet galt i vel min ven

Jeg vil ikke være din ven, men din spejder ven - ligessom Gosser!  Sur

Og hvor logisk mener du så, at jeg tænker? At det aldrig kunne ske, at en BIF'er roste en af jeres spillere? Ak jo, "min ven", det kunne godt ske. Jeg har før ønsket jer tillykke med mesterskab (og vidst nok også sejren over United).
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10136: 19 Apr 2009, 21:41 »

Hvor er det skuffende! At vi kan tabe til AGF på den her måde er direkte latterlig. Hvad sker der lige for os?
Det var ellers fint nok i Aarhus, men satan det skidt det her.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10137: 19 Apr 2009, 21:45 »

tak for det Shoci i'jem,

ses ikke, Ta chi Nënen, Ma ha Karin, Pë Dër, Pickën Ê Nënes - forskellige sprog for vi ses spejder venner
Logged

Thaurat al Shabab

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10138: 19 Apr 2009, 21:50 »

Uenig. Af den simple grund at N'Doye simpelthen virker for lad, når han endelig kommer ind. Nordstrand virker i super form, når han bliver skiftet ind, men ikke overbevisende da han startede. Ille/Santin igen - Santin kan simpelthen ikke have to SÅ dårlige dage på kontoret i træk Smiley

Jeg kan også godt hælde til duoen Nordstrand-Ailton, som jo gjorde det fantastisk sidst mod FCM i Herning. Her scorede Ailton vist to kasser med Nord i oplæggerens rolle, hvis jeg ikke husker helt galt Smiley
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10139: 19 Apr 2009, 21:55 »

Jeg kan også godt hælde til duoen Nordstrand-Ailton, som jo gjorde det fantastisk sidst mod FCM i Herning. Her scorede Ailton vist to kasser med Nord i oplæggerens rolle, hvis jeg ikke husker helt galt Smiley
Delvis rigtigt  Smiley Vi startede med Santin og Ailton inde, så blev Jesper skadet og Coe skulle ind, hvilket gad et lille ikke eu problem, så kom Nord ind isteder for Santin.
Men ja kunne da være spændene, men synes at Santin og Ailton har vist et rigtigt godt samarbejde, så ser gerne dem igen på onsdag.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 674 675 [676] 677 678 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010