home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547596 gange)
naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9390: 23 Feb 2009, 22:45 »

Tror opstillingen bliver følgende:

                        Jesper C
Pospech - Zanka/Laursen - Antonsson - Wendt
            Sionko - TK - Hjalte - Hutch
                    Dame - Ailton

Min største tvivl ligger i midterforsvaret da Laursen gjorde det helt ad h til i sidste kamp.. men kunne godt forestille mig at Ståle ikke tør at tage Zanka med som er så ung og mangler erfaring i fht. Laursen..

på midtbanen kunne jeg også forestille mig følgende:
Sionko - TK/Hjalte - Hutch - Vingaard

Lidt tvivl mellem hjalte og TK. da både hutch og TK er offensive spillere mens Hjalte er lidt mere defensiv orienteret, og tror ikke at Ståle vil udelade Hutch som før har været vigtig for os i europa

i angrebet har vi også flere muligheder da vi har 3 enormt gode angribere, også selvom Santin ikke er med.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9391: 25 Feb 2009, 15:06 »

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2009/02/25/142234.htm vel kun en fordel for os at der ikke er så meget pres på fra lægterne Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

JanusJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9392: 25 Feb 2009, 15:14 »

Ja, helt klart en fordel.

Sådan er det i England. De er skide arrogante, og de mener det er en walkover, som ikke er værd at se.
Jeg mindes en FCK-Man Utd kamp, hvor hjemmeholdet vandt 1-0, selvom englænderne spåede kæmpe sejr til deres elskede hold :-)
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9393: 25 Feb 2009, 15:44 »

Det bliver uhyre spændende at se, hvordan Ståle blander kortene. Jeg kunne sagtens forestille mig en 4-1-4-1-opstilling til at starte med, så de undgår at lukke et mål ind. Ståle har også sagt, at hvis de holder 0-0 eller 1-1 langt hen i anden halvleg, så vil han slippe spillerne løs. Her kan du få mit bud på en startopstilling:

Christiansen

Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt

Hjalte

Sionko - Kristensen - Hutchinson - Vingaard

Ailton
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9394: 25 Feb 2009, 15:55 »

Ja, helt klart en fordel.

Sådan er det i England. De er skide arrogante, og de mener det er en walkover, som ikke er værd at se.
Jeg mindes en FCK-Man Utd kamp, hvor hjemmeholdet vandt 1-0, selvom englænderne spåede kæmpe sejr til deres elskede hold :-)
Ja man kan håbe at City undervurderer os, ligesom de engelske medier allerede har dømt os ude. City er dog favoritter, men vi har været bedre på udebane i europa end hjemme banen, hvor vi ikke har tabt i denne sæson, så lad os håbe vi stadigvæk er ubesejret efter kampen på torsdag.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9395: 25 Feb 2009, 16:57 »

Jeg er faktisk ret optimistisk på at vi går videre imorgen. Vi skal som sagt 'bare' have et enkelt mål for forlænget, og 2 for sejren, men det er vigtigt vi er klar fra start. Vi skal stå godt defensivt. Bedre end vi gjorde da vi spillede hjemme imod dem. Vi skal være oppe på mærkerne. Laursen må ikke lave samme fejl, hvis han er med, hvilket jeg tror han er. Vi skal bare satse på kontraangreb og have hurtige folk oppe foran. Håber Ailton starter inde igen, nu når Santin starter på bænken. Her er mit udmiddelbare forsigtige gæt på et resultat inden imorgen. Mit andet kommer imorgen inden kampstart.

Manchester City 0 - FCK 2
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9396: 25 Feb 2009, 16:58 »

Jeg er faktisk ret optimistisk på at vi går videre imorgen. Vi skal som sagt 'bare' have et enkelt mål for forlænget, og 2 for sejren, men det er vigtigt vi er klar fra start. Vi skal stå godt defensivt. Bedre end vi gjorde da vi spillede hjemme imod dem. Vi skal være oppe på mærkerne. Laursen må ikke lave samme fejl, hvis han er med, hvilket jeg tror han er. Vi skal bare satse på kontraangreb og have hurtige folk oppe foran. Håber Ailton starter inde igen, nu når Santin starter på bænken. Her er mit udmiddelbare forsigtige gæt på et resultat inden imorgen. Mit andet kommer imorgen inden kampstart.

Manchester City 0 - FCK 2

Det er nu bare et enkelt mål vi skal have for sejren Wink
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9397: 25 Feb 2009, 17:00 »

Så vidt jeg ved, spillede de 2-2 i Parken, så FCK kan ikke nøjes med 1 mål, for at komme i forlænget, så skal de spille 2-2 igen. Men det er godt du er optimistisk. Wink Det ville være fint for dansk fodbold...
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9398: 25 Feb 2009, 17:02 »

det kommer jo an på hvor mange de scorer imorgen Opstemt

hvis nu vi snakker udebane mål
1-1 = City vinder
2-2 = forlænget
3-3 = vi vinder
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9399: 25 Feb 2009, 17:02 »

Det er mig som sover. Det er rigtigt. Vi skal 'bare' have et mål for at gå videre. Dermed tror jeg på vi vinder 0-1 og dermed går videre. Tak fordi I mindede mig om det Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9400: 25 Feb 2009, 17:06 »

Jeg er også meget fortrøstningsfuld. 1-0 er bestemt ikke umuligt, og vi har jo været suveræne på udebane i Europa på det seneste, og så har FCM jo også vundet derovre med 1-0. Jeg kan selv huske Brügge-kampen, hvor vi jo skulle ned at vinde for at gå videre, og hvad gjorde vi? Vi gik ned og vandt en flot 1-0-sejr, og det er jeg næsten sikker på sker igen i morgen aften. Smiley
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9401: 25 Feb 2009, 17:07 »

lad os håbe Peace det bliver svært Smiley

EDIT: jeg tror ikke der kun bliver scoret ét mål, men jeg tror at FCK har mulighederne som underdogs, jeg vil tippe på en 2-1 til FCK
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9402: 26 Feb 2009, 13:55 »

Okay. Med godt 6:30 timer til at City og FCKs kamp afgøres hvem der skal videre til 1/8 dels finalen og møde AAB. Jeg siger stadig det samme som jeg sagde i det tidligere indlæg, altså dette:

Jeg er faktisk ret optimistisk på at vi går videre imorgen. Vi skal som sagt 'bare' have et enkelt mål for videredeltagelsen, men det er vigtigt vi er klar fra start. Vi skal stå godt defensivt. Bedre end vi gjorde da vi spillede hjemme imod dem. Vi skal være oppe på mærkerne. Laursen må ikke lave samme fejl, hvis han er med, hvilket jeg tror han er. Vi skal bare satse på kontraangreb og have hurtige folk oppe foran. Håber Ailton starter inde igen, nu når Santin starter på bænken. Her er mit udmiddelbare forsigtige gæt på et resultat inden imorgen. Mit andet kommer imorgen inden kampstart.

Manchester City 0 - FCK 2

Det holder jeg stadigvæk fast i, men resultatet tror jeg bliver en snæver 0-1 til os, eller en 1-2.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2009, 14:04 af AFC » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9403: 26 Feb 2009, 13:58 »

Vi skal som sagt 'bare' have et enkelt mål for forlænget, og 2 for sejren

Endte første kamp ikke 2-2?
Logged



andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9404: 26 Feb 2009, 13:59 »

AFC, vi skal altså vinde med 1 mål for at vinde det samlede opgør
Logged

Sider: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010