home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 406 407 [408] 409 410 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1817807 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6105: 17 Jul 2008, 12:51 »

så du tror fuldt og fast på Ailton får masser af spileltid her i sæsonen?
Han har starter inde i næsten alle træningskampene så ja men igen der kan stadig når at komme nye ind og så kan situationen komme til at se anderledes ud

Edit: Han har starter inde i alle træningskampene  Smiley
« Seneste Redigering: 17 Jul 2008, 12:56 af Don AA » Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #6106: 17 Jul 2008, 15:36 »

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andreas93
Gæst

« Svar #6107: 17 Jul 2008, 15:37 »

hva tror i kampen bliver, jeg tror selv at vi vinder 2-0.

Don AA
Manager

« Svar #6108: 17 Jul 2008, 15:44 »

Som tidligere sagt kan man følge kampen direkte under løventimen i aften http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8146

hva tror i kampen bliver, jeg tror selv at vi vinder 2-0.
Tror vi vinder sikkert i aften spiller normalt ikke på FCK men har spiller på vi vinder med mere end 2 mål hvilket jeg også tror kan lave sig gøre så jeg siger en sikker 4-1 sejr til FCK  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

dasmessi
Gæst

« Svar #6109: 17 Jul 2008, 15:46 »

Som tidligere sagt kan man følge kampen direkte under løventimen i aften http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8146
Tror vi vinder sikkert i aften spiller normalt ikke på FCK men har spiller på vi vinder med mere end 2 mål hvilket jeg også tror kan lave sig gøre så jeg siger en sikker 4-1 sejr til FCK  Thumbs Up Thumbs Up
Jeg har oddset næsten alt på min FMBalance, så.. FCK!. VIND!!.
Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6110: 17 Jul 2008, 16:06 »

Tror at FCK vinder 1-0, på mål af Ailton Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #6111: 17 Jul 2008, 16:16 »

Håber at Ailton slår rigtigt til iaften, selvom han siger det blir svært.

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #6112: 17 Jul 2008, 18:53 »

Fik en tjeneste-besked på min mobil, hvor der stod at vi havde hentet en stor spansk spiller, nogen der ved hvem det er?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6113: 17 Jul 2008, 18:54 »

Fik en tjeneste-besked på min mobil, hvor der stod at vi havde hentet en stor spansk spiller, nogen der ved hvem det er?

Hvilken tjeneste er det, du har?

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #6114: 17 Jul 2008, 18:59 »

Bliver kampen vist i tv´et idag?

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #6115: 17 Jul 2008, 19:00 »

Nej det gør den vidst ikke.

Practise makes Perfect!

Mikkellas
Gæst

« Svar #6116: 17 Jul 2008, 19:13 »

Nej, den kommer ikke i fjernsynet. Den kan kun følges live i tekst på fck.dk, eller på vores egen radio; Løvetimen Smiley

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #6117: 17 Jul 2008, 19:25 »

Hvilken tjeneste er det, du har?
ved ikk.. der kom bare lige pludselig en besked, hvor det stod..

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6118: 17 Jul 2008, 19:28 »

ved ikk.. der kom bare lige pludselig en besked, hvor det stod..

Så er det vel ikke en tjeneste, men bare en eller anden kæde-sms, til at få os desperate FCK'ere op af sædet Wink

Yessir
Manager

« Svar #6119: 17 Jul 2008, 19:40 »

Cliftonvilles holdbeskrivelse, til dem der ikke har læst op på vores modstander endnu  Grin

Citat
Our squad is...

1. John Connolly - Former Institute and Newry goalkeeper, chose a 7-0 hammering by Ipswich (rather than an Irish Cup Semi Final) as the perfect time to make his first penalty save

2. Liam Fleming - Club captain and currently the longest serving player at the club, has a funny e-mail address

3. Ronan Scannell - Cultured full-back, who once missed a match because he was on that National Lottery 'Winning Lines' programme

4. Barry Holland - Current U23 international and one of many builders in the Cliftonville team

5. Declan O'Hara - Local lad, formerly of Reading and Coleraine, can only score headers but has a funny shouting voice

6. David McAlinden - Strong centre-half who, despite a 0% success rate, is the supporters' choice to take every set piece going on the basis he once scored a free-kick against Armagh

7. Mark Holland - Barry's brother and another builder, who I once made use of as a 'Phone A Friend' during a Pub Quiz

8. Rory Hamill - New signing, who will miss Thursday's match, but who was once referred to in a local paper as the Joint Manager of an underage team and I laughed for about two days

9. Chris Scannell - Dentist whose knees are made of bread, doesn't like smiling when modelling new kits

10. George McMullan - Will miss the first leg because he's on honeymoon, thus providing the Red Army with ample opportunity to harp on about him scoring away from home in Europe

11. Francis Murphy - Tricky winger with beautiful hair, who will also miss Thursday's match because he's already started walking to Copenhagen so he doesn't have to fly with everyone else

12. Aaron Smyth - The smallest footballer in the world

13. David Wells - Veteran goalkeeper with plenty of European experience, retires every season

14. Ciaran Donaghy - Strong defender now in his second spell with the club, his hair has never moved

15. Sean Cleary - Once the captain of Derby County Reserves, is to the best of my knowledge the only member of the current squad to have bitten an opponent during a match

16. Stephen O'Neill - Another builder, tends to score important goals at vital times and recently returned from holiday with less of a tan than he went away with

17. Ryan Catney - Wouldn't be averse to killing a man if it meant winning the ball, falls to the floor like Peter Griffin when fouled (straight onto his face from a standing position)

18. Kieran O'Connor - Husband of a hairdresser and it shows, has a list similar to that which features in My Name Is Earl, except it consists of the many millions of Clubs he would like to play for

19. Mark Patterson - The Manager's son, who was once very nearly nutmegged by Bazzinho

20. Anthony Lagan - Yes, Anto Lagan's name is in a European Squad List!

21. Shea Campbell - Striker who joined in January and whom every divot and unlucky bounce has contrived against since, washes dirty cars for a living

22. Patrick Pearse - Key political activist of the early 20th century and former President of Ireland's Provisional Government

23. Ciaran Boyd - Up and coming defender who once got 6% in a Politics exam at school

24. Johnny Gowdy - Goalscoring exploits for the Reserves in 2006/07 led to a shock loan move to Carrick Rangers last year, but he has returned to the Cliftonville fold this summer

25. Barry Johnston - Always angry and will miss both of the games due to injury (thus inevitably leading to further anger) but who has been registered with UEFA presumably because the Club have genuine hopes of still being in Europe by the time he's fit

Sider: 1 ... 406 407 [408] 409 410 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010