|
absalonsen
Gæst
|
|
Det irriterer mig at vi skal på brøndby stadion 2 gange i sæsonen. Hvorfor ikke bare i parken?.  Det er svære at smugle romerlys ind i Parken.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Det er svære at smugle romerlys ind i Parken..  Det beviser jo bare, at Parkens kontrollører er bedre, end Brøndbys. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Det irriterer mig at vi skal på brøndby stadion 2 gange i sæsonen. Hvorfor ikke bare i parken?.  Fordi det er federe at være til derby på Brøndby stadion 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Dejligt med to kampe i vejle så tæt på hinanden da jeg bor i vejle Også er der jo også de andre fynske og Jyske aways !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Det var trods alt deres egne de havde med 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Det beviser jo bare, at Parkens kontrollører er bedre, end Brøndbys.  Hvorfor er de det? Det var jo fcks egne, der stod for indgangen ved fck fansene. Ergo er de ikke alt for gode. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Fuck it!. En fejl af mig?. Sværere er det ikke?. Men kunne godt tænke mig at OB FCK spillede 2 gange i Odense end 2 gange i parken. For bor tæt på odense.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Hvorfor er de det? Det var jo fcks egne, der stod for indgangen ved fck fansene. Ergo er de ikke alt for gode.  Jo ? Alle de lys folk havde ind kan jeg da sige ikke blev smuglet ind ad FCK's indgang, da jeg kender hele historien og også kender ham/de som planlagde det har jeg ret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Og Ronaldo skifter til Fck, for det har jeg hørt af en meget pålidelig kilde, som desværre er anonym. Du bliver nødt til at have beviser hvis vi skal tro på det..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Håber jeg heller ikke.  . Han kan blive god for os.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Og Ronaldo skifter til Fck, for det har jeg hørt af en meget pålidelig kilde, som desværre er anonym. Du bliver nødt til at have beviser hvis vi skal tro på det..
Lad vær at tro mig ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Nej højest sansynligt ikke  men mener også at det er en styrmand på midtbanen vi har brug for, ikke en kreativ spiller som strømstad 
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|