home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 421 422 [423] 424 425 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1975656 gange)
Berendt
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6330: 19 Jul 2008, 15:16 »

Har ikke fulgt så meget med i denne tråd, men har fulgt en del med i medierne ligesom alle jer andre. Herinde har jeg skrevet at der ikke burde være grund til nervøsitet, for vinduet er stadig længe åben.... Og det mener jeg stadig. FCK har solgt godt ud, ja, men vi har også mange gode spillere. At vurderer ud fra træningskampene, synes jeg det ser okai ud.

Hvis man sætter udskiftningerne op over for hinanden, kan jeg godt forstå de bange anelser.
Michael Silberbauer >< Thomas Kristensen
Thomas har ikke samme drive som Michael, men har vist gode takter på det seneste, og er inde omkring landsholdet. Thomas er måske mere direkte kantspiller, hvilket vil betyde at der er mindre kamp om de centralepladser, som kan betyde at Atiba får flere kampe på midten. Mens Libor, Jesper og Thomas kæmper om kanterne.
Marcus Allbäck >< César Santin
Ingen tvivl om at Allbäck er en klasse angriber, men han er ved at være gammel. For gammel. César kommer fra en god sæson i Sverige, hvor han har spillet en masse kampe, og scoret mål, mens Allbäck mere har været reserve i FCK, pga. alderen. César har dog ikke helt samme fysik, men kan omvendt spille mange flere forskellige pladser.
Michael Gravgaard >< Jacob Albrechtsen
Her er der tale om en svækkelse, hvis man da sætter Jacob ind som direkte afløser for Gravgaard, hvilket han selvfølgelig ikke er. Her er det i stedet Zanka og Antonsson der kommer til at kæmpe om pladsen. Og Zanka har, som jeg ser det, vist at han er et kæmpe talent. Nok det største forsvarstalent siden Agger, og jeg tror at han nok skal dække godt ind for Gravgaard, dog ikke fuldstændigt. Endnu!
Lasse Qvist >
Tror ikke vi kommer til at savne en spiller der ikke har spillet?
Morten Bertolt > Danni Jensen
Det er måske forkert at sætte Danni ind som afløser for Bertolt, da Danni mere er back. Han kan dog spille de fleste pladser på kanten, og skal nok få den chance Bertolt aldrig rigtig fik.

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6331: 19 Jul 2008, 15:56 »

Mon ikke der kommer en Forsvar med ind ? Smiley

Berendt
Manager

« Svar #6332: 19 Jul 2008, 16:02 »

Tror jeg ikke du skal regne med Christopher... Smiley

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6333: 19 Jul 2008, 16:10 »

Vi er blevet lovet en spiller til hver kæde, og der hvor jeg kommer fra holder man hvad man lover Wink håber det samme gælder ståle..

Berendt
Manager

« Svar #6334: 19 Jul 2008, 16:12 »

Hehe, jah det er rigtig nok... Men synes bare de har så mange forsvarsspillere Peace der er jo kommet to unge op Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6335: 19 Jul 2008, 16:37 »

Vi har mange, men langt fra alle er gode nok!

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6336: 19 Jul 2008, 16:40 »

Vi har mange, men langt fra alle er gode nok!

I mine øjne (uden at sæsonen er gået igang) er jeres midterforsvar, MEGET svækket - i forhold til Gravgaard, Hangeland tiden. Ulrik, har stadig at bevise at han kan leve op til de penge de gav for ham. Han var meget ustabil i foråret, synes jeg. Zanka er stadig ung, og selvom han måske er Danmarks største forsvarstalent (jeg benægter det ikke) har han heller ikke slået igennem, ligeså hurtigt som ex. Agger.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Don AA
Manager

« Svar #6337: 19 Jul 2008, 16:50 »

Er meget sikker på at der kommer en central forsvarspiller ind og så er vores trup næsten lige så stærk som sidste sæson. Allbäck bliver en tab men vi har Junior som minder lidt om ham og så må han jo vise for alvor hvad han kan. Så en ny central forsvarspiller og evt. en Allbäck/Junior type oppe foran så er jeg godt tilfreds med truppen kan ikke se hvor vi ellers skal forstærke os. 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #6338: 19 Jul 2008, 16:52 »

Vi skal have en styrende forsvars spiller, som skal få det hele til at klinge.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6339: 19 Jul 2008, 16:53 »

Jeg synes vi skal smide Coe af helvedes til, og have en europaborger som 2. målmand, feks. 3. målmanden Vang Smiley

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6340: 19 Jul 2008, 16:54 »

antonson skal væk !
Kan ikke se hvad vi skal bruge ham til, synes han har været dårlig de gange han har været inde, også får vi brug for en forsvar der virkelig kan forstærke vores forsvar og IKKE en mand ved de 30 ligesom Laursen, men i 20'erne dog emd erfaring !! og please ikke en fra den svenske, norske eller danske liga !

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #6341: 19 Jul 2008, 16:55 »

Synes vang er en spændene målmand, som måske kan stå i cupkampene.

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6342: 19 Jul 2008, 16:56 »

Jeg synes vi skal smide Coe af helvedes til, og have en europaborger som 2. målmand, feks. 3. målmanden Vang Smiley

kan endelig heller ikke se hvad vi skal med Coe?
man kan da få så meget som er ligeså godt og som også er EU-spiller.

Don AA
Manager

« Svar #6343: 19 Jul 2008, 17:03 »

Kan godt følge dig for hvis Jesper bliver skadet kommer han til at fylde en af de 3 ikke eu spillere i startopstillingen og vi har jo en del ikke eu spillere i truppen så ser også gerne en europaborger som 2. målmand!
antonson skal væk !
Kan ikke se hvad vi skal bruge ham til, synes han har været dårlig de gange han har været inde, også får vi brug for en forsvar der virkelig kan forstærke vores forsvar og IKKE en mand ved de 30 ligesom Laursen, men i 20'erne dog emd erfaring !! og please ikke en fra den svenske, norske eller danske liga !
Synes nu han har gjort det ok så ingen grund til at sælge ham lige nu og her. Alt det med at Antonsson er dårlig er jo starter efter en hvis kamp i Scotland, kan godt være der har været andre kampe men det gælder for de fleste i truppen i sidste sæson.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Yessir
Manager

« Svar #6344: 19 Jul 2008, 17:33 »

Ville i så også kalde Duncan et flopkøb? han er jo også skadet hele tiden, så må han jo også være det hvis Würtz er det. come on man giv ham lige en chance, han har været er i en sæson og vær4et skadet en halv, og startede jo faktisk meget godt. syntes det forkert at kalde ham et flopkøb

Duncan kan da umuligt blive betegnet som et flopkøb, når han scorer de mål han skal. Hvorfor sammenligner du de to spillere? Til det med Würtz har jeg allerede svaret i mine foregående indlæg, prøv at læs dem igennem en gang mere...

Tror jeg ikke du skal regne med Christopher... Smiley

Kilder i klubben siger 4 signings ialt, inden vinduet lukker, så jeg forventer 1-2 til. Det blev sagt inden Gravgaard salget, og TK's ankomst til klubben, så jeg ved ikke om de skal regnes med. Det må jeg lige høre ham om i næste weekend.

Sider: 1 ... 421 422 [423] 424 425 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010