home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 822 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 553 554 [555] 556 557 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545580 gange)
Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8310: 30 Nov 2008, 19:18 »

Lausen er simpelthen så langsom reagerende! Han har ikke Super Liga klasse..
Virkelig et skidt køb af FCK, 15 millioner. Kim Brink må virkelig være et geni hvis han vidste han ville få et alvorligt formdyk.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8311: 30 Nov 2008, 19:24 »

Virkelig et skidt køb af FCK, 15 millioner. Kim Brink må virkelig være et geni hvis han vidste han ville få et alvorligt formdyk.

Mener det var 20. Shockeret
Tja, Brink er vidst en god handelsmand. 20 for Borring og 20 for Laursen. Han kan grine hele vejen til banken.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8312: 30 Nov 2008, 19:31 »

Pis pis og atter....... 1.halvleg var helt til grin vi er helt væk blev lidt bedre i 2.halvleg med ikke nok vi taber til et bedre hold på dagen fuld fortjent sejr til AAB der er ikke noget at kommer efter, vi må op på hesten igen på torsdag mod Rosenborg.

Skidt købt af Laursen? Nej synes han har spillede meget fint i denne sæson. 15-20 mio er måske for meget, men når man prøve at købe en rivals anfører, ja så koster det kassen, og vi har råd, så jeg er lide glad hvad vi har givet for ham.

Og ja jeg er sur  Sur Sur
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8313: 30 Nov 2008, 19:35 »

FUCK hvor er vi bare ringe!
Sover vores forsvar? Ja det gør det sku. Kæft hvor er det skidt!
Og vores præstation idag. Nøj hvor er det bare ringe. Nøj det er skidt! Damn jeg er sur lige nu!
« Seneste Redigering: 30 Nov 2008, 19:52 af Dasmessi » Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8314: 30 Nov 2008, 19:40 »

FUCK hvor er vi bare ringe!
Sover vores forsvar? Ja det gør det sku. Hvad skal vi med Laursen? Ikke en skid. Virkelig dårligt køb. Det samme med Thomas Kristensen. Smider bare bolden væk som det passer ham. Kæft hvor er det skidt!
Og vores præstation idag. Nøj hvor er det bare ringe. Den er værre end Gorica kampen. Nøj det er skidt! Damn jeg er sur lige nu!
Intet slår den kamp det burdes forbydes at nævne den kamp i denne tråd
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8315: 30 Nov 2008, 19:48 »

FUCK hvor er vi bare ringe!
Sover vores forsvar? Ja det gør det sku. Hvad skal vi med Laursen? Ikke en skid. Virkelig dårligt køb. Det samme med Thomas Kristensen. Smider bare bolden væk som det passer ham. Kæft hvor er det skidt!
Og vores præstation idag. Nøj hvor er det bare ringe. Den er værre end Gorica kampen. Nøj det er skidt! Damn jeg er sur lige nu!

Jeg kan se du er sur over resultatet, men du behøver vel ikke ligefrem at blive usaglig.

1) Du nævner Laursen som et dårligt køb. Tja, han har ikke spillet fremragende, men før FCK købte ham spillede han faktisk rigtig, rigtig godt.
2) Du kalder TK et dårligt køb er jo helt til grin. Han er nok det største talent i SAS-ligaen på netop hans position. At han spiller en skidt kamp i dag, gør ham vel næppe til et dårligt køb overall.
3) Værre en Gorica? Du var vel næsten så ung, at du ikke kan huske den kamp. Mere gider jeg ikke kommentere om det.
Logged


KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8316: 30 Nov 2008, 19:50 »

Hvor spillede vi dårligt i dag.. Det var da helt ekstremt så elendigt, som vi spillede, og AaB udnyttede vores elendige spil og det er sku også flot, men nej hvor er det ærgeligt. Vi havde på ingen måder dagen, og nu må vi se hvor godt vores nuværende mandskab egentligt er, sådan vi forhåbentligt får en sejr igen torsdag. Håber godt nok ikke at vi ser sammen spil på torsdag som i dag, for hvis vi gør det, har vi tabt stort allerede. Men vi kan selvfølgelig heller ikke vinde hver kamp, men når vi så endelig skal tabe, så skal det ikke sker på denne her måde. Kom så FCK Smiley

AaB fortjente dog også sejren. De spillede noget godt bold..
« Seneste Redigering: 30 Nov 2008, 19:53 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8317: 30 Nov 2008, 19:50 »

FUCK hvor er vi bare ringe!
Sover vores forsvar? Ja det gør det sku. Hvad skal vi med Laursen? Ikke en skid. Virkelig dårligt køb. Det samme med Thomas Kristensen. Smider bare bolden væk som det passer ham. Kæft hvor er det skidt!
Og vores præstation idag. Nøj hvor er det bare ringe. Den er værre end Gorica kampen. Nøj det er skidt! Damn jeg er sur lige nu!

Hahahaha, hvor latterligt, undskyld jeg siger det!! Vi møder et AaB hold som er i super form, og lige har slået Celtic, på udebane. I den kamp mødte vi et slovensk lortehold på hjemmebane. Allerede der er der forskel. Så cifrene: 3-1 er da til at fortrække frem for 0-5. Spillet var da også værre mod Gorica?

To stavelser: Haha.

Men vi var godt nok ringe, helt klart, og jeg fik bekræftet min opfattelse af, at vi ville få bank. Nu må vi se, en gang imellem får man en rigtig ringe kamp, som da vi tabte 3-1 imod EfB i 05/06. Vi endte med at stå med pokalen anyways!
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8318: 30 Nov 2008, 19:53 »

Jeg har også rettet mit indlæg nu  Rullende Øjne
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8319: 30 Nov 2008, 20:04 »

Jeg gider overhovedet ikke kommentere kampen.
Men Dasmessi, hvorfor skriver du sådan en omgang lort?
Du skriver tit et eller andet, og hvis folk så ikke er enige med dig, så sletter eller ændrer du bare dit indlæg.
Hvis du mener det du skriver, er der da ingen grund til at gå ind og ændre i det.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8320: 02 Dec 2008, 14:49 »

http://www.bold.dk/nyt/Kvist-Ikke-raad-til-flere-fejl

Nej det er der så sandligt ikke da. Især ikke mod Rosenborg på torsdag. Der skal vi vinde, ellers ser det sort ud i vores gruppe.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8321: 02 Dec 2008, 14:55 »

http://www.bold.dk/nyt/Kvist-Ikke-raad-til-flere-fejl

Nej det er der så sandligt ikke da. Især ikke mod Rosenborg på torsdag. Der skal vi vinde, ellers ser det sort ud i vores gruppe.
Ja lad os håbe at vi har opbrugt vores kvote af kollaps som Kvist siger. Kan vi kommer videre i uefa cuppen og sejr over Horsens så slår jeg en streg over AAB kampen  Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8322: 02 Dec 2008, 14:58 »

Jeg siger det samme. Har simpelthen ikke kendt magen til dårligere præstation i forsvaret længe.

Det må bare ikke ske på torsdag eller mod AC Horsens.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8323: 02 Dec 2008, 16:04 »

http://onside.dk/node/21997

Kan vi bruge ham?  Rullende Øjne
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8324: 02 Dec 2008, 16:11 »

Jeg vil rigtige gerne se ham i FCK. - Men tvivler han vil hjem.
- Jeg ser ham ikke bare som en Rommedahl kopi,
Logged

Sider: 1 ... 553 554 [555] 556 557 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010