Matigol
|
|
Og sjovt nok har i samme IP.
Haha - tænkte det nok (:
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Truppen til imorgen
1. Jesper Christiansen 2. Zdenek Pospech 4. Hjalte Nørregaard 5. Ulrik Laursen 7. Ailton Almeida 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 11. Marcus Allbäck 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 17. Oscar Wendt 18. José Junior 23. William Kvist 24. Libor Sionko 25. Mathias Zanka Jørgensen 41. Nathan Coe
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
Matigol
|
|
Truppen til imorgen
1. Jesper Christiansen 2. Zdenek Pospech 4. Hjalte Nørregaard 5. Ulrik Laursen 7. Ailton Almeida 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 11. Marcus Allbäck 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 17. Oscar Wendt 18. José Junior 23. William Kvist 24. Libor Sionko 25. Mathias Zanka Jørgensen 41. Nathan Coe
Glæder mig til at se startopstillingen.
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Glæder mig til at se startopstillingen.
Et Bud: Jesper C. Pospech Gravgaard Laursen Wendt Sionko Kvist Silberbauer Hutch Ailton Nord
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Dagens resultat: Tror desværre det blir en nulløsning 0-0 Men Gislason får rødt. Ved ikke om det sker, men man har vel lov til at drømme? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Dagens resultat: Tror desværre det blir en nulløsning 0-0 Men Gislason får rødt. Ved ikke om det sker, men man har vel lov til at drømme?  Hehe - Det var da noget af et odds. Jeg tror at FCK vinder - vi spiller så meget bedre end BIF fortiden. Personligt håber jeg Ailton starter inde - men tvivler :/
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Hehe - Det var da noget af et odds. Jeg tror at FCK vinder - vi spiller så meget bedre end BIF fortiden. Personligt håber jeg Ailton starter inde - men tvivler :/
Håber også Ailton starter inde: Mit bud på starteren: JC Pospech Gravgaard Antonsson Wendt Sionko Silber Kvist Hutch Nordstrand Allback
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
jeg tror at vi vinder 1-0 på mål af ailton
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
jeg tror at vi vinder 1-0 på mål af ailton
Det muligt, men også for nemt. Tror jeg. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Stefan Gislason skadet
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Stefan Gislason skade
Ej er han?  . Damn. !  . Det betyder at FCK sagtens kan bryde igennem midtbanen nu, så vi ikke har den pis islændinge 
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
hva sker der ailton starter stadig ikke inde!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Håber også Ailton starter inde:
Mit bud på starteren:
JC Pospech Gravgaard Antonsson Wendt Sionko Silber Kvist Hutch Nordstrand Allback
Ej - du havde ret mht. din startopstilling. Det er bare noget lort Ailton ikke er med i den. Øv da - Håber han kommer tidligt ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
hva sker der ailton starter stadig ikke inde!!!
Kommer ikke bag på mig men en skam han har haft nogle gode indhop de sidste par kampe men synes nu også at Nord og Allbäck har gjort det fint de sidste par kampe men han skal nok komme ind senere i kampen
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
Matigol
|
|
hahah - Daugaard. Kan Randrup spille centralt forsvar .?
|
|
|
|
|
|
|
|