home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 790 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 589 590 [591] 592 593 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546500 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8850: 02 Jan 2009, 10:33 »

Vi har da glemt at sige velkommen til Johan Wiland!
Velkommen!
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8851: 02 Jan 2009, 21:09 »

http://onside.dk/node/23854

hva siger i måske en ny angriber. Hvis vi for ham ligner det et farvel til Junior
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8852: 02 Jan 2009, 21:39 »

http://www.youtube.com/v/dM7A_22C42M
http://www.youtube.com/v/g8NKsll5kcE
http://www.youtube.com/v/19Ru-V2WNHc&feature=related
http://www.youtube.com/v/aaXgQy-Sihg&feature=related
http://www.youtube.com/v/6HfdV357TaQ&feature=related

en masse klip om vores "Måske" nye angriber. Personligt syntes jeg at det virker som en god handel. Vi mangler den store stærke målsluger, som OB f. eks har i Djiby, Brøndby potentielt har i Duncan, og der føler jeg ham her er perfekt. Virker, uden jeg kender det store til ham, stærk teknisk, kan på egen hånd, hovedstødsstærk, altså meget komplet, og kan give vores offensvi endnu et kort at spille på. jeg siger ind med ham, ud med Junior! Grin

er det bare mig eller kan i se paralleler mellem ham, og Demba Nyren? Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8853: 02 Jan 2009, 21:40 »

Youtube beviser intet.
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8854: 02 Jan 2009, 21:42 »

Youtube beviser intet.
nej, men der kan du stadig godt danne dig et billed af spilleren Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8855: 02 Jan 2009, 21:44 »

Kanon du lige finder nogle links af ham. Han ser spændende ud. God teknisk og hovedstærk. Lad os komme med ham, så det kan blive farvel til Junior.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8856: 02 Jan 2009, 21:44 »

nej, men der kan du stadig godt danne dig et billed af spilleren Smiley
Synes jeg stadig ikke. Okay, måske hvis han er 210 cm høj, kan man se han er hovedstødsstærk. Men jeg kan jo også bare lægge alle de hovedstødsdueller jeg har vundet ud på youtube, selvom jeg er 175 cm høj. Og så tror folk jo jeg er hovedstødsstærk Smiley
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8857: 02 Jan 2009, 21:47 »

Synes jeg stadig ikke. Okay, måske hvis han er 210 cm høj, kan man se han er hovedstødsstærk. Men jeg kan jo også bare lægge alle de hovedstødsdueller jeg har vundet ud på youtube, selvom jeg er 175 cm høj. Og så tror folk jo jeg er hovedstødsstærk Smiley
ja, men ham her ser også stor ud, og kommer godt til vejrs, samtidig kan du jo godt se, at han har en glimrende teknik. Man kan ikke 100% danne sig det rigtige billede, det er rigtigt, men man kan jo godt se lidt hvad han har at byde på Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8858: 02 Jan 2009, 21:50 »

Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8859: 02 Jan 2009, 21:55 »

Jeg har ville se sådan en angriber til klubben lige siden at jeg så Gomis fra Etienne i parken. En angriber der er stor og stærk og god med hovdet, men samtidtigt også kan spille langs jorden og har en god teknik. Nu kan det godt være at jeg overdriver når jeg skriver dette, men jeg tror at han vil være en rigtig god type at have i de internationale kamp.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8860: 02 Jan 2009, 21:57 »

Jeg har ville se sådan en angriber til klubben lige siden at jeg så Gomis fra Etienne i parken. En angriber der er stor og stærk og god med hovdet, men samtidtigt også kan spille langs jorden og har en god teknik. Nu kan det godt være at jeg overdriver når jeg skriver dette, men jeg tror at han vil være en rigtig god type at have i de internationale kamp.


Du kender jo ikke hans spids kompetancer, så måske en dårlig idé at skrive indlægget.

Men
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8861: 02 Jan 2009, 21:58 »

Jeg har ville se sådan en angriber til klubben lige siden at jeg så Gomis fra Etienne i parken. En angriber der er stor og stærk og god med hovdet, men samtidtigt også kan spille langs jorden og har en god teknik. Nu kan det godt være at jeg overdriver når jeg skriver dette, men jeg tror at han vil være en rigtig god type at have i de internationale kamp.
du overdriver ikke spor, for det er sådanne typer, som er gode at have i de internationale kampe. Store og stærke, som kan holde fast i bolden, og det nød vi godt af da vi havde Allbäck, så sådan en type skal ind igen.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8862: 02 Jan 2009, 22:00 »



Du kender jo ikke hans spids kompetancer, så måske en dårlig idé at skrive indlægget.

Men

Det kan godt være at jeg ikke kender ham så godt. Men han virker som sådan en type ud fra, klipene og hva jeg kan huske fra ham i parken. Men det behøves heller ikke at være ham vi skal have til klubben. Vi skal bare have sådan en type som jeg beskriver i indlægget.
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8863: 02 Jan 2009, 22:05 »

Jeg ved ikke rigtig. Som afrikaner, optager han så en "ikke eu-plads" på holdet? For hvis han gør det skal vi ikke have, også selvom vi sælger Junior. Kun hvis/når Hutch har fundet en ny klub.
Jeg ser på en måde gerne, at hvis vi skal have den type slags angriber skal han være fra Europa og allerhelst være skandinaver. Vi har haft succes med tjekkiske boldspillere, så det vil hellere ikke skade, men afrikanske spillere er ikke altid lige nemme.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8864: 02 Jan 2009, 22:06 »

Der er kommet nogle nye regler (kan ikke huske hvornår) der gør at afrikanere ikke tæller som ikke Eu
Logged

Sider: 1 ... 589 590 [591] 592 593 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010