|
sells!
|
|
Så følg med når de møder Benfica i Parken. Kan desværre ikke se den, da jeg er i Prag med skolen der  uheldigt for dig...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
uheldigt for dig...
Ja, men tror jeg ringer til farmand (  ) og spørger ham om resultatet, så jeg ikke skal vente to dage på at få det af vide 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sells!
|
|
Ja, men tror jeg ringer til farmand (  ) og spørger ham om resultatet, så jeg ikke skal vente to dage på at få det af vide  i saharas vandfulde ørken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
i saharas vandfulde ørken
Naaarh Valby, men TT 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
De burde sgu da købe Brede Hangeland! Han er uhyggelig god for tiden og jeg tror at han kunne gøre det godt i en bedre liga... f.eks. den fransk...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
De burde sgu da købe Brede Hangeland! Han er uhyggelig god for tiden og jeg tror at han kunne gøre det godt i en bedre liga... f.eks. den fransk...
Ja Brede har spillet rigtigt godt over længer tid men tror nu ikke at Lyon vil hentet ham nej de køber Anderson i Benfica. Derudover har vores deltagelse i CL i sidste sæson sat sit aftryk i vores regnskab http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=7090
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Til gengæld kan I så få lov til at bokse med ham her, eller hvordan fungere det når en spiller bliver købt osv. med hensyn til registrering ol. Kerm - Som aldrig kan finde ud af det!
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Han må vidst bare ikke have spillet CL (måske også UEFA Cup?) i denne sæson - og så skal han vel kunne registreres i deres CL trup?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Til gengæld kan I så få lov til at bokse med ham her, eller hvordan fungere det når en spiller bliver købt osv. med hensyn til registrering ol. Kerm - Som aldrig kan finde ud af det! Det må blive en anden gang vi skal bokse med ham da han ikke må spille når vi møder dem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Truppen til dagens kamp mod OB:
1. Jesper Christiansen 4. Hjalte Nørregaard 5. Brede Hangeland 6. Rasmus Würtz 7. Ailton Almeida 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 10. Jesper Grønkjær 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 15. Mikael Antonsson 17. Oscar Wendt 23. William Kvist 24. Libor Sionko 41. Nathan Coe
Niclas Jensen får sig en hviledag, mens Marcus Allbäck døjer med en lille lyskeskade.
Et bud på en startopstilling:
Christiansen Kvist-Hangeland-Gravgaard-Wendt Silberbauer-Atiba -Würtz-Grønkjær Nordstrand-Ailton
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sells!
|
|
nogle bud på resultatet? mit umiddelbare gøt er 0-1 til fck
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
1-1 eller 2-1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Det er sgu lækkert at Ståle kan sparke til en bold med sådan en teknik 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|