home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 37 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 516 517 [518] 519 520 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1823446 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7755: 26 Okt 2008, 18:42 »

Jeg vil da voge at påstå, at Brøndby Stadion er et af de hold med flest familier på stadion i gennemsnit (de har dog også et af de største stadions).
De syv-otte gange jeg er inde og se dem spille pr sæson, ser jeg mange familier på tribunerne.  Smiley
Jeg kan selvfølgelig ikke afgøre om de alle er familier, men det ser uden tvivl sådan ud!

absalonsen
Gæst

« Svar #7756: 26 Okt 2008, 18:44 »

DB: Forstår ikke hvordan du kan sige, at der kommer mange flere familier i parken i forhold til VP, hvis du kun er på VP en gang i mellem. Huh

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7757: 26 Okt 2008, 18:52 »

DB: Forstår ikke hvordan du kan sige, at der kommer mange flere familier i parken i forhold til VP, hvis du kun er på VP en gang i mellem. Huh

Så fortæl mig hvordan det er muligt at der er så mange inde til samtlige FCK kampe og der måske kun er 600 stemningsspredere ?? Prøv bare at se FCK - OB og tjek hele den ene langside .. Der sidder folk bare og ser fodbold..
Så er det en fanskare bag OB's mål som synger og skaber stemning ..
Du ska da ik komme og fortælle mig det ikke har noget at gøre med hva det er for nogle mennesker der er inde og se dem spille ..
Det ka godt være der osse er en del familier på Brøndby stadion (ikk de gange jeg var derinde).. Men der er flere stemningsskabere derinde osse..
De mennesker der bare sidder på deres pind pænt og ser fodbold inde i parken er for mig at se osse det jeg betegner som "familier" for de sidder præcis ligesom man ville hvis man tog sine børn med derind..

søgaard
Gæst

« Svar #7758: 26 Okt 2008, 19:22 »

Nu er landsiderne også kendt som familie sider, og på næsten samtlige stadioner rundt i Europa, er de "hardcore" fans i den ene ende.
Nu kan man ikke sammenligne Parken og Brøndby stadion, da de er opbygget på forskellige måder. Parken er større, og knap så intens som Brøndby stadion, hvor man føler, at man sidder tæt på spillerne og banen, hvor man i Parken er længere fra spillerne og banen. Brøndby stadion ser ud til, at være opbygget så den holder bedre på lyden, så det lyden bliver hængende.
At man sidder tæt på banen gør også en masse for oplevelsen, og når lyden samtidig bliver hængende, så bliver det lidt mere heksekedel, som jo er så frygtet som fodboldspiller.

absalonsen
Gæst

« Svar #7759: 26 Okt 2008, 19:25 »

Så fortæl mig hvordan det er muligt at der er så mange inde til samtlige FCK kampe og der måske kun er 600 stemningsspredere ?? Prøv bare at se FCK - OB og tjek hele den ene langside .. Der sidder folk bare og ser fodbold..
Så er det en fanskare bag OB's mål som synger og skaber stemning ..
Du ska da ik komme og fortælle mig det ikke har noget at gøre med hva det er for nogle mennesker der er inde og se dem spille ..
Det ka godt være der osse er en del familier på Brøndby stadion (ikk de gange jeg var derinde).. Men der er flere stemningsskabere derinde osse..
De mennesker der bare sidder på deres pind pænt og ser fodbold inde i parken er for mig at se osse det jeg betegner som "familier" for de sidder præcis ligesom man ville hvis man tog sine børn med derind..

Så at der er 600 stemningsydere i parken betyder, at der er flere familier? Der kan da godt være en masse andre slags mennesker, som bare ikke gider yde?

Dasmessi
Gæst

« Svar #7760: 26 Okt 2008, 19:30 »

0-0. Hmm. Nok et fair resultat i enden alligevel, til trods for begge hold have kæmpe chancer. Ailton er godt nok blevet varm da. Dejligt at se. Thumbs Up

andersfa123
Gæst

« Svar #7761: 26 Okt 2008, 19:32 »

Så at der er 600 stemningsydere i parken betyder, at der er flere familier? Der kan da godt være en masse andre slags mennesker, som bare ikke gider yde?

Og det er sådan nogle mennesker jeg ik kan lide.
F.eks da vi var nede i en periode, var Nedre C så utilfredse, men hvad yder de for at holdet skal kæmpe sig op igen?
INGENTING! Derfor mener jeg ikke at de har grund til at være utilfredse, på en måde har de, men på en måde ikke.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7762: 26 Okt 2008, 19:49 »

Præcis er træt af at så mange mennesker kalder sig FCK fans men ik engang 20 % af dem gider yde noget støtte holdet når de er på hjemmebane.. De er forhelvede ikke til begravelse eller i biografen.. Man må sgu godt sige noget/råbe noget..
Det er sgu ikke specielt motiverende at spille foran en død arena hvor der alligevel sidder 15.000 mennesker..

Absalonsen: Kald dem hvad du vil for mig er det bare en flok familie mennesker der er gået forkert.. De burde tage i biografen og se en film hvis de bare vil sidde og kigge.. Det har intet med fodbold at gøre ellers ku de se den i tv.. Der behøver de heller ik gøre andet end at kigge..! Så Fulham spille for nogle år siden da jeg var i London og der var stemningen 10000 gange bedre.. Men det er jo klart det er England og selv et af de mindre gode hold har nogle fans der støtter op om holdet og gider skabe stemning..
Dermed ikke sagt at det ik er iorden at tage ind og se fodbold helt stille og roligt det er bare et problem når den gruppe af iagttagere er 90% af de samlede mennesker der er inde og se kampen!

Søgaard: Ja du har ret i hvad du siger og din betragtning omkring forskellen på Brøndby Stadion og Parken, men hvorfor bruge så mange penge på en arena man ikke kan fylde.. Så vil jeg fandme hellere ha en Arena hvor der er plads til 25.000 som så er lille og intens.. Det andet er noget lort eller bare få nogle mennesker der vil yde noget og heppe holdet frem på hjemmebane.. Det andet er simpelthen for lavt - også lad dog for gudsskyld vær med at smid folk ud bare fordi de går over stregen.. Lige det i næstved var sindssygt, men i det mindste skaber det en eller anden form for stemning .. Mere end de døde mennesker der sidder og bare kigger ..!

Til dagens kamp - jaa 0-0 var egentligt iorden for det var en meget lige kamp og FCK styrede spillet for det meste men OB havde nogle ret gode forsøg hvor JC heldigvis viste klassen! Djiby Fall havde i hvert fald nogle nærgående forsøg ..

Andreas93
Gæst

« Svar #7763: 26 Okt 2008, 21:23 »

Jeg er også pissetræt af den dårlige stemning i parken. Folk de starter lige pludslig på en sang, som så varer i 15 sekunder, og så er den slut. Det fede ville være, hvis at vi fik stillede dem der spredete stemning, som urban crew, midt på nedre c så det spredte sig til resten af tribunen. Jeg mener også det er så'n det er på faxe tribunen, at stemningssprederne står på midten(ret mig hvis jeg tager fejl)

EDIT: Nogen der kan fortælle mig hvad der stod på banerret ved tifoen, da jeg ikke kunne se det ordenligt på storskærmen.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 21:24 af Andreas93 » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7764: 26 Okt 2008, 21:27 »

EDIT: Nogen der kan fortælle mig hvad der stod på banerret ved tifoen, da jeg ikke kunne se det ordenligt på storskærmen.

Vores klub - vores hjerte

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7765: 26 Okt 2008, 21:28 »

Jeg er også pissetræt af den dårlige stemning i parken. Folk de starter lige pludslig på en sang, som så varer i 15 sekunder, og så er den slut. Det fede ville være, hvis at vi fik stillede dem der spredete stemning, som urban crew, midt på nedre c så det spredte sig til resten af tribunen. Jeg mener også det er så'n det er på faxe tribunen at stemningssprederne står på midten(ret mig hvis jeg tager fejl)

for det meste står dem som styre diverse ting i midten på faxe .. men ellers synes jeg det er bredt meget ud på faxe.. og så er side tribunen også med nogle gange ... jeg forstår ikke hvorfor at fck ikke har samlet alle deres grupper et sted .. da jeg var inde og se FCK-FCN stod der nede bag det ene mål de unge løver , til højre for dem stod ca 20-25 mennesker . på øvre C stod urban og gav den gas ... men de synger ikke de samme sange .. (ret mig hvis jeg tager fejl) ..  

Forstår ikke hvorfor de vil have en langside i parken til fcks tilhængere hvorfor ikke gøre som Brøndby lave en tribune bag det ene mål ...

Vi skal alle være her.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7766: 26 Okt 2008, 21:31 »

kan  Ghertesteas  og Andreas93  ikke lige få stavet ordenligt i deres signatur .... den er ulæselig ..

og Andreas93 det er altså tit at andre trænere roser andre hold .

Vi skal alle være her.

andersfa123
Gæst

« Svar #7767: 26 Okt 2008, 21:37 »

for det meste står dem som styre diverse ting i midten på faxe .. men ellers synes jeg det er bredt meget ud på faxe.. og så er side tribunen også med nogle gange ... jeg forstår ikke hvorfor at fck ikke har samlet alle deres grupper et sted .. da jeg var inde og se FCK-FCN stod der nede bag det ene mål de unge løver , til højre for dem stod ca 20-25 mennesker . på øvre C stod urban og gav den gas ... men de synger ikke de samme sange .. (ret mig hvis jeg tager fejl) ..  

Forstår ikke hvorfor de vil have en langside i parken til fcks tilhængere hvorfor ikke gøre som Brøndby lave en tribune bag det ene mål ...
Det har vi så også. Da du var inde og så de 20 personer på den såkaldte Sektion 12, det var da man skulle have det away kort for at stå dér, så derfor valgte alle de uofficielle gruper (pånær Torcida) at rykke op på Øvre C.
Men nu hvor Parken har trukket den betingelse tilbage, er alle grupperne rykket tilbage til Sektion 12.
Håber det var god nok forklaring ellers må du sige til hvis der mangler noget Wink

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7768: 26 Okt 2008, 21:37 »

De må vel skrive hvad de vil? Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7769: 26 Okt 2008, 21:39 »

Det har vi så også. Da du var inde og så de 20 personer på den såkaldte Sektion 12, det var da man skulle have det away kort for at stå dér, så derfor valgte alle de uofficielle gruper (pånær Torcida) at rykke op på Øvre C.
Men nu hvor Parken har trukket den betingelse tilbage, er alle grupperne rykket tilbage til Sektion 12.
Håber det var god nok forklaring ellers må du sige til hvis der mangler noget Wink

okay.. jeg tager mine ord tilbage ... sorry.

for synes da det så helt mærkeligt ud Opstemt

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 516 517 [518] 519 520 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010