home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548225 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9720: 09 Mar 2009, 19:29 »

Noget som bekymrer mig lidt er at Ailton var med i kampen for andet holdet. Nu syntes jeg at han har haft sin form til at køre her for tiden og så er han sendt på andet holdet. Det er selvfølgelig dejligt med en sejr over BIF, men det bekymrer mig bare at Ailton spillede i den kamp.

"FC København stillede i følge tipsbladet.dk's oplysninger med blandt andre Johan Wiland, Niclas Jensen, Peter Larsson, Jesper Grønkjær, William Kvist, Libor Sionko, Ailton og Morten Nordstrand."

Mon ikke de bare er sat til at spille den kamp for at holde formen ved lige? Det er på ingen måde et utryk for at han er smidt af holdet. Rullende Øjne
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9721: 09 Mar 2009, 20:58 »

Ved jeg, men det bekymrer mig bare stadig. Sådan en som Kvist som også spillede kampen, syntes jeg ikke mangler at få formen til at køre.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9722: 09 Mar 2009, 21:04 »

Du skal ikke bekymre dig om, om det er fordi de bliver smidt af holdet. Altså, de fleste af dem er jo spillere der ikke har spillet så meget endnu, og derfor vil man få dem i gear så de kan være toptunede til de kommende kampe. Thumbs Up
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9723: 09 Mar 2009, 21:17 »

Noget som bekymrer mig lidt er at Ailton var med i kampen for andet holdet. Nu syntes jeg at han har haft sin form til at køre her for tiden og så er han sendt på andet holdet. Det er selvfølgelig dejligt med en sejr over BIF, men det bekymrer mig bare at Ailton spillede i den kamp.
2.holdet synes ikke man kan kalde det for, det var en træningskamp og som Ghertesteas siger, så var det nok for at spillerene kunne holde formen ved lige. I følge løvetimen så stillede vi sådan op:
                      
                      Wiland
    Delaney-Larsson-Albrechtsen-Niclas
         Sionko-Kvist-Özdogan-Grønkjær
                   Ailton-Nordstrand

Hvis det skulle have nogen interesse  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9724: 10 Mar 2009, 09:11 »

Jeg har 2 billetter til Parken på søndag d. 15/3 mellem FCK og Esbjerg, men jeg har ikke selv mulighed for at komme derind.
Er der nogen der er interesseret i dem, så fang mig lige på MSN.

Tonny
Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9725: 13 Mar 2009, 14:56 »

http://www.bold.dk/nyt/Storklubber-jager-FCK-back spændene at se om vi også har ham i næste sæson. Højre back og venstre back er de to pladser, hvor jeg mener et salg vil betyde, at vi SKAL ud og købe en erstatning, hvor vi stort ser på alle andre pladser er godt dækket ind, og ikke er tvunget til at købe en erstatning, hvis vi skulle mistet en spiller på de pladser. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9726: 13 Mar 2009, 15:12 »

Ingen tvivl om at hvis vi får solgt en af backsene eller begge to, er vi nødt til at hente en lige så stærk erstatning. Interesseren har forøget sig her for tiden og det er vel snart et spørgsmål om hvornår han ryger? Der er heller ingen tvivl om at han er en stærk ung back med gode kvaliteter i indlæg osv. Han har især fungeret godt med Hutchinson i længere perioder og sådan noget mangler vi mere af. Syntes ikke de fungerer lige så godt, som de gjorde førhen.

Jeg håber dog vi kan beholde Wendt i noget stykke tid. Nu ved jeg ikke lige hvor lang tid han har tilbage i FCK, men jeg tror sku at han ryger. Hvis vi kan få et OK bud på ham, så tror jeg sku vi siger ja. Så skal vi bare have en ligeså god erstatning.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9727: 13 Mar 2009, 15:18 »

Jeg håber dog vi kan beholde Wendt i noget stykke tid. Nu ved jeg ikke lige hvor lang tid han har tilbage i FCK, men jeg tror sku at han ryger. Hvis vi kan få et OK bud på ham, så tror jeg sku vi siger ja. Så skal vi bare have en ligeså god erstatning.
Vi hentede ham i 2006 og lavede der en 4-årig aftale med ham http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=5641, mener ikke vi har forlænget med ham (ret mig gerne hvis jeg tager fejl) så det er vel sidste chance til sommer hvis vi gerne vil have penge for ham. Men håber da vi forlænger med ham. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9728: 13 Mar 2009, 15:20 »

Tror godt at Oscar vil forlænge, nu hvor han er fast mand. Men jeg kender jo ikke hans tankegang Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9729: 13 Mar 2009, 17:35 »

Apropos Wendt, så får han blomster på søndag sammen med N'Doye, Wiland og Vingaard i 'hulen' http://fck.dk/saesonen/kampe/2009/15.03._f.c._koebenhavn_-_esbjerg_fb/anden_underholdning/

100 kampe rundet.
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9730: 14 Mar 2009, 11:56 »

Så er vores australske målmand Nathan Coe udlejet til svenske Örgryte IS. Et fornuftigt skifte i og med at han er langt langt væk fra målmandspladsen her i FCK, hvilket er synd, da han er en rigtig god målmand. Men held og lykke til ham i Sverige Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9731: 14 Mar 2009, 12:10 »

Har du et link?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9732: 14 Mar 2009, 12:15 »

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9733: 14 Mar 2009, 13:29 »

Jamen en glimrende løsning for begge parter. Coe skal spille noget mere fodbold og flere kampe med det talent han har og jeg kan kun ønske ham held og lykke i Orgryte. Er der ikke der vores gamle ven Marcus Allbäck spiller?
Logged

chiika123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9734: 14 Mar 2009, 13:35 »

jo og Alvaro santos
Logged

Sider: 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010