|
Bave
Gæst
|
|
Det lyder bestemt spændende... Nu skal i bare have en træner der vælger at lade dem gøre det, ellers skal Ståle vidst skifte stil... Men kunne være sjovt at se FCK spille All-Out Samba fodbold... Det tror jeg aldrig jeg har set bare tilnærmelsesvis fra FCK...
Nemlig jeg tror også er for Defensivt indtillet til at lade det ske men det lyder skam utrolig spændende 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja så er der jo mulighed for samba på søndag men det kommer så til at koste en plads til Atiba som også er en Ikke-EU-spiller da han desværre ikke har pas fra Trinidad og Tobago 
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja så er der jo mulighed for samba på søndag men det kommer så til at koste en plads til Atiba som også er en Ikke-EU-spiller da han desværre ikke har pas fra Trinidad og Tobago  tor ikke vi skal forvenet en sambatrio søndag.
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Er ening med jer fleste i, at en såkaldt sambatrio ville være genial og (måske) underholdende. Man håber af hele mit hjerte, at Nord ikke bliver "frosset" ude af angrebet. Ville være skidt, både spilmæssigt og holdmæssigt.
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Truppen mod Randers klar: 1. Jesper Christiansen 2. Zdenek Pospech 3. Niclas Jensen 4. Hjalte Nørregaard 5. Ulrik Laursen 7. Ailton Almeida 8. William Kvist 9. Morten Nordstrand 11. César Santin 12. Peter Larsson 13. Atiba Hutchinson 16. Thomas Kristensen 17. Oscar Wendt 18. José Junior 24. Libor Sionko 25. Mathias Zanka Jørgensen 29. Danni Jensen 41. Nathan Coe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Mit bud: JC Zdenek Ulrik Zanka(skiftes ud med Larsson efter 60) Oscar Sionko Hjalte Kristensen/Kvist Hutch(skiftes ud med cesar) Ailton Nordstrand (Junior kommer ind, og lige efter scorer vi, start med ham inde, Ståle!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Mit bud på en startopstilling:
Christiansen Pospech-Laursen-Larsson-Wendt Sionko-Kvist-Hjalte-Atiba Ailton-Nord
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Mit bud. Pospech - Laursen - Zanka - Wendt Sionko - Thomas K. -Hjalte - Atiba Ailton - Nord
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Mit bud. Pospech - Laursen - Zanka - Wendt Sionko - Thomas K. -Hjalte - Atiba Ailton - Nord
Godt bud, men jeg synes, at vi bør stille op med en målmand...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Godt bud, men jeg synes, at vi bør stille op med en målmand...
Det er fordi, jeg har ingen idé om hvem vi stiller op med. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Mit bud: JC Zdenek Ulrik Zanka(skiftes ud med Larsson efter 60) Oscar Sionko Hjalte Kristensen/Kvist Hutch(skiftes ud med cesar) Ailton Nordstrand (Junior kommer ind, og lige efter scorer vi, start med ham inde, Ståle!)
enig i den her.. ville også tænke sådan.
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mac
|
|
Ifølge gårsdagens træning, skulle vi stille op således: Christiansen Pospech - Larsson - Laursen - Wendt Sionko - Kvist - Hjalte - Atiba Ailton - Nordstrand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|