|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Men man kan jo så håbe på en lidt anden mulighed:
Valencia/Liverpool Celtic Steaua Bukarest
Det ville nok også være min ønskegruppe..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Berendt
|
|
Og netop derfor er det ikke godt med et dansk hold i CL. Og i særdeleshed ikke FCK, da det blot fører til større ulighed mellem top- og bundholdene i Danmark.
Skal jeg være helt ærlig har der længe været for stor forskel... Hvis hold som F.C.K. og Brøndby, og måske til dels AaB og OB fik større modstand herhjemme, ville de automatisk klare sig bedre ude i Europa... F.C.K. manglede hurtighed når de skulle have fat i andenboldene, eller bare førsteboldene igår, og det kan meget vel være fordi at de får den ekstra tid her hjemme.. Desværre ved jeg ikke hvad man kan gøre ved problemet, da det kræver en ordenlig røvfuld penge at øge den generalle niveau i dansk fodbold. Men til gengæld vi det være til gavn for alle...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Det må jeg sku tage hatten af for. Det regnede jeg ikke med. 
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Morti17
Gæst
|
|
Fuck msn jeg er Stolt over og være Fck Fan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Og jeg er stolt over at være Randers fan! 
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Morti17
Gæst
|
|
Og jeg er Stolt over vi er i CL! hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Og jeg er stolt over at være Randers fan!  Osse her...! Skal da også på Essex Park på søndag på Sydtribunen !
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Morti17
Gæst
|
|
Jep! det Betyder Sku Meget For Fck og Dansk-fodbold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r0tlisbrgr
|
|
Ja det må man sige. Det er vel nærmest essientielt for skandinavisk fodbold at have en storklub der er en slags Scandinavia All-Stars, og det lader til at det er det FCK er ved at bygge op. Hvis de skal have nogen chance for at klare sig i Europa bliver der nødt til at være kæmpe forskel mellem top og bund i ligaen. Danmark kan jo ikke have 8 hold der alle er gode nok til Europa. Det er landet bare ikke stort nok til. Men modstand herhjemme har de selvfølgelig brug for da de ellers aldrig kommer op i det høje tempo der er nødvendigt. Mht. grupperne så må vi selvfølgelig håbe på et kæmpestort navn, og jeg vil give Don Ø ret i at Real Madrid kunne være perfekt. Der er jo ingen af holdene i 1. seed FCK kan slå alligevel, og så kan det hold der kommer derfra ligeså godt være vildere. De to andre hold skal så helst være så dårlige som muligt så FCK kan få sin 2. plads  - lad os alle bede... Men jeg må også indrømme at jeg er helt oppe og køre over Amsterdam-kampen. Det er jo uden tvivl for vildt. FCK er suveræne og har helt sikkert det bedste hold nogensinde. Måske nogensinde i Danmark. Så tillykke til alle jer hardcore FCK-fans, og til alle os danskere 
|
|
|
|
|
|
-r0tlisbrgr stål er for evigt
|
|
|
|
|
r0tlisbrgr
|
|
Og lige en note mere: Da dette jo er et FM-site kan det vel godt nævnes at jeg i FM05 vandt Champions League med FCK i 2007 
|
|
|
|
|
|
-r0tlisbrgr stål er for evigt
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Gruppe F mod Man U Celtic og benfica.. Vil mene at tredjepladsen er mulig hvis vi spiller fornuftigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Gruppe F mod Man U Celtic og benfica.. Vil mene at tredjepladsen er mulig hvis vi spiller fornuftigt.
Ja, bestemt ikke en let gruppe! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
FCK har ikke en chance mod nogen af de hold...
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
N17
|
|
mener nu nok de kunne have fået sværere grupper, og mener godt de kan spille op med Celtic og Benfica, men Man Utd nok vil kører dem over ligesom BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog