home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 789 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 664 665 [666] 667 668 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548672 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9975: 08 Apr 2009, 11:42 »

Jeg ville ELSKE at se Vingaard inde i stedet for Hutchinson, men jeg tror bare ikke at Ståle gør det. Jeg så jo helst Hutch solgt for en stor portion penge, og så give spilletid til Grønkjær og Vingaard på fløjen, TK og Kvist centralt.

Men jeg synes det er synd, at Vingaard ikke har fået mere spilletid end han har!
Synes nu at Hutchinson har gjort det rigtigt godt, inde på den centrale midtbane, så ser ingen grund til at skifte ud der, med mindre en af dem har brug for en pause. Ser også gerne Vingaard for noget spilletid, gerne i stedet for Grønkjær pga. af hans knæ, 2 kampe inde for kort tid vil sikkert belaste hans knæ meget, med mindre han er mere klar end vi går og tror. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9976: 08 Apr 2009, 13:26 »

Så er der næsten 4 timer til vi skal til Haderslev. Kampen skal nok blive god for jeg tror vi kommer stormende med massivt pres pga. vores offensiv som er meget bedre end Sønderjyskes og da Sønderjyske har mange spillere skadet/karantæne ramte, ja så burde og SKAL vi vinde stort! Jeg gætter stadigvæk på 0-4 som resultatet.

0-1 Santin
0-2 Ailton
0-3 Santin
0-4 Hutchinson

Gætter på denne opstilling:
                                              JC
                Pospech   Laursen   Antonsson   Wendt
                Sionko     Nørregaard   Hutchinson   Vingaard
                                     Ailton   Santin

Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9977: 08 Apr 2009, 13:47 »

Mit bud på startopstilling er med en enkelt ændring ift. FCN-kampen. Sionko ryger ind istedet for Kvist på højrekanten, og ellers er det det samme. Grønkjær får dog ikke fuld spilletid, mens N'Doye nok også kommer ind i kampen på et tidspunkt Thumbs Up
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9978: 08 Apr 2009, 17:10 »

Så er startopstillingen blevet bekræftet, og det er med to ændringer siden sidst.

JC
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
Sionko - Hjalte - Atiba - Grønkjær
Nordstrand - Santin

Forhelvede, hvor er jeg skuffet over Ståles valg. Han har selv sagt, at Ailton gjorde det godt og det endda i et stykke tid. Hvorfor tager han ham så ud mod ligaens svageste forsvar, hvor han kan få scoret nogle flere kasser og få endnu mere selvtillid? Nogle gange forstår jeg ham bare ikke. Sionko er i orden, da vi skal frem ad banen, og SønderjyskE har ikke nogle reelle truser fremme.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9979: 08 Apr 2009, 17:13 »

Tror det er svært at holde Nordstand ude, når han levere gang på gang...
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9980: 08 Apr 2009, 17:15 »

Det kan godt være, at Nordstrand skal ind, det er jeg enig i, men så må han da tage en anden ud. Ailton kan da få et kæmpe knæk nu, når han endelig leverer en rigtig god præstation, og så bliver han sendt på bænken igen. Hvad gør han forkert? Han kan da også lige så godt sende N'Doye ind for at give ham noget spilletid, ligesom han har gjort med Sionko.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9981: 08 Apr 2009, 20:12 »

Sådan N'Doye din dejlige dreng  Thumbs Up Men puha det holdt ellers hårdt, vi starter ellers godt i de første 20 min. men der efter bliver det noget være roderi, vi sidder på spillet men det bliver kun ved lige ved og næste, Sønderjyske havde et par kontraangreb som også kun var lige ved og næsten. Alt i alt ikke nogen super kamp, det var 3 point og videre. Men for satan hvor sådan nogle afgørende mål sidst i kampen kan sætter gang i ens følelser.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9982: 08 Apr 2009, 20:18 »

Hvor er det PINLIGT i dag, undskyld jeg siger det. Det er jo lidt det samme som Brøndby i weekenden mod EfB, ringe spil, total modløshed. VI spiller godt i starten og kommer foran på et godt mål, men så stopper vi med at spille fodbold!! Det må ikke ske, specielt ikke når spillerne står ob bilder os ind de er helt klart psykisk, og de ikke undervurderer modstanderen. Vi havde dem lige hvor vi ville have dem, og så stopper vi bare. Helt ærligt, vi kunne han kørt videre, og så scoret et mål mere!

Hvor er det heldigt at Damen for en gangs skyld sæter en fod rigtigt, og kommer frem og scorer. Det bragte ekstase herhjemme, men jeg frygter ærligt tal næste kamp, hvis dette er indstillingen. Synes det var skræmmende at se os i 2. halvleg, totalt idéforladt!
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9983: 08 Apr 2009, 20:38 »

Det er sgu da bare godt, at man kan vinde selvom man spiller af lort!
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9984: 08 Apr 2009, 20:39 »

Hvor er det PINLIGT i dag, undskyld jeg siger det. Det er jo lidt det samme som Brøndby i weekenden mod EfB, ringe spil, total modløshed. VI spiller godt i starten og kommer foran på et godt mål, men så stopper vi med at spille fodbold!! Det må ikke ske, specielt ikke når spillerne står ob bilder os ind de er helt klart psykisk, og de ikke undervurderer modstanderen. Vi havde dem lige hvor vi ville have dem, og så stopper vi bare. Helt ærligt, vi kunne han kørt videre, og så scoret et mål mere!

Hvor er det heldigt at Damen for en gangs skyld sæter en fod rigtigt, og kommer frem og scorer. Det bragte ekstase herhjemme, men jeg frygter ærligt tal næste kamp, hvis dette er indstillingen. Synes det var skræmmende at se os i 2. halvleg, totalt idéforladt!
Du skal også altid være så negativ  Smiley Dette var en kamp, hvor vi havde alt at tabe, og det var også lige ved at ske. Synes ellers vi i kampene mod OB og FCN havde spillet godt, så tror nu nok der kommer andre boller på suppen på mandag, hvor Vejle kommer på besøg, derudover har vi også spillet et par rigtigt gode kampe på hjemmebane i denne sæson (minus esbjerg kampen), så jeg er overbevist om at vi får et bedre FCK hold at se.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9985: 08 Apr 2009, 20:44 »

Jeg så ikke et eneste sekund af kampen på grund af arbejde. Så jeg vil ikke komme med nogen mening omkring kampen. Men

FOR SATAN hvor er det lækkert at vi endte med at vinde kampen !!  Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9986: 08 Apr 2009, 20:46 »

Selvfølgelig er det klasse at vinde når man spiller som lort, men orker ikke at se os være så ideløse og spille som en flok børnehavebørn. Men jeg var da også i vild ekstase over målet, for var ret sikker på at vi ikke kunne score.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9987: 08 Apr 2009, 20:55 »

Jeg gik helt amok på åben gade, da jeg så på min mobil at vi havde scoret  Grin

Der var også nogle der kiggede mærkeligt på mig  Grin
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9988: 08 Apr 2009, 21:26 »

Dejligt at vi fik en sejr ud af en total ringe indsats over hele linjen. Vi sidder slet ikke tæt nok på i markeringerne, og vi formår slet ikke at sætte os igennem i nærkampene. Totalt ideløst angrebsspil, men så kommer Damen jo ind og scorer. Hvor var det bare en stor forløsning, og hvor var det bare dejligt, at det var ham, der afgjorde det. Ståle får store problemer med at sætte navne på de to forreste i fremtiden, hvis de alle fire bliver ved med at score Thumbs Up

For at beskrive kampen kort; Dårlig præstation over hele linjen, dog dejligt med tre point trods præstationen.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9989: 09 Apr 2009, 19:47 »

Ringe, ringe, ringe....

Vores præstation var godt nok ringe igår. Vores spil mindede godt nok meget om Brøndbys spil mod Esbjerg her for en uge siden. Afleveringerne lå helt hen i vejret og vores presspil fungerede heller ikke særlig godt. En mand som jeg syntes var god igår var Libor Sionko. Den mand fortjener snart en startplads ikke i og med at han lagde op til et mål, men også hans præstation. Hans angrebsspil er til at sjavle over og han er virkelig en dygtig spiller. En startplads ville være passende.

Men N'Doye, godt du kan score. Jeg sad og så kampen med 2 BIF fans og efter at de havde siddet i knap 30 minutter og frydet sig over SE's udligning må jeg indrømme jeg var i ekstase da han scorede. Jeg troede langt om længe vi skulle smide guldet pga. 1-1 mod et meget svagt SønderjyskE hold, men vil faktisk sige de havde nogle fine spillere med igår.

Men det er sku dejligt vi vandt og stadigvæk ligger nummer 1, selvom BIF spiller nu og fører 1-0. Vi ligger stadig nummer 1 og det er godt! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 664 665 [666] 667 668 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010