home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1819482 gange)
Yessir
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6090: 16 Jul 2008, 23:53 »

måske, men tror mest på disse to, da Ståle har spillet mest med disse to iopstarten, og at du imod disse "Tunge" norirere, skal spille med hurtige folk på toppen

Det nytter jo ikke noget hvis de bliver skubbet i jorden. Håber virkelig vi gør brug af en Junior fra start (hvis han er fit for fight vel og mærke)

fc-hansen
Manager

« Svar #6091: 16 Jul 2008, 23:56 »

Det nytter jo ikke noget hvis de bliver skubbet i jorden. Håber virkelig vi gør brug af en Junior fra start (hvis han er fit for fight vel og mærke)
Er jo netop defor. Er jo ikke to spillere som søgernærkampene, men vil hellere løbe med deres modstander, hvorimod junior hellere vil tage den fysiske konfrontation, som man ikke skal gøre imod Norirerene, da de skulle være meget fysisk stærke. derfor kan du spille rundt om de to store derinde, og på den måde skabe en masse chancer

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #6092: 17 Jul 2008, 00:00 »

Er jo netop defor. Er jo ikke to spillere som søgernærkampene, men vil hellere løbe med deres modstander, hvorimod junior hellere vil tage den fysiske konfrontation, som man ikke skal gøre imod Norirerene, da de skulle være meget fysisk stærke. derfor kan du spille rundt om de to store derinde, og på den måde skabe en masse chancer

Men de får jo aldrig en chance for at løbe nogen steder hvis de bliver skubbet til jorden hele tiden. Derfor ser jeg en Junior i start 11 til at tage de værste slagsmål, og som Ailton/Nordstrand så kan ligge sig i nærheden af, og få de bolde Junior får spillet videre.

fc-hansen
Manager

« Svar #6093: 17 Jul 2008, 00:03 »

Men de får jo aldrig en chance for at løbe nogen steder hvis de bliver skubbet til jorden hele tiden. Derfor ser jeg en Junior i start 11 til at tage de værste slagsmål, og som Ailton/Nordstrand så kan ligge sig i nærheden af, og få de bolde Junior får spillet videre.
jamen de skal jo slet ikke i nærkontakt med dem. De skal blive væk fra dem og så løbe med dem istedet:) men mon ikke ståle ved hvordan vi gør, bedre end os to hehe Smiley Smiley

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6094: 17 Jul 2008, 00:04 »

Mener det bedste angreb er: Ailton & Junior.
De spiller virkelig godt sammen.
Mener hvertfald helt klart at Ailton har gjort sig fortjent til en startplads efter de seneste mål.

fc-hansen
Manager

« Svar #6095: 17 Jul 2008, 00:11 »

Mener det bedste angreb er: Ailton & Junior.
De spiller virkelig godt sammen.
Mener hvertfald helt klart at Ailton har gjort sig fortjent til en startplads efter de seneste mål.
Jeg holder stadig fast i Ailton/Nord, men giver dig ret i at Ailton skal have chancen Wink

hay que joder?

Yoggidk
Gæst

« Svar #6096: 17 Jul 2008, 00:12 »

er ikke selv fck fan, men tror i Ailton kommer til at blive startende spiller i sæsonen 08/09?

fc-hansen
Manager

« Svar #6097: 17 Jul 2008, 00:16 »

er ikke selv fck fan, men tror i Ailton kommer til at blive startende spiller i sæsonen 08/09?
jeg håber meget på at han endelig viser hvad han kan, men det har jeg troet lige siden han kom, så troen vakler da, men jeg håber

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6098: 17 Jul 2008, 00:21 »

Jeg har også troet på Ailton hele tiden, men af en eller anden årsag tror jeg mere på det nu. Nok pga. at han er begyndt at score mål.

Må man have lov til at spørge, hvorfor du spørger ?? Wink

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #6099: 17 Jul 2008, 00:28 »

hvordan tror i en start 11 kommer til at se ud medregn gerne positioner hvor der næsten med sikkerhed kommer indkøb, så som i midter forsvaret

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #6100: 17 Jul 2008, 09:17 »

Så er der endelige noget i gang i PS&E, eller er det bare endnu et "svensker-rygte":

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=157332

Don AA
Manager

« Svar #6101: 17 Jul 2008, 11:02 »

Så er der endelige noget i gang i PS&E, eller er det bare endnu et "svensker-rygte":

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=157332
Hm.. ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til kender ikke noget til ham men havde da forventet noget bedre hvis vi skal have endnu en ikke eu spiller skal det være en som siger spar es. Min første tænke er bare det er endnu et af de berømte "svensker-rygte" 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Yoggidk
Gæst

« Svar #6102: 17 Jul 2008, 12:37 »

Jeg har også troet på Ailton hele tiden, men af en eller anden årsag tror jeg mere på det nu. Nok pga. at han er begyndt at score mål.

Må man have lov til at spørge, hvorfor du spørger ?? Wink

mest med om man skal tage ham med på diverse manager hold  Tunge

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #6103: 17 Jul 2008, 12:46 »

mest med om man skal tage ham med på diverse manager hold  Tunge

Jeg tror at Ståle skifter dem en del rundt, idet han har 3 agode angribere der allesammen skal have spilletid + evt en ny angriber. Men jeg håber da at det bliver Ailton og Junior der bliver førstevalg da de 2 har spillet klart bedst sammen af de angribere vi har nu.

It's gonna be legendary

Yoggidk
Gæst

« Svar #6104: 17 Jul 2008, 12:46 »

Jeg tror at Ståle skifter dem en del rundt, idet han har 3 agode angribere der allesammen skal have spilletid + evt en ny angriber. Men jeg håber da at det bliver Ailton og Junior der bliver førstevalg da de 2 har spillet klart bedst sammen af de angribere vi har nu.

så du tror fuldt og fast på Ailton får masser af spileltid her i sæsonen?

Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010