home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1977909 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #2085: 06 Jul 2007, 15:19 »

Jeg tror der sker det samme med Nordstrand som der skete med Berglund. Alt for lille til sådan en stor klub. Tror ikke på at han kan bænke Allbäck og Ailton (hvis han kommer igang^^)

Forskellen som jeg ser det på Nordstrand og Berglund er at Esbjerg brugte Bella i forbindelse med deres kontra spil og hans kompetence er speed, dette for han ikke udnyttet i FCK, da de spiller på en hel anderledes måde en Esbjerg gjorde med Bella. FCN spillede derimod og gjorde(gør) en ære i at spille bolden og have bolden meget og her passer Nordstrand bedre til FCK end bella, da FCK spiller meget lig FCN måden (dog med lidt for mange lange bolde engang imellem) Så jeg er mere fortrøstningsfuld i forhold til at Nordstrand skal få mere succes end Bella i FCK. Dog syntes jeg det er frækt at sige (ikke at du har sagt det) at bella har fejlet i FCK, han har trods alt scoret 7-8-9 mål i denne sæson (selvom de fleste var i RL).

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Emillionaire
Gæst

« Svar #2086: 06 Jul 2007, 15:19 »

der fik jeg squ et chok!

jeg har lige startet computeren op og går ind på FCK's hjemmeside barlige for at kigge og så ser jeg i en bjælke imellem nyhederne og og derhvor man kan vælge mellem truppen og alt det der, at der står "Würtz og Nordstrand til FCK" og jeg tænker bare over mega nice! Thumbs Up

så det var mega fedt at se so FCK fan

note: Nordstrand har spillet 35 kampe for FCN, scoret 19 mål og lavet hele 14 oplæg i de "rigtige kampe" (det vile sige alt fra SAS Liga til Champions League) det er fandme godt Opstemt

jeg er nu endelig blevet lettet efter vi har fået en ny "skraldemand"  Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2087: 06 Jul 2007, 15:21 »

I lige måde Smiley
Er nu rettet, og skal ikke ske igen

Og jeg som håbede du ville kommentere det andet i min post Smiley

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #2088: 06 Jul 2007, 15:21 »

Synes det er lidt skidt at vi ikke lige får en kompetent mand på backpladsen, men samtidig skal vi heller ikke købe bare for at købe. Vi er jo ikke BIF.

Thore
Manager

« Svar #2089: 06 Jul 2007, 15:25 »

Synes det er lidt skidt at vi ikke lige får en kompetent mand på backpladsen, men samtidig skal vi heller ikke købe bare for at købe. Vi er jo ikke BIF.

Nu er der jo rigtig lang tid til at vinduet lukker i, så de kan jo nå det endnu.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

den gule fare
Gæst

« Svar #2090: 06 Jul 2007, 15:26 »

Jeg tror sgu ikke at FC Nordsjælland for særlig mange mål i næste sæson da FCK lige har købt Morten Nordstand og Rasmus Wurtz. Jeg så det inde på tekst tv.

Hvor mange mål laver Nordstand?
Hvor mange mål laver Wurtz?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2091: 06 Jul 2007, 15:27 »

Hvor mange mål laver Nordstand?
Hvor mange mål laver Wurtz?

14
2

Opstemt

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2092: 06 Jul 2007, 15:28 »

Med købet af würtz mener jeg heller ikke den defensive midtbane er så dårlig besat, men jeg kunne godt tænke mig en mere rutineret gut dertil, men lige nu må første prioteten være end mand til højrebacken, for det holder ikke med Oscar Wendt på den plads i længden. Men jeg vil hellere at de køber den rigtige højre back sidste dag i transfervinduet end at de henter janne saarinen v. 2 til højresiden.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2093: 06 Jul 2007, 15:30 »

end at de henter janne saarinen v. 2 til højresiden.

Ja ik flere af den skuffe, tak! Sur

Hado
Gæst

« Svar #2094: 06 Jul 2007, 15:32 »

Med købet af würtz mener jeg heller ikke den defensive midtbane er så dårlig besat, men jeg kunne godt tænke mig en mere rutineret gut dertil, men lige nu må første prioteten være end mand til højrebacken, for det holder ikke med Oscar Wendt på den plads i længden. Men jeg vil hellere at de køber den rigtige højre back sidste dag i transfervinduet end at de henter janne saarinen v. 2 til højresiden.

Jeg kunne ikke være mere enig.
Men jeg er 100 på at vi nok skal få en kompetent spiller der.Selvom jeg ikke selv kan se hvem det skulle være mere.

Don AA
Manager

« Svar #2095: 06 Jul 2007, 15:33 »

ARGGG nej vi skal sku ikke have en saarinen v.2 det kan vi kun blive enig i tror heller ikke Wendt kommer til at spille højre back mon ikke Anton kommer til at spille højreback indtil vi finde en ny

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2096: 06 Jul 2007, 15:33 »

Du har fuldstændigt ret i at FCK er i toppen af "fødekæden" i Danmark. Har været bitter over det før, meeeen ikke i dette tilfælde. Vi er glade for at AaB har fået så mange penge for ham.

Mener dog, at Jesper C også er jyde, men er langt fra sikker. Men hvis man tager de danskere der er i startopstillingen, er langt de fleste jyder. (Jesper C) Gravgaard, Silber, Würtz, Grønkjær ..
Og Ståle kommerjo også fra AaB Wink

Jesper C er fra Borub, Sjælland Smiley

Indlæg Nr.1600

LosCules
Gæst

« Svar #2097: 06 Jul 2007, 15:34 »

Og Ståle kommerjo også fra AaB Wink

Ståle kommer vel fra Norge Wink. Og ja, jeg er bekendt med spillerens fortid i AaB, men at tage æren for at have udviklet ham.. Arrgh Smiley.

Søren Andersen
Gæst

« Svar #2098: 06 Jul 2007, 15:38 »

Ståle kommer vel fra Norge Wink. Og ja, jeg er bekendt med spillerens fortid i AaB, men at tage æren for at have udviklet ham.. Arrgh Smiley.

Har jeg heller aldrig påstået.. Men det var AaB der hentede ham til superligaen

Søren Andersen
Gæst

« Svar #2099: 06 Jul 2007, 15:40 »

Jesper C er fra Borub, Sjælland Smiley

Indlæg Nr.1600
[/quote¨

Mange tak! Thumbs Up Og tillykke med de 1600 indlæg!

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010