home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 381 382 [383] 384 385 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1833438 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5730: 08 Jul 2008, 11:20 »

Jeg er nu ikke blevet så negativ endnu og tror nu heller ikke at TK koster det store når han har kontraktudløb ved årsskiftet. Men håber da meget og tror også på at der kommer et større navn end TK til klubben dette udlukker selvfølgelig ikke at TK også kommer 

De andre klubber ved, at CV bliver desperat, og vil lave et panik køb så de trækker prisen helt op på deres spillere, og til sidst betalter CV sikkert 10 millioner for TK, den 31 August...

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #5731: 08 Jul 2008, 11:22 »

også gider ham der alexander ikke til fck hva gør vi så, ja vi byder da på en tusse gammel midtbane spiller i sverige
http://www.bold.dk/nyt/?vis=86033

og samtidig melder de ud af vi kun køber klasse spillere.. det helt hend i vejeret, vi ender med af købe bernburg tilbage for 20 mil og vingaard for 15, og en eller anden midt forsvar som har spillet to gode kampe i træk

Tak til Buschaka for signaturen..

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #5732: 08 Jul 2008, 11:22 »

De andre klubber ved, at CV bliver desperat, og vil lave et panik køb så de trækker prisen helt op på deres spillere, og til sidst betalter CV sikkert 10 millioner for TK, den 31 August...

10mil .. tror vi snakker 15.. han er landholds spiller det gir lige af han blir 5mil dyre

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5733: 08 Jul 2008, 11:23 »

Anders Svensson er klasse, gammel eller ej, og jeg ville tonse ud på gadn og juble, hvis vi fik ham. Han kan noget, som vore andre ikke kan Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5734: 08 Jul 2008, 11:24 »

10mil .. tror vi snakker 15.. han er landholds spiller det gir lige af han blir 5mil dyre

Nej, for han har kontrakudløb om 6 måneder, så kan de ikke få SÅ meget for ham!

MLL
Manager

« Svar #5735: 08 Jul 2008, 11:25 »

Jeg ville som Brøndby fan ryste i bukserne af skræk hvis i købte Svensson, han er en KLASSE spiller.

Tilbage på FmF Opstemt

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #5736: 08 Jul 2008, 11:27 »

Anders Svensson er klasse, gammel eller ej, og jeg ville tonse ud på gadn og juble, hvis vi fik ham. Han kan noget, som vore andre ikke kan Smiley

ikke helt enig, han er lidt li som bergdølmo og allbeck de rutinerede men de holder højest 2år..

Nej, for han har kontrakudløb om 6 måneder, så kan de ikke få SÅ meget for ham!

tror sagtens de kan hæve prisen hvis fc vil have ham gir de næsten alt..

Don AA
Manager

« Svar #5737: 08 Jul 2008, 11:28 »

Hvis vi ikke er blevet enig med FCN om TK til den tid så tror jeg nu nok at vi vælge at hente ham gratis så vi har ham den 1/1 09.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #5738: 08 Jul 2008, 11:29 »

Jeg ville som Brøndby fan ryste i bukserne af skræk hvis i købte Svensson, han er en KLASSE spiller.

i over vudere ham fordi han er god i elfborg er han altså ikke god i danmark,

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #5739: 08 Jul 2008, 11:29 »

Hvis vi ikke er blevet enig med FCN om TK til den tid så tror jeg nu nok at vi vælge at hente ham gratis så vi har ham den 1/1 09.

ikke hvis vi vil have ham u

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5740: 08 Jul 2008, 11:29 »

ikke helt enig, han er lidt li som bergdølmo og allbeck de rutinerede men de holder højest 2år..

tror sagtens de kan hæve prisen hvis fc vil have ham gir de næsten alt..

Argh, FCK skal jo heller ikke have spillere der skal være gode om 5 år, men NU. De skal have succes NU, og når spillerne er færdige, så henter vi nogle nye, vi har jo fordælen pengene til det!

Amen, TK koster vel 5 millioner nu, og FCN ville kunne få CV til at betale op mod 10 millioner. At du tror at CV skulle betale 15 mio for TK der har udløb om 6 måneder, er direkte sjovt! Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5741: 08 Jul 2008, 11:31 »

Øøøh, han var god i Prmier League! Han er stjernen i Allsvenskan, han hhar rutine, han kan sparke ude fra, han er kort sagt klasse, og har noget, som FCK ikke har!

MLL
Manager

« Svar #5742: 08 Jul 2008, 11:32 »

han har spillet 86 landskampe og har pladsen foran Kim Källstrøm på det Svenske landshold, så jeg synes ikke jeg overvudere ham.

Tilbage på FmF Opstemt

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #5743: 08 Jul 2008, 11:33 »

Argh, FCK skal jo heller ikke have spillere der skal være gode om 5 år, men NU. De skal have succes NU, og når spillerne er færdige, så henter vi nogle nye, vi har jo fordælen pengene til det!

Amen, TK koster vel 5 millioner nu, og FCN ville kunne få CV til at betale op mod 10 millioner. At du tror at CV skulle betale 15 mio for TK der har udløb om 6 måneder, er direkte sjovt! Smiley

altså det er c.v. han har før lavede ting hvor man tog sig tll hovede..

Øøøh, han var god i Prmier League! Han er stjernen i Allsvenskan, han hhar rutine, han kan sparke ude fra, han er kort sagt klasse, og har noget, som FCK ikke har!

han er stjerne i sverige altså koster han knaster, og give 15-16 mil for en spiller der holder 2-3 sæsoner, lyder i mine øre meget dyrt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5744: 08 Jul 2008, 11:35 »

altså det er c.v. han har før lavede ting hvor man tog sig tll hovede..

han er stjerne i sverige altså koster han knaster, og give 15-16 mil for en spiller der holder 2-3 sæsoner, lyder i mine øre meget dyrt

Man ville tage sig til hovedet, hvis vi gav 10 for ham. Han skal højest koste 5, pga udløbet, ffs..

Ja, vi har pengene, så kan vi få en KLASSE spiller i 3 sæsoner, er jeg ovenud glad!

Sider: 1 ... 381 382 [383] 384 385 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010