home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Indlæg: 1132908 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 670 671 [672] 673 674 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548879 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10065: 19 Apr 2009, 14:58 »

Selvom jeg er FCK-fan, så skal jeg til Fionia Park inden så længe kl 16, og se OB -FCN ang. fordi jeg har fået billetter. Så kan jeg sgu lige så godt tage derud og se noget bold. Dermed får jeg ikke set noget af kampen, men får da set lidt. Jeg tror sgu det bliver en svær kamp. AGF har godt nok tabt mange point/kampe på det seneste, men de spiller sgu flot fodbold. Det er bare ærgeligt det ikke fører til point.

Men tror da vi er klasser bedre og at vi vinder kampen 0-2. Santin og Nordstrand må blive skytterne!

Det kan jeg simpelthen ikke  tage seriøst?!?  Shockeret
Du vælger simpelthen at tage ud at se liga rivaler, end at se dit eget hold? Undskyldningen med fribilletter holder ikke rigtig i min verden... Nå men dig om det!  Rullende Øjne

Anyway så håber jeg på vi fortsætter det gode spil, omend jeg altid frygter at spille mod agf, af en eller anden grund... Desværre har jeg ikke haft tid til at tage med derover i dag, hvilket er ærgeligt, for der kommer tryk på. 5 busser afsted, hvor de 2 af dem er dobbeltdækkere. plus jydefans og bil/togrejsende, der bliver kanonstemning  Thumbs Up
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10066: 19 Apr 2009, 15:04 »

Det kan jeg simpelthen ikke  tage seriøst?!?  Shockeret
Du vælger simpelthen at tage ud at se liga rivaler, end at se dit eget hold? Undskyldningen med fribilletter holder ikke rigtig i min verden... Nå men dig om det!  Rullende Øjne

Så man må ikke se andre hold end sit eget? Det er sgu da en holdning der nærmer sig det fanatiske.

Selvom jeg holder med FCK har jeg da og valgt at se SønderjyskE spille, fremfor at tage til Herning og se FCK.
Logged


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10067: 19 Apr 2009, 15:05 »

Man kan jo godt tage ind og se fodbold, bare for hyggens skyld? Smiley
+ det jo ikke en skidt kamp at se
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10068: 19 Apr 2009, 15:14 »

Så man må ikke se andre hold end sit eget? Det er sgu da en holdning der nærmer sig det fanatiske.

Selvom jeg holder med FCK har jeg da og valgt at se SønderjyskE spille, fremfor at tage til Herning og se FCK.

Nej men jeg havde godt nok valgt at blive hjemme i det mindste. Jeg kan ikke se logikken i at andre kampe kommer foran sit hold...
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10069: 19 Apr 2009, 15:26 »

Nej men jeg havde godt nok valgt at blive hjemme i det mindste. Jeg kan ikke se logikken i at andre kampe kommer foran sit hold...

Hvis jeg havde fået et par fribilleter til en kamp ville jeg da hellere tage ud at se den live, end at blive hjemme og se FCK på TV. Ens fodboldhold bør da ikke styre ens liv så meget, at man ikke kan overleve ikke at se en kamp med dem.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10070: 19 Apr 2009, 15:31 »

Hvis jeg havde fået et par fribilleter til en kamp ville jeg da hellere tage ud at se den live, end at blive hjemme og se FCK på TV. Ens fodboldhold bør da ikke styre ens liv så meget, at man ikke kan overleve ikke at se en kamp med dem.

Så burde man nok overveje om man ikke bare skulle holde med det lokale fodboldhold... Hvis man ikke går nok op i sit hold, til at sige nej til billetter til en ligarival, så går man i mine øjne ikke nok op i det. Jeg kan forstå hvis det lå så man samtidig kunne følge sit eget hold først/bagefter. Men ok det må være en jyde/fyn fan ting det der...
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10071: 19 Apr 2009, 15:37 »

Men ok det må være en jyde/fyn fan ting det der...

Det var da en lam kommentar.

Det handler i sin enkelthed bare om, at jeg ikke mener at ens fokus på sit eget fodboldhold, skal være så dominerende, at man ikke kan se en anden kamp uden at skulle blive stemplet som dårlig fan. Jyde eller ej!
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10072: 19 Apr 2009, 15:49 »

Det var da en lam kommentar.

Det handler i sin enkelthed bare om, at jeg ikke mener at ens fokus på sit eget fodboldhold, skal være så dominerende, at man ikke kan se en anden kamp uden at skulle blive stemplet som dårlig fan. Jyde eller ej!

Lam kommentar eller ej. Jeg har aldrig mødt en Københavner (eller jyde der holder med sit lokale hold for den sags skyld) der med respekt for sig selv, tager ud og ser en anden kamp, der kolliderer i kamptidspunkt med hans eget hold. Det er ren Sakrilegium.

Dernæst siger jeg ikke at jeg har problemer med at man tager ud at ser en anden kamp, hell det gør jeg selv fra tid til anden. Jeg har et problem med at folk kalder sig fans, men ikke sætter sit eget hold over andre hold... Jeg har ikke sagt dårlig fan nogen steder, så den står for egen regning. Men jeg ville nok overveje, om holdet så var det rigtige for mig...
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10073: 19 Apr 2009, 17:14 »

Dernæst siger jeg ikke at jeg har problemer med at man tager ud at ser en anden kamp, hell det gør jeg selv fra tid til anden. Jeg har et problem med at folk kalder sig fans, men ikke sætter sit eget hold over andre hold... Jeg har ikke sagt dårlig fan nogen steder, så den står for egen regning. Men jeg ville nok overveje, om holdet så var det rigtige for mig...

Lige dér! Mellem linierne siger du jo, at AFC (eller jeg for denne sags skyld) ikke er værdige FCK-fans i din optik. Jeg synes du har et meget småligt syn på at det være fodboldfan. For mig er fodbold altså ikke noget helligt.
Logged


Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10074: 19 Apr 2009, 18:28 »

God første halveg vi spiller, hvis man ser bort fra de brændte chancer  crazy De 2 brassiliener(stave) fungere godt sammen og er gode til at trække ud på kanterne, hvor at de bruger deres drible evner godt. Men hold kæft hvor er Santin dog uskarp !!!!  ticked off Han brænder den ene kæmpe chance efter den anden  ticked off

Nå men jeg tror stadig på sejren, hvis at vi kan få scoret på nogle af vores chancer i anden halveg  crazy  Thumbs Up
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10075: 19 Apr 2009, 18:44 »

hold op vi brænder mange chancer i dag! Shockeret:
Ind med Nord Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10076: 19 Apr 2009, 19:03 »

Få den nu ind FC....
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10077: 19 Apr 2009, 19:15 »

Der røg den stol... og den dør... FUCK jeg er gal mand!
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10078: 19 Apr 2009, 19:16 »

KÆFT hvor har vores backs da været gode, det da helt vildt
Logged

Thaurat al Shabab

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10079: 19 Apr 2009, 19:17 »

ringe angrebs præstation! vi burde have været foran 3-0 ved pausen Skuffet
NORD PÅ BANEN!
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 ... 670 671 [672] 673 674 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010