home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 650 651 [652] 653 654 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548309 gange)
enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9765: 15 Mar 2009, 17:54 »

Nej nej nej, det er da godt nok den værste kamp jeg nogensinde har været inde og se. Jeg fatter slet ikke hvordan vi smider 1. pladsen væk på den måde. Vores defensiv sejlede i hele anden halvleg. Ailton burde skamme sig over at han ikke scorede i dag. Dommeren, jeg er ikke sikker på hvem det var, men for fanden hvor var han da også elendig, han snyder os for to klare straffespark fra mit synsfelt, og da Santin bliver nedlagt i stort set fri position bliver der heller intet dømt, og der burde være rødt kort til hvilken abe der nu bremsede ham.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9766: 15 Mar 2009, 18:02 »

Nej nej nej, det er da godt nok den værste kamp jeg nogensinde har været inde og se. Jeg fatter slet ikke hvordan vi smider 1. pladsen væk på den måde. Vores defensiv sejlede i hele anden halvleg. Ailton burde skamme sig over at han ikke scorede i dag. Dommeren, jeg er ikke sikker på hvem det var, men for fanden hvor var han da også elendig, han snyder os for to klare straffespark fra mit synsfelt, og da Santin bliver nedlagt i stort set fri position bliver der heller intet dømt, og der burde være rødt kort til hvilken abe der nu bremsede ham.
Vi ligger stadig nummer 1 med mindre Brøndby vinder stort over AGF, så smider den væk gør vi nu ikke. Synes ikke vi bliver snydt for et straffe, kan kun huske en episoden med Santin, men der spiller han for meget på den, så ikke straffe efter min mening.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9767: 15 Mar 2009, 18:10 »

Jeg stod stort set lige ud for, og han spiller måske lidt, men han burde stadig have fået straffespark begge gange, og på friløberen bliver han også nedlagt, næsten på samme måde som Peter Larsson gjorde da han blev udvist
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9768: 15 Mar 2009, 18:13 »

Der var bestemt ikke nogen fejlkendelser i den kamp. I blev ikke snydt for noget straffe - og det røde kort til EfB du snakker om, så fik Peter Larsson altså kun gult. Det var faktisk en af de få gange, hvor jeg mener en dommer har leveret en rigtig rigtig god præstation. Det var jer selv, og kun jer, der var skyld i, at I ikke fik minimum et point i den kamp. Chancerne var der til det!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9769: 15 Mar 2009, 18:16 »

Jeg stod stort set lige ud for, og han spiller måske lidt, men han burde stadig have fået straffespark begge gange, og på friløberen bliver han også nedlagt, næsten på samme måde som Peter Larsson gjorde da han blev udvist
Kan kun huske den ene gang så må desværre melde pas, til den anden episode du henviser til, og det samme til friløberen  Skuffet Men skulle vi havde haft straffe, der hvor Santin spiller på det, så blev Randers også snydt for et straffe, da vi mødte dem sidste runde.  
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9770: 15 Mar 2009, 18:18 »

Der var bestemt ikke nogen fejlkendelser i den kamp. I blev ikke snydt for noget straffe - og det røde kort til EfB du snakker om, så fik Peter Larsson altså kun gult. Det var faktisk en af de få gange, hvor jeg mener en dommer har leveret en rigtig rigtig god præstation. Det var jer selv, og kun jer, der var skyld i, at I ikke fik minimum et point i den kamp. Chancerne var der til det!

Som jeg siger, så er det bestemt ikke kun dommerens skyld at vi taber, men han var ikke lige frem skarp. Jeg synes ikke han dømte ret godt. Mht Larssons udvisning var det på samme måde han blev nedlagt jeg mente, ikke fordi det var to ens situationer. Santin havde været helt fri foran mål hvis ikke han var blevet væltet.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9771: 15 Mar 2009, 18:20 »

Der var bestemt ikke nogen fejlkendelser i den kamp. I blev ikke snydt for noget straffe - og det røde kort til EfB du snakker om, så fik Peter Larsson altså kun gult. Det var faktisk en af de få gange, hvor jeg mener en dommer har leveret en rigtig rigtig god præstation. Det var jer selv, og kun jer, der var skyld i, at I ikke fik minimum et point i den kamp. Chancerne var der til det!
Enig. Derudover det med at bruge dommeren som undskyldning holder ikke, man har selv 90 min + til at afgører en kamp, synes også at dommeren dømte en fin kamp.  
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9772: 15 Mar 2009, 18:22 »

Igen, jeg siger ikke det kun er dommerens skyld, men han gjorde det i hvert fald ikke lettere for os.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9773: 15 Mar 2009, 18:23 »

Hold da kæft, hvor skylder Ailton dog bare efter denne kamp  Shockeret Han kommer ind og har virkelig chancen, for at komme tættere på startopstillingen, så brænder han kraftedme 3 100 % chancer.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9774: 15 Mar 2009, 18:29 »

Jeg håber inderligt at Nordstrand snart får lov at spille, han fortjener sgu at spille. Det er jo ikke just fordi de andre angribere har imponeret og scoret mål. Jeg forstår heller ikke hvorfor Hutchinson starter inde kamp efter kamp, han varmer simpelthen bolden alt for meget, jeg husker en situation i dag hvor vi kan slå kontra og er 4 mod 4 eller i den retning, og han løber bare med bolden og stopper op, drejer rundt og taber bolden i stedet for i det mindste at forsøge at aflevere, jeg fatter det simpelthen ikke.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9775: 15 Mar 2009, 18:30 »

Som jeg siger, så er det bestemt ikke kun dommerens skyld at vi taber, men han var ikke lige frem skarp. Jeg synes ikke han dømte ret godt. Mht Larssons udvisning var det på samme måde han blev nedlagt jeg mente, ikke fordi det var to ens situationer. Santin havde været helt fri foran mål hvis ikke han var blevet væltet.

Det hentyder meget til, at det var dommerens skyld, synes jeg. Det var bestemt en god præstation af dommeren, som jeg så det. Jeg synes faktisk, at det var den bedste indtil videre i foråret. Ved godt der ikke er spillet mange kampe endnu, men det er svært, at dømme i Parken, hvor tilskuere, og spillere, ofte forventer, at få straffe hver gang de falder. Og de faldt nemt mange gange i kampen.

Ja, det kan godt være han blev nedlagt på samme måde, men Larsson fik kun gult, så derfor skulle Esbjerg jo heller ikke have haft andet, omend jeg slet ikke kan huske den situation.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9776: 15 Mar 2009, 18:34 »

Det hentyder meget til, at det var dommerens skyld, synes jeg. Det var bestemt en god præstation af dommeren, som jeg så det. Jeg synes faktisk, at det var den bedste indtil videre i foråret. Ved godt der ikke er spillet mange kampe endnu, men det er svært, at dømme i Parken, hvor tilskuere, og spillere, ofte forventer, at få straffe hver gang de falder. Og de faldt nemt mange gange i kampen.

Ja, det kan godt være han blev nedlagt på samme måde, men Larsson fik kun gult, så derfor skulle Esbjerg jo heller ikke have haft andet, omend jeg slet ikke kan huske den situation.
Correct me if I'm wrong, skal man ikke have rødt hvis man fjerner en åben målchance? Med ulovlige midler vel og mærke.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9777: 15 Mar 2009, 18:37 »

Correct me if I'm wrong, skal man ikke have rødt hvis man fjerner en åben målchance? Med ulovlige midler vel og mærke.

Måske, men når ikke Larsson fik, så skal EfB spilleren jo heller ikke. Lige for lige, og så er der intet at brokke sig over der. Hvis det bare er lige begge veje!

Men kan slet ikke erindre den situation du nævner, så derfor vil jeg hverken give dig ret eller lade være. Kan være jeg ser den senere. Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9778: 15 Mar 2009, 18:42 »

Måske, men når ikke Larsson fik, så skal EfB spilleren jo heller ikke. Lige for lige, og så er der intet at brokke sig over der. Hvis det bare er lige begge veje!

Men kan slet ikke erindre den situation du nævner, så derfor vil jeg hverken give dig ret eller lade være. Kan være jeg ser den senere. Smiley
Det var sådan ca en meter fra feltet midt på, og Santin bliver nedlagt, ergo må der være rødt kort, da der ikke var andre tilbage, og det var der da Larsson nedlagde hvem det nu end var.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9779: 15 Mar 2009, 23:02 »

Så har skuffelsen så småt lagt sig hos mig, men det bliver den nok ikke helt, før vi får en sejr igen Smiley

Lort, lort, lort i første halvleg, hvor Santin og Atiba er de eneste, der skaber noget på egen hånd. En forfærdelig indsats mildt sagt. Anden halvleg blev en lille smule bedre, og vi kommer også frem til rigtig, rigtig mange store chancer, men ineffektiviteten længe leve. Ailton kommer ind og skaber nogle chancer, men han får dem ikke puttet ind. Sionko gjorde det fremragende, og det må da sikre ham en plads i startopstillingen til kampen mod OB. Grønkjær så man ikke meget til, men man kunne godt mærke, at han satte fut i tingene sammen med Sionko.

Laursen var imo den eneste i forsvaret, der kunne være sin indsats bekendt. De andre tre i Pospech, Larsson og Wendt lavede utallige fejl i opspillet, og så vil jeg ikke give den beskyldning, at banen er dårlig. Det var den også i Brøndby og Randers, så dette er ikke en brugbar undskyldning. Martin Vingaard kunne ikke følge op på sin gode start i klubben, og det kostede ham en fortjent udskiftning i pausen.

Nu skal vi bare besejre de fynboer, så dem fra Vestegnen ikke kommer foran os, for så lægger det en lille smule pres på os.
Logged

Sider: 1 ... 650 651 [652] 653 654 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010