|
Andreas93
Gæst
|
|
eejj hvor han tryllede ailton til sidst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Flot JakobIntertotocupHo ve, meget intelligent sagt  Manden har trods alt ret. Han kan ikke komme tilbage til noget han ikke har haft. Har ikk sagt noget om han kommer tilbage til sit niveau i Fck - Men hvad med hans niveau i Orgryte. Kan i ikke huske ham der Det kan han komme tilbage til ? Prøv at tænke bare lidt mere tilbage ?? omg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Du er da godt nok fantastisk til at argumentere JakobInterTotoCupHo ve. Årets debattør! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Har ikk sagt noget om han kommer tilbage til sit niveau i Fck - Men hvad med hans niveau i Orgryte. Kan i ikke huske ham der Det kan han komme tilbage til ? Prøv at tænke bare lidt mere tilbage ?? omg Som om du har set en eneste kamp hvor Aliton spillede i Örgryte?
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Du har vel lavet et eller andet??
Nej det er præcis det jeg ikke har! Men de siger jeg holdte et lys i hånden i farum 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Som om du har set en eneste kamp hvor Aliton spillede i Örgryte?
Som om du har set en eneste kamp hvor Aliton spillede i Örgryte?
Har set en enkelt! Godt nok ikke hans bedste kamp. Men i kan ikk komme og sige Ailton var dårlig i Sverige. Hold kæft i ser kun sort-hvid så ?? Jeg tror på at Ailton kommer tilbage - Og hvorfor har jeg ikk grund til det ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Dejligt med en 4-0 sejr over Aab i dag! Det er jo sådan vi skal spiller hver gang.. Køre hårdt på og ikke stille os tilbage i banen selvom vi føre! OG AILTON dejligt at se dig lave noget godt 
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Har set en enkelt! Godt nok ikke hans bedste kamp. Men i kan ikk komme og sige Ailton var dårlig i Sverige. Hold kæft i ser kun sort-hvid så ?? Jeg tror på at Ailton kommer tilbage - Og hvorfor har jeg ikk grund til det ??
Det har du ikk grund til fordi han lige har lavet sit første mål i... hvad ? 26 kampe i ligaen ? Det er sku flot som angriber...
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Hvad tror i den ender idag? personligt tror jeg på en 4-0 til FC, og så er vi ude af krisen
Godt set fc-hansen  Dejligt kamp i dag tror ikke AAB har en chancen i hele kampen,straffesparket var en fejl der skulle havde været frispark i stedet så fejl er dommeren og Linjevogteren. Til sidst dejligt at se Ailton scorer det kan man godt onde ham
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Drop nu det fis - Han var hypet da han kom til FCK for 22 millioner, han har ikke levet op til det, fordi springet fra en bundklub til en topklub var for stort. Han scorede imod et hold i frit fald idag.. Flot, velkommen på årets hold.
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Og du mener, du kan bedømme hans niveau i Örgryte på én kamp?
Ja - og så har jeg set en masse klip , Læst en masse om hans kampe !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Djævlen
Gæst
|
|
Ailton er Gud! Ailton er større end Jesus! Ailton, Ailton, Ailton, wuuuuhu!!!!! F-A-I-L-T-O-N!!!!! Slap af, drenge.. Det var hans første mål i SAS i hvad.. 1 år snart? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Drop nu det fis - Han var hypet da han kom til FCK for 22 millioner, han har ikke levet op til det, fordi springet fra en bundklub til en topklub var for stort. Han scorede imod et hold i frit fald idag.. Flot, velkommen på årets hold.
Skrev også forhåbentligt. ! Fat det nu!!! Var glad - og sagde ikk han var tilbage. Prøv nu fat noget ?! Skrev forhåbentligt! - har du svært ved at forstå at man er mega glad når ens klub vinder 4-0!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Djævlen
Gæst
|
|
Ja - og så har jeg set en masse klip , Læst en masse om hans kampe !
Du har set en masse klip - men når man laver en masse klip, fremhæver man så de dårlige eller de gode ting?! K-I-L-D-E-K-R-I-T-I-K!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
F-A-I-L-T-O-N!!!!!
Godt fundet på! ? Hvad skal der stå ? Fordi man sætter en F foran ens navn . haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|