home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 373 374 [375] 376 377 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1836226 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5610: 05 Jul 2008, 17:51 »

Peter og hans agent kan lige så godt have afkræftet rygtet, på ordrer fra FCK. Vi er notorisk kendte for ikke at lade pressen få fat i særlig meget om kommende transfers. Kunne forestille mig de fik mundkurv på, efter Schalke's sportsdirektør talte over sig. Faktisk så gav deres udtalelser mig en større tro på at der var noget under opsejling, men nu må vi se  Smiley

ps. Løvenkrands & Rosario er to totalt forskellige spillere, så den ene udelukker ikke den anden.
Nej men Hvorfor købe 2 angribere? Så har du 5, hvilket er for mange efter min mening burde man have 4.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5611: 05 Jul 2008, 17:57 »

Nej men Hvorfor købe 2 angribere? Så har du 5, hvilket er for mange efter min mening burde man have 4.

D-Ro er nok tænkt som midtbane spiller, og Løven skal nok bruges på fløjen, ergo, har man ikke 5 angribere. Men i bedste fald, kan man jo flytte enten D-Ro eller Løven op i angrebet.

fc-hansen
Manager

« Svar #5612: 05 Jul 2008, 18:01 »

D-Ro er nok tænkt som midtbane spiller, og Løven skal nok bruges på fløjen, ergo, har man ikke 5 angribere. Men i bedste fald, kan man jo flytte enten D-Ro eller Løven op i angrebet.
Nej det tror jeg ikke de skal. Sionko og Grønkjær spiller på fløjene og har Internationalt snit, derfor ved jeg at Don Ø ikke kunne finde på at forstærke sig der. D-RO er offensiv midtbane spiller, hvilket vi ikke bruger i FCK, og Ståle har udtalt at der ikke bliver ændret på systemet, så har jeg svært ved at se begge to i FCK på samme tid Smiley

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #5613: 05 Jul 2008, 18:14 »

.

Nej det tror jeg ikke de skal. Sionko og Grønkjær spiller på fløjene og har Internationalt snit, derfor ved jeg at Don Ø ikke kunne finde på at forstærke sig der. D-RO er offensiv midtbane spiller, hvilket vi ikke bruger i FCK, og Ståle har udtalt at der ikke bliver ændret på systemet, så har jeg svært ved at se begge to i FCK på samme tid Smiley

Som du selv siger (og jeg skrev en side tilbage) er han midtbanespiller, og med garanti tiltænkt en rolle der. Og nej han er ikke bare en offensiv midbanespiller, han er mere en box to box spiller.

Løvenkrands kan bruges både som kant og angriber. Med Grønkjær ude de første 3 måneder er det oplagt at han skulle starte med at spille der, også tage det som det kommer når Grønkjær er klar igen.

Andreas93
Gæst

« Svar #5614: 05 Jul 2008, 18:22 »

Kan Løvenkrands engeligt spille på begge fløje?

fc-hansen
Manager

« Svar #5615: 05 Jul 2008, 18:35 »

.

Som du selv siger (og jeg skrev en side tilbage) er han midtbanespiller, og med garanti tiltænkt en rolle der. Og nej han er ikke bare en offensiv midbanespiller, han er mere en box to box spiller.

Løvenkrands kan bruges både som kant og angriber. Med Grønkjær ude de første 3 måneder er det oplagt at han skulle starte med at spille der, også tage det som det kommer når Grønkjær er klar igen.
Nej han er ikke en box to box spiller, der tager du hlet fejl, han er en decideret Offensivspiller, helst Angriber, eller Lige bag Front Løberen(Løberne) Hvor han kan få frihed. Jeg er 100% Sikker på at kun en af dem kommer til.

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #5616: 05 Jul 2008, 18:46 »

Nej han er ikke en box to box spiller, der tager du hlet fejl, han er en decideret Offensivspiller, helst Angriber, eller Lige bag Front Løberen(Løberne) Hvor han kan få frihed. Jeg er 100% Sikker på at kun en af dem kommer til.

Ahva er han?
Jeg følger Houston og har venner derovre, så jeg er egentlig rimelig sikker...

Thore
Manager

« Svar #5617: 05 Jul 2008, 19:08 »

Ahva er han?
Jeg følger Houston og har venner derovre, så jeg er egentlig rimelig sikker...

Det kan være FM siger noget andet, hvem ved  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5618: 06 Jul 2008, 11:00 »

Så er Alex Farnerud på vej: http://www.bold.dk/nyt/?vis=85976
Men jeg vil skyde på, at det bare er en and, for at skabe lidt om FCK.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #5619: 06 Jul 2008, 11:03 »

Så er Alex Farnerud på vej: http://www.bold.dk/nyt/?vis=85976
Men jeg vil skyde på, at det bare er en and, for at skabe lidt om FCK.

Haha jeg håber det godt nok! Jeg kunne også godt forstille mig det

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

fc-hansen
Manager

« Svar #5620: 06 Jul 2008, 11:37 »

Jeg tror ikke det er en and. Ikke på hans være måde under interviewet, hvor da de spørg om FCK er interesseret, siger han Det ved jeg ikke med et grin, så jeg tror på der er noget under opsejling

hay que joder?

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5621: 06 Jul 2008, 12:24 »

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5622: 06 Jul 2008, 12:30 »

Den havde jeg set komme... Nu skal vores passive ledelse hente endnu en spiller... det her kan gå galt!

Berendt
Manager

« Svar #5623: 06 Jul 2008, 12:40 »

Vil på ingen måde kalde vores ledelse for passiv... Tror bare vi har en anden forhandlingstaktik end så mange andre hold. Primært fordi FCK kun henter en spiller hvis han passer ind i klubben. Og så er FCK yderst gode til ikke at kæfte højt om de i medierne... Hvis man tænker tilbage, er det de færreste gange medierne har vidst at FCK henter en nye spiller, og hvem det er, før på selve dagen, eller måske en dag før...

Samtidig har Don Ø lovet at truppen vil havde samme styrke til efteråret, og være den bedste i Danmark.. jeg har ingen bekrymninger...

EDIT:
Selvom salget af Air Force Copenhagen selvfølgelig er beklageligt, og at det vil være dumt at hente en 31-årig MLS-spiller...

fc-hansen
Manager

« Svar #5624: 06 Jul 2008, 12:52 »

Den havde jeg set komme... Nu skal vores passive ledelse hente endnu en spiller... det her kan gå galt!
Jeg vil hellere bruge ordet Overvejende. Man kigger på masser af spillere men vælger kun de rigtige, og det er en klar fordel at DON Ø er så kold som han jo er på Trnsfer markedet.

hay que joder?

Sider: 1 ... 373 374 [375] 376 377 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010