|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Nope   Hvad er det så du mener med nye pladser? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mikkel11
Lilleputspiller
|
|
hvad tid er det kampen begynder idag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
klokken 19 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
hvad tid er det kampen begynder idag?
19:00  Edit: Slowhand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
her er truppen til aftens kamp , nu er jeg Bif fan og jeg sidder og klapper i mine hænder : Jesper Christiansen Zdenek Pospech Niclas Jensen Hjalte Nørregaard Ailton Almeida William Kvist Morten Nordstrand Atiba Hutchinson Thomas Kristensen Oscar Wendt José Junior Saban Özdogan Libor Sionko Mathias Zanka Jørgensen Starter inde som midterforsvar (18 år ) Nikolaj Hansen Starter inde som midterforsvar (21 år ) Mads Laudrup Danni Jensen Nathan Coe Glæder mig til at se kampen 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
her er truppen til aftens kamp , nu er jeg Bif fan og jeg sidder og klapper i mine hænder : Jesper Christiansen Zdenek Pospech Niclas Jensen Hjalte Nørregaard Ailton Almeida William Kvist Morten Nordstrand Atiba Hutchinson Thomas Kristensen Oscar Wendt José Junior Saban Özdogan Libor Sionko Mathias Zanka Jørgensen Starter inde som midterforsvar (18 år ) Nikolaj Hansen Starter inde som midterforsvar (21 år ) Mads Laudrup Danni Jensen Nathan Coe Glæder mig til at se kampen  Ha ha hvem siger at der bliver Zanka og Hansen der kommer til at spiller samme i forsvaret?
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Ha ha hvem siger at der bliver Zanka og Hansen der kommer til at spiller samme i forsvaret?
kig på bold.dk
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
kig på bold.dk
Ja for de ved hvordan vi kommer til at stille op  jeg tror det bliver Zanka og kvist i midterforsvaret i dag.
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja for de ved hvordan vi kommer til at stille op  jeg tror det bliver Zanka og kvist i midterforsvaret i dag. tror han vælger Niclas Jensen. Den rutinerede, og så får vi også en spillende forsvarer 
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
her er truppen til aftens kamp , nu er jeg Bif fan og jeg sidder og klapper i mine hænder :
Kan du finde ud af at klappe i hænderne. uha. Jeg tror vi vinder idag. Esbjerg har også svækket forsvar. Så tror på en målfest, hvor vi trækker det længeste strå. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Kan du finde ud af at klappe i hænderne. uha. Jeg tror vi vinder idag. Esbjerg har også svækket forsvar. Så tror på en målfest, hvor vi trækker det længeste strå. Jeg er sku lidt bange for at torvaldsson kan blive meget farligt bekendskab for os og vores nye stopperpar, men jeg håber da det bedste og tror da på en 4-3 sejr, med et hattrick fra Junior, og en enkel fra Ailton 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja for de ved hvordan vi kommer til at stille op  jeg tror det bliver Zanka og kvist i midterforsvaret i dag. Den er forza også med på, og de plejer sku at lygte lunterne mehget godt 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|