home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  2 Brugere, 776 Gæster Online.

Indlæg: 1132908 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 667 668 [669] 670 671 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548752 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10020: 13 Apr 2009, 22:12 »

Tak JS Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10021: 13 Apr 2009, 22:15 »

kæft hvor er det dejligt endelig, at se Ailton spille flere gode kampe efter hinanden og det ligner at han er i gang med sit længe ventet gennembrud. I øvrigt et rigtigt godt mål, han laver i dag. Sionko synes jeg også, var rigtig god i dag og han viser bare, at det er ham der skal spille på den højre fløj. Ærgeligt at den ikke går ind ved hans frække lob  Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10022: 13 Apr 2009, 22:23 »

Ailton gjorde vel hvad han har manglet andre gange. Nemlig det nemme. Han sparkede den bare resolut ind i stedet for, at lave alt muligt smart.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10023: 13 Apr 2009, 22:27 »

Dejlig sejr og overlegen endda. Det er dejligt vi endelig kan rykke fri af Brøndby If med et forspring på én sejr nu. Jeg synes vi spillede rigtig godt idag, bortset fra jeg synes at dommeren var ringe. Jeg så mindst 3 situationer hvor vi blev snydt for nogle ting.

Lad os starte med Grønkjærs straffe. Der er jo ingen tvivl om der er straffe der, men det blev ikke dømt, hvilket er meget skidt af dommeren/dommerne. Man kan tydeligt se JG bliver sparket direkte hårdt ind på sit støtteben og falder om kuld, hvor efter dommeren ingen ting dømmer. Lidt lav præstation af ham der.

En anden situation var der hvor JC går ud og vil gribe bolden, mens Collins kommer hoppende ind i JC og giver ham et forholdvis hårdt skub ind i siden på ham så JC ikke kan gribe bolden eller røre den og efter får Vejle fordel?!! Hvad sker der dommer?

Den 3. situation var da Nordstrand kommer løbende hvor Mads Pedersen så skubber ham ind i siden med en ret hård skulder og ingen ting får. Lidt ringe han ikke dømmer på den, da man tydeligt kan se at han nærmest blokerer vejen for ham ved at skubbe ham væk.
Synes ikke vi bliver snydt for et straffe, Grønkjær falder alt for let efter min mening, det kunne sikkert godt dømmes, men der er for meget skuespil over Grønkjær lige der. Ellers enig i alt det andet.

Derudover spiller vi en rigtigt god kamp offensiv, synes især at Ailton og Santin arbejder godt sammen, dem ser jeg lige pt. som 1.valg i angrebet.
Denfensiv halter vi til tider, især i 1.halvleg har Vejle en god periode, men de bliver dog aldrig farlig. 2.halvleg sidder vi 100% på, så lidt en skam de skal have det mål.

Bliver spændene at se, hvem der spiller mod Nordvest på torsdag, det kunne godt bliver 11 nye i forhold til i dag  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10024: 13 Apr 2009, 22:33 »

Vores stærke brede, gør jo at vi kan stille med en del nye og så stadig have et slag kraftigt hold  Smiley  Thumbs Up

Et bud kunne være:

                         Willand
  Pospech---Larson----Zanka-----Jensen

  Sionko---Hjalte------Kvist-------Vingaard

             Nordstrand-----N'doye

 
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10025: 13 Apr 2009, 22:36 »

Skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke at Pospech og Sionko spiller for jer. De to har formentlig brug for en pause, og så giver man dem det i kampen mod Nordvest.

Mon ikke Neestrup, Albrechtsen og Danni Jensen vil være en del af jeres trup. Det er vel i sådanne kampe mod de modstandere, at I skal give dem spilletid. Måske også en spiller som Per Weirauch kunne blive prøvet af i den kamp.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10026: 13 Apr 2009, 22:38 »

Thomas Delaney og Saban Özdogan burde også kunne få et par minutter Smiley
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10027: 13 Apr 2009, 22:40 »

Tror godt det kunne blive følgende 11 mod Nordvest:

                       Willand
  Jensen---Larson----Zanka-----Jensen

  Kvist--- Neestrup------Özdogan-------Vingaard

             Nordstrand-----N'doye
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10028: 13 Apr 2009, 22:40 »

Med Ståle som træner, så tror jeg ikke at du skal, regne med folk som Albrechtsen i startopstillingen. Vi har ikke mødt et eneste sas liga hold i pokalen, indtil videre og han har stadig ikke givet chancen til nogen af de unge.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10029: 13 Apr 2009, 22:41 »

Skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke at Pospech og Sionko spiller for jer. De to har formentlig brug for en pause, og så giver man dem det i kampen mod Nordvest.

Mon ikke Neestrup, Albrechtsen og Danni Jensen vil være en del af jeres trup. Det er vel i sådanne kampe mod de modstandere, at I skal give dem spilletid. Måske også en spiller som Per Weirauch kunne blive prøvet af i den kamp.

Albrechtsen spiller ihvertfald ikke, han er skadet. Tunge
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10030: 13 Apr 2009, 22:44 »

Daaamen vi kan Døje Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10031: 13 Apr 2009, 22:46 »

Jeg håber at se spillere som Delaney, Özdogan og Larsson igen.. Glæder mig til at se Wiland i buret og Vingaard med fra start, måske ved siden af en arbejdssom Kvist..
Albrechtsen er ikke med, grundet en skade (måske ska han os opereres)
Logged

Thaurat al Shabab

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10032: 13 Apr 2009, 22:50 »

Jeg tror virkelig ikke på, at vi for folk som Delaney at se. Ståle har ikke spillet med de unge før i pokalen, i hele hans tid i fck, så hvorfor skulle han gøre det i den kamp.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10033: 13 Apr 2009, 23:01 »

Jeg tror virkelig ikke på, at vi for folk som Delaney at se. Ståle har ikke spillet med de unge før i pokalen, i hele hans tid i fck, så hvorfor skulle han gøre det i den kamp.
Mener nu at de unge før har fået chancen i pokalen under Ståle, men det er ved at være et stykke tid siden f.eks. mod Thisted i 2006 http://fck.dk/index.php?pageid=1189&msa=summary
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10034: 13 Apr 2009, 23:08 »

Vi har aldrig haft en spiller, der er blevet topscorer vel ? For både Nordstrand og Santin bejler da kraftigt til det nu.
Logged

Sider: 1 ... 667 668 [669] 670 671 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010