home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 873 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 432 433 [434] 435 436 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1975298 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6495: 23 Jul 2008, 19:24 »

Eftersom klubber som Arsenal og Spurs har været efter Zanka som 17-årig, har han nok spillet bedre end Nikolaj har. Men.. jeg synes nu han burde have fået chancen. Der har jo på ingen måde heller været store klubber efter Nikolaj, da han var 17?

Man kan vel godt være god, selvom store klubber ikke har set en endnu.
Men jeg tager det tilbage, Nikolaj Hansen er ikke ligeså stort talent som Zanka. Men bare godt, man også kan bruge ham noglegange istedet for Zanka.

Bave
Gæst

« Svar #6496: 23 Jul 2008, 19:26 »

Det kræver noget at slå igennem i FCK som ung og hvis man ikke kan klare det ja så find en anden klub, måske lidt hårdt sagt  Smiley. Zanka er da ved at slå igennem som ung spiller i FCK (ved godt han ikke er en af vores "egne spillere"). Se vi på startopstilling mod Esbjeg ja så var Hjalte og Kvist med så det er ikke umuligt at slå igennem som ung spiller i FCK.

Jamen så tror jeg ikke at han kan klare det, fordi at med så få forsvarsspillere også stadig ikke kunne komme ind og spille.
Jeg Håber for hans egen skyld at han finder en anden klub for ikke at spilde sit potentiale på bænken

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6497: 23 Jul 2008, 19:27 »

Man kan vel godt være god, selvom store klubber ikke har set en endnu.
Men jeg tager det tilbage, Nikolaj Hansen er ikke ligeså stort talent som Zanka. Men bare godt, man også kan bruge ham noglegange istedet for Zanka.

Nej, men det er da bemærkelsesværdigt, at de har fået øje på Zanka så, som spiller i en langt mindre klub end Nikolaj, og man ikke har fundet Nikolaj god nok Wink

Don AA
Manager

« Svar #6498: 23 Jul 2008, 22:07 »

Jamen så tror jeg ikke at han kan klare det, fordi at med så få forsvarsspillere også stadig ikke kunne komme ind og spille.
Jeg Håber for hans egen skyld at han finder en anden klub for ikke at spilde sit potentiale på bænken
Nu udløber hans kontrakt også til nytår så tror da også han finde en andet sted og han skal da have held og lykke til den tid

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6499: 23 Jul 2008, 22:12 »

Nej, men det er da bemærkelsesværdigt, at de har fået øje på Zanka så, som spiller i en langt mindre klub end Nikolaj, og man ikke har fundet Nikolaj god nok Wink

Ja - Det tænkte jeg også lige på  Thumbs Up
Hihi - Hov:b

Bave
Gæst

« Svar #6500: 23 Jul 2008, 22:16 »

Nu udløber hans kontrakt også til nytår så tror da også han finde en andet sted og han skal da have held og lykke til den tid

Det vidste jeg så ikke Forseglede Læber

Men det er kun godt for ham

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6501: 23 Jul 2008, 22:43 »

Håber han for noget spilletid her inden hans kontrakt udløber, så han forlænger - men tvivler dog stærkt på det. (;

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #6502: 23 Jul 2008, 22:54 »

Håber han for noget spilletid her inden hans kontrakt udløber, så han forlænger - men tvivler dog stærkt på det. (;
zanka eller hvad?

Don AA
Manager

« Svar #6503: 23 Jul 2008, 22:55 »

Tror nu også han er fortid til nytår! En kamp han måske kan få spilletid i er returkampe mod Cliftonville

Don AA
Manager

« Svar #6504: 23 Jul 2008, 22:56 »

zanka eller hvad?
Nikolaj Hansen. Zanka har næste lige forlænget til 2012 og mon ikke han får en del spilletid i den periode  Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6505: 23 Jul 2008, 23:00 »

Mente Nikolaj Hansen (;
Tror alligevel ikke han stiller sig tilfreds med en kamp Grin

fc-hansen
Manager

« Svar #6506: 23 Jul 2008, 23:22 »

Nej men så er det spørgsmålet om man ikke bare skal lade ham gå. Nu får vi peter larsson ind. 24 år gammel, fremtidens mand på det svenske landshold, og så har vi Zanka der bliver kæmpe stor. De to vil om tre år formentlig danne en stærk duo, og hvis Hansen skal spille skal han vente længere og gribe chancen, hvilket han tydeligvis ikke har tålmodighed til.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6507: 23 Jul 2008, 23:26 »

Nej men så er det spørgsmålet om man ikke bare skal lade ham gå. Nu får vi peter larsson ind. 24 år gammel, fremtidens mand på det svenske landshold, og så har vi Zanka der bliver kæmpe stor. De to vil om tre år formentlig danne en stærk duo, og hvis Hansen skal spille skal han vente længere og gribe chancen, hvilket han tydeligvis ikke har tålmodighed til.

Du har vel fuldstændig ret.
- Tror heller ikke N. Hansen nogensinde kommer til at spille på førsteholdet  Græder

Yessir
Manager

« Svar #6508: 23 Jul 2008, 23:31 »

Eftersom klubber som Arsenal og Spurs har været efter Zanka som 17-årig, har han nok spillet bedre end Nikolaj har. Men.. jeg synes nu han burde have fået chancen. Der har jo på ingen måde heller været store klubber efter Nikolaj, da han var 17?

Faktisk var både N. Hansen & M. Bertolt meget eftertragtede i 17 års alderen. Så et eller andet er der gået galt i de seneste år med vores talenter.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6509: 23 Jul 2008, 23:36 »

Faktisk var både N. Hansen & M. Bertolt meget eftertragtede i 17 års alderen. Så et eller andet er der gået galt i de seneste år med vores talenter.

Synes også jeg kan huske noget med Nikolaj. Var bare ikke sikker. Har dog aldrig hørt at Bertolt var eftertraftet.

Sider: 1 ... 432 433 [434] 435 436 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010