home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 770 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547675 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9420: 26 Feb 2009, 20:05 »

Startopstillingen mod City:

                Christiansen
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Kvist - Kristensen - Nørregaard - Hutchinson
              N'Doye - Ailton

Ja så kostet Laursen dårlige kamp mod City sidste gang man pladsen. Have jeg ikke regnet med, med fint nok Zanak og Anton gjorde det fint i Valencia.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

JanusJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9421: 26 Feb 2009, 20:49 »

Godt lavet af Ståle, men det bliver stadig svært - men muligt :-)
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9422: 26 Feb 2009, 21:39 »

For søren det brænder på
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9423: 26 Feb 2009, 21:43 »

Hvad står det?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Bave
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9424: 26 Feb 2009, 21:45 »

Hvad står det?

Man City 0-0 FCK
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9425: 26 Feb 2009, 21:45 »

Hvad står det?
0-0 efter de første 45 minutter. De går igang nu igen.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9426: 26 Feb 2009, 21:45 »

For søren det brænder på
Så galt er det nu heller ikke, vi har været godt med, kampen er meget lide, ikke de store chancer. Dog var det tæt på her til sidst, men 0-0 og muligheder er bestemt til stede lige, 15-20 mere så kommer der nok friske folk på banen.

Kom så Drenge  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9427: 26 Feb 2009, 23:05 »

Ja den gik sku ikke. City var bare bedre og især i 2.halvleg er der periode hvor vi halter bagefter, en fejl af Zanka som koster, og det lukker vel næsten kampen ellers så blev den lukker ved 2-0 målet.
På den positive side: Dejligt mål af Vingaard, lad os håbe han tager målene med i sas ligaen (og gerne på mandag  Smiley) vi her haft en rigtigt god sæson i europa, ikke bare er vi kommet længere end vi har gjort før, vi har også henter gode point til vores "europa konto", som er med til at forbedre vores seedings muligheder.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9428: 26 Feb 2009, 23:19 »

Vores midtbane skabte absolut intet i dag ! Jeg håber at Vingaard kan få en fast plads på midtbanen, da han er en dejlig kreativ type som jeg synes der mangler. Vi havde meget godt styr på dem i første halveg, men i anden brændte det på mange gange. Zanka fejlede ved det første mål og ved det andet viste Robinho bare sin klasse. Så må vi bare revancere os på mandag Smiley
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9429: 26 Feb 2009, 23:28 »

Gaal FCK manglede skarpheden idag tror det var grunden til at vi bukkede under, vi havde simpelthen ikke nok chancer :/ N'Doye spillede IMO en rigtig skidt kamp og det var godt han blev udskiftet
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9430: 26 Feb 2009, 23:32 »

Jeg må ærligt erkende at jeg ikke helt forstår Ståles taktiske opslag til denne kamp.
At lade Vingaard sidde på bænken er mig en gåde? Han var en af de eneste i hjemmekampen som overhovedet skabte noget. Han vidste dog klassen da han kom ind med der var det for sent.
At lade Nordstrand sidde ud forstår jeg heller ikke noget af. Han er jo i topform med hele 5 kasser mod Helsingborg! Men nej lad os dog bruge elendige Ailton! Ja han scorede i hjemmekampen men ellers var han ikke en dyt værd

Måske havde jeg for store forventninger til denne kamp
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9431: 26 Feb 2009, 23:41 »

Jeg havde rigtig store forventninger til kampen, men jeg blev hurtigt skuffet. For mig at se spiller Kvist to utrolig ringe kampe, og det er mig en gåde, at Ståle kan skifte både TK og Hjalte ud før ham. Dame N'Doye spillede ikke godt, men vi kunne godt have brugt ham til sidst, da han trods alt er mere hovedstødsstærk end Grønkjær, som jeg mener, skulle være blevet skiftet ind som fløj. Mange spillere spillede langt under niveau.  Og Sej007; jeg tror ikke, at Nordstrand kunne have gjort det meget bedre end Ailton. Ja, han scorede fem mål mod Helsingborg, men for det første var det i en træningskamp, og for det andet så var alle mål 100% chancer inkl. to straffespark.

Men dejligt med Vingaard, der endnu en gang kommer ind fra bænken og scorer i overtiden. Så må vi se, om det var nok til at tilspille sig en plads fra start af mod Brøndby på mandag.
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9432: 26 Feb 2009, 23:46 »

Som sagt før spillede N'Doye en elendig kamp, f.eks. i første halvleg falder han som ingenting (hvilket måske også gjorde at dommeren ikke dømte strafe på ham) og han spille i det hele taget en dårlig kamp, tror ikke han kom til en eneste kvalificeret afslutning.

Det er også mig en gåde hvorfor Kvist bliver så længe på banen, han spiller meget dårligere end både Hjalte og TK. og kan så heller ikk se hvorfor kvist starter på banen når vi både har; Grønkjær, Sionko og Vingaard på bænken.

Må dog sige at jeg idag var tilfreds med forsvaret, jeg synes især Wendt spillede en god kamp hvor han mange gange havde helt styr på SWP og Robinho. Dog ærgeligt at vi ikke helt var sluppet for de personlige fejl (1-0 målet) selvom Zanka egentlig gjorde det udemærket
Logged

Flaekbuks
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9433: 27 Feb 2009, 10:26 »

hvor er der en enig knap når man skal bruge den? Smiley er fuldstændigt enig med dig naitsirhc.. Pospech syns jeg også var rigtig god igår..
Logged

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9434: 27 Feb 2009, 10:46 »

Ja, pospech lukkede flere gange helt af for robinho, hvilket jeg ikke tror er helt let Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010