home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 832 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 541 542 [543] 544 545 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545299 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8130: 14 Nov 2008, 14:26 »

Vi var da ikke presset mod Lyngby - vi kunne bare ikke få den ind.
De havde da lige så store chancer som jer. Aabech specielt.
Logged


Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8131: 14 Nov 2008, 14:33 »

De havde da lige så store chancer som jer. Aabech specielt.

Aabech chancer, var vel kun langskud ?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8132: 14 Nov 2008, 14:39 »

Aabech chancer, var vel kun langskud ?
Ja en hvor Coe skulle ud i fuld længde og et lige ved siden af.
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8133: 14 Nov 2008, 14:50 »

Nu havde vi jo lidt mere end to chancer i den kamp - og det var ikke langskud, så meget for at snakke fakta Wink

Men hey - nu skal vi nok lade være med at kommentere hold der har voldt jer andre problemer (men det er vist de fleste crazy)
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8134: 14 Nov 2008, 14:58 »

AARH! FMfreaks.dk er godt nok langsomt nu, efter som der over 200 brugere online  ticked off
Men alle havde vel nok regnet ud, at FCK ville få Nordvest FC. Det er kampe der godt kan blive spændende, men i Parken skal vi udtvære dem!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8135: 14 Nov 2008, 14:59 »

Ja det var under Rioch. Men det er ikke det jeg taler om her Smiley

Det er jeres normale lodtrækningsheld. Og ved da godt at AaB ikke var ligefrem uheldige med CL lodtrækningen, men det er bare et typisk storhold syndrom. At komme til finalen uden at møde et eneste Superliga hold Smiley
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8136: 14 Nov 2008, 15:04 »

Ja - nemlig et storhold-syndrom, og det er derfor at AaB og brøndby brokker sig - de er ikke storhold Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8137: 14 Nov 2008, 15:16 »

Jeg fik vist formuleret mig forkert.

Ikke storhold, men bare tophold i den danske superliga. Og nu har DBU jo også et godt øje til FCK og Don Ø, da det jo er dem der udlejer banen til dem. Så no wonder de fik Nordvest

Og AaB's vej til Champions League kunne jo sagtens have været anderledes. De var jo bare sat til at spille mod vinderen af Rangers - Kaunas kampene. Så det kunne jo lige så godt være endt med Rangers, men Kaunas var åbenbart bedre over to kampe.
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8138: 14 Nov 2008, 15:34 »

Ja - det er jo ikke selv at man altid bestemmer, men pt har FCK da heldet, med sig i lodtrækningen, men som du selv siger så har AaB det jo også. De kom nemt til CL, som nok er lidt mere værd end en pokaltitel.

Det er lidt som at spille kort eller terninger - du kan regne med procenter, men det er altså ikke altid de holder.

For at give et eksempel så spillede jeg tænkeboks (snyd) den anden dag - hvor man ikke må se, når man har en terning tilbage - der skulle jeg bruge en 1'er tre gange i træk for at vinde, og det var der hver gang. Der var oddsene altså 1/6, FCKs var altså 1/3 hvilket er dobbelt så godt. Så ja det er måske lidt udenfor oddsene, men det er jo også kun statistisk IKKE en facitliste.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8139: 14 Nov 2008, 17:15 »

Dejlig dag FM kommer og så denne super lodtrækning sådan skal det være. FC Nordvest burde ikke bliver noget problem over 2 kampe, ja så den sag skyld heller ikke, hvis det kun havde været en kamp. Lodtrækningsheld? Ja måske, men det er AAB og Brøndby også haft i år. AAB i kvalen til CL, Brøndby fik som useedet hold Rosenborg, i forsøget på at komme i uefa cuppens gruppespil, at de så ikke udnytter den chancer er deres egen skyld.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8140: 15 Nov 2008, 00:11 »

Så fik vi FC Nordvest Smiley lækker lodtrækning, som vi bør kunne køre over, uden at miste fokus på andre turneringer Smiley ja, vi er jo, uden at undervurderer nordvest, halt i en pokalfinale, specielt når det er over to kampe, så levner jeg dem ikke mange chancer. Nøj, hvor kunne det være fedt at møde BIF i finalen, en rigtig klassiker Opstemt
Det ville jeg fandme ikke syntes!
Godt nok er stemningen på stadioen sindsyg fed, men jeg ville faktisk tro uden pis at brøndby ville vinde heldigt over os, på en forkertdommerkendel se eller sådan noget lort. Som f.eks sidst vi spillede. Hvis de gjorder det, ville det stå på indtil sas-ligaen stoppede!
Kan lige forestille mig det. "Kan du huske i 2009 da Brøndby slog FCK i pokalfinalen Smiley" - I år 2024
Haha  crazy

Så syntes jeg desværre også at Brøndby spiller bare en smugle bedre fodbold end os. Det er lidt som om det går hurtigere  Ubeslutsom
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8141: 15 Nov 2008, 00:21 »

Jeg tror også vi ville tabe til Brøndby, og det bygger jeg på, at brøndby er bedst i de enkelte kampe, altså lidt af et pokalhold. Bare se på deres statistik i Suppen mod de andre tophold end dem selv, de er gode til at stille sig op til de store kampe, mens de har sværere ved at koncentrere sig over en hel sæson. Nej tak til Brøndby i finalen herfra Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8142: 15 Nov 2008, 11:20 »

Heej

Tænkte på om der er nogen af jer kloge hoveder, der ved hvem der spiller i midterforsvaret i morgendagens kamp???
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8143: 16 Nov 2008, 01:04 »

Imorgen skal vi jo spille topkamp på SAS Arena, der er en svær bane at spille på. Vi skal bare håbe på en sejr. Truppen ser således ud:
1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
41. Nathan Coe

Det må være ala. stil med:
                                 
                        Christiansen
  Pospech  Zanka  Laursen  Wendt
  Sionko   Nørregaard  TK   Hutchinson
                Nordstrand   Santin
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8144: 16 Nov 2008, 01:11 »

Nogenlunde enig, men man kan slet ikke udelukke en Kvist eller Niclas Jensen ville starte inde. Det bliver pisse spændende imorgen, og jeg tør ikke spå om resualtatet.
Logged

Sider: 1 ... 541 542 [543] 544 545 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010