home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 868 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 551 552 [553] 554 555 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545530 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8280: 26 Nov 2008, 13:29 »

Zanka ved også godt, at han lige nu mest har brug for massere af spilletid. Hvis han skifter til en stor klub nu, får han ikke spilletid på særlig højt niveau, og hans udvikling vil gå i stå. Jeg håber for Zanka, FCK og den klub Zanka havner i, at han bliver 1-2 sæsoner mere i København, så han kan blive mere værd, blive bedre, og så ville kunne gøre sig mere gældende i den klub han kommer til, lidt ligesom Agger-drengen.

Smiley
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8281: 26 Nov 2008, 18:04 »

Vi har jo spillet en lille træningskamp i dag mod Frem som blev sendt hjem med 6-0

Matchfacts:
F.C. København: Frederik Vang Larsen - Danni Jensen (73.: Nicklas Kristensen), Peter Larsson, Mathias Zanka Jørgensen, Niclas Jensen - Jacob Neestrup (46.: Cagri Erdem), Rasmus Würtz, Nikolaj Hansen (46.: Marc dal Hende), Mads Laudrup (73.: Andreas Moos) - Kevin Bechmann Timm (46.: Thomas Christiansen), José Junior.

FCK-Frem
25.: 1-0 Kevin Bechmann Timm
31.: 2-0 José Junior
49.: 3-0 José Junior
53.: 4-0 Cagri Erdem
80.: 5-0 Thomas Christiansen
83.: 6-0 José Junior
Dommer: Lars Christoffersen

Læs om kampen og se billeder http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8634
Til sidst dejligt med Peter Larsson tilbage men tror ikke vi skal forventet at se meget til ham i de sidste kampe
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8282: 27 Nov 2008, 14:28 »

Mon Junior ryger i startopstillingen igen med det hattrick?
« Seneste Redigering: 27 Nov 2008, 14:40 af Dasmessi » Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8283: 27 Nov 2008, 14:38 »

Mon Junior ryger i førsteholdstruppen igen med det hattrick?

Førsteholdstruppen? Den har han da været i lige siden vi købte ham Smiley han har også været med i største delen af de trupper der bliver udtaget til vores kampen. Men mon ikke du mener en plads i startopstillingen hm.. tror nu han stadigvæk er nummer 4 af vores angriber og mon ikke han ryger til januar, måske til AAB?
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8284: 27 Nov 2008, 22:45 »

Resultater for vores uefa cup gruppe:
Club Brugge - St. Etienne 1-1
Rosenborg - Valencia 0-4

Er ligeglad med Rosenborg kampen hvis vi "bare" vinder over dem så kan de ikke overhale os
Club Brugge kampen: fint så længe de bare sætte point inden vi møder dem, så kan vi nøjes med uafgjort der nede.
Hvis vi altså har slået Rosenborg 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8285: 28 Nov 2008, 07:37 »

Og mon ikke vi slår Rosenborg Rullende Øjne
!
Ej, det skal nok blive en kamp med spænding håber jeg!
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8286: 28 Nov 2008, 08:48 »

Jeg synes absolut det ser fornuftigt ud.
Jeg havde gerne set St.Etienne tage alle pointen i Belgien, men bare de ikke tabte var det fint

De sidste fire kampe i puljen ser således ud:

04.12.08 FC København  -  Rosenborg BK   
04.12.08 Valencia CF  -  Club Brugge   
17.12.08 Club Brugge  -  FC København   
17.12.08 Saint-Etienne  -  Valencia CF

Det kan kun være en fordel for os at Valencia ikke har flere point i de har. Hvis de havde været sikre på kvalivation havde de muligvis sparet spillere til Brugge kampen, hvilket kunne havde resulteret i point til Brugge, hvilket jeg dog tvivler på nu.

Vi skal vinde mod Rosenborg, men en uafgjort kan også gøre det. Så er kravet bare en sejr i Belgien.
Jeg er desværre ikke helt tryg ved situationen om en afgørende kamp i Belgien. Jeg synes altid det klipper i de afgørende kampe desværre.
Men jeg tror på en 2-0 sejr mod nordmændene og 1-1 i Belgien

FORZA FC!
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8287: 29 Nov 2008, 20:11 »

Truppen til kampen i morgen mod AaB i Aalborg ...


Søndag morgen sætter 18 spillere sig til rette i flyet mod Aalborg sammen med trænere og ledere for at forberede sig på søndag aftens opgør på Energi Nord Arena mod AaB. Ståle Solbakken og det øvrige trænerteam har som sagt udtaget 18 spillere til kampen i det nordjyske, og det er:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
41. Nathan Coe
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8288: 30 Nov 2008, 13:36 »

Lad os lade op til dagens kamp med lidt highlights fra træningskampen mod Frem http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8644  Junior mål til 2-0 nok tæt på årets mål  Smiley. Derudover kan man også høre om Niclas  Zankas og Würtz forventninger til dagens kamp i det nordjyske.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8289: 30 Nov 2008, 13:39 »

Idag vinder vi 1-2
1-0  Curth
1-1 Santin
1-2 Nørregaard
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8290: 30 Nov 2008, 14:32 »

Tror vi køre Aab fuldstændig af banen idag
Jeg kan næsten ikke forstille mig at de skulle have mere held tilbage (:

0-3
Santin
Nordstrand
Atiba/Ailton
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8291: 30 Nov 2008, 14:35 »

Hmm, jeg er, som især Don AA nok har oplevet mange gange gennem tiden i denne tråd, pessimist. Jeg håber virkelig i får ret, men ærlig talt, så tror jeg vi taber i aften. Jeg tror AaB vil gøre alt for at vinde denne kamp, og vise de virkelig er tilbage, mens vores spillere måske tænker lidt mere hen mod torsdagens Uefa Cup kamp mod Rosenborg.

Et forsigtigt bud ville være 1-1, som vi heller ikke skal klage over, så Smiley
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8292: 30 Nov 2008, 15:05 »

Hmm, jeg er, som især Don AA nok har oplevet mange gange gennem tiden i denne tråd, pessimist. Jeg håber virkelig i får ret, men ærlig talt, så tror jeg vi taber i aften. Jeg tror AaB vil gøre alt for at vinde denne kamp, og vise de virkelig er tilbage, mens vores spillere måske tænker lidt mere hen mod torsdagens Uefa Cup kamp mod Rosenborg.

Et forsigtigt bud ville være 1-1, som vi heller ikke skal klage over, så Smiley
Dig pessimist synes jeg nu aldrig man har oplevet (ironi kan være anvendt)  Smiley
Vi har haft et godt tag i AAB de sidste gange, men AAB har gjort det godt det sidste stykke tid og er hvis ubesejret i 10 kampe så tror det bliver en meget tæt kamp tror den bliver 1-1 eller at vi hiver en 2-1 sejr hjem
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8293: 30 Nov 2008, 15:46 »

Tror a vi rejser hjem fra Aalborg med en 3-1 sejr ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8294: 30 Nov 2008, 15:46 »

Citat fra www.onside.dk


AaB'er vil stikke en kæp i FCKs hjul


Energi Nord Arena i Aalborg lægger i eftermiddag græs til et møde mellem de to seneste danske mestre.

Både AaB og FC København er inde i gode perioder. AaB kæmper for at distancere sig fuldstændig fra bunden, mens FCK til gengæld slås om pladserne helt øverst på podiet.

- Det er klart, at det er et godt FCK-hold, der kommer til Aalborg, men vi vil gøre alt for at stikke en kæp i hjulet på deres stime. Det er to hold, der er inde i en god rytme nu. FCK har ikke tabt i lang tid, og vi har heller ikke tabt i lang tid, så det bliver spændende at se, hvordan vi står over for hinanden, og jeg tror, at det bliver en helt lige kamp, forudser AaB-backen Martin Pedersen over for Onside.dk.

AaB har ikke vundet på hjemmebane over FCK i SAS Ligaen siden september 2002. Men Martin Pedersen lægger ikke noget særligt i sådan en uheldig stime.

- Nej, overhovedet ikke. Det er ikke noget, vi snakker om, det er ikke noget, vi bekymrer os om. En kamp er en kamp, og vi kan ikke bruge statistik til noget. Vi hørte også, at Celtic ikke havde vundet på udebane, og jeg skal ikke kunne sige, om det var noget, der påvirkede dem, men hos os betyder statistik ikke så meget. Det er ikke noget, vi tænker på, slår AaB-backen fast.

Men FC København er ikke AaBs yndlingsmodstander.

- Der er nogle hold, der ligger bedre til andre, og FCK er så et hold, der ikke ligger perfekt til os. Det er svære kampe, men vi har også vundet ovre i Parken de sidste par sæsoner, og det tæller også. Vi går også efter sejren, konstaterer Martin Pedersen.

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 551 552 [553] 554 555 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010