home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1819058 gange)
Niko
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #2070: 06 Jul 2007, 15:07 »

Tillykke med jeres 2 nye klasse spillere Wink

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #2071: 06 Jul 2007, 15:08 »

Gad vide hvem der så skal have Berglund nu? Han ryger sikkert til FCN...
Han ryger sikkert til Elfsborg, som jo tidligere har været interresseret.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2072: 06 Jul 2007, 15:08 »

Tillykke med jeres 2 nye klasse spillere Wink

Tak Opstemt

Thore
Manager

« Svar #2073: 06 Jul 2007, 15:08 »

Han ryger sikkert til Elfsborg, som jo tidligere har været interresseret.

Eller OB, de leder vidst også efter ny angriber

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2074: 06 Jul 2007, 15:10 »

LosCules
Gæst

« Svar #2075: 06 Jul 2007, 15:10 »

Håber sku' ikke. at vi sælger Bella til en dansk klub, for han skulle nødig gå hen og bombe Wink. Jeg vil faktisk gerne ha', han bliver.

absalonsen
Gæst

« Svar #2076: 06 Jul 2007, 15:10 »

Gode indkøb af FCK, desværre.
Men efter min mening er det ikke indkøb, der styrker jeres chancer i europa (CL) specielt meget. Hvorken Nordstrand eller Würtz har jo international erfaring. Würtz har godt nok spillet et par landsholdskampe, men de kan vidst tælles på én hånd. Nordstrand har været skiftet ind i en enkelt eller to, men så er det heller ikke blevet til mere.
Jeg havde gættet på mere erfarne spiller til FCK, selvom de to herre bestemt ikke er dårlige.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2007, 15:23 af Absalonsen » Logged

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #2077: 06 Jul 2007, 15:11 »

Hå ber ikke at det her er rigtigt, jeg synes virkelig godt vi kunne bruge en højre back.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2078: 06 Jul 2007, 15:11 »

Tillykke med jeres nye indkøb.. Er selv AaB-fan, men synes det er helt ok.. At FuCK betaler 7-8 mio. for RW er en meget høj pris. Lynge skal jo nok købe erstatninger, der kan få jeres til at blegne! Jeres hold består jo kun af Jyder, og i har jo heller aldrig holdt jer tilbage med at købe vores spillere..
Se bare Hados bud på midtbanen: 3 AaB-drenge.
Man fristes til at spørge Don-who?

Jeg kan da nævne en del der ikke er jyder: Jesper C, Oscar Wendt, Brede Hangeland, Michael Antonsen, Niclas Jensen, William Kvist, Hjalte Nørregaard, Mads Laudrup, Jacob Neestrup, Ailton, albäck. Alt i alt et slagkraftigt hold, der ville være mindst på niveau med AaB....

Men du har da ret, vi har 3 tidligere AaB spillere, og jeg er sku glad for Silberbauer og Gronks og jeg regner også med at Würtz bliver et godt aktiv for klubben. Nu engang er der et hieraki, de store klubber køber de mindre klubbers og superligaen er desværre kommet til et punkt hvor FCK er store (pengemæssigt) syntes ikke sidste sæsons tabel afspejler det reelle niveau for den kommende sæson ihvertfald. Du kan jo sammenligne det med Celtic der køber alle de skotske konkurrenters bedste spillere. Det hører skam med i fodboldverdenen. Forstår skam godt du er lidt irriteret over AaBs situation, for lige på midtbanen, er der en svær situation som lynge skal løse - Men han har også vist at han plejer at løse sådanne opgaver godt, samt at AaB normalt altid har talenter der kan gå ind og gøre det yderst godt.

Mit sidste punkt er at jeg ikke syntes det er god stil at du i en tråd om FCK bruger navnet FuCK om FCK, da du ved det vil provokere og kunne skabe en masse latterligt mudderkastning... forstat god dag Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2079: 06 Jul 2007, 15:11 »

Håber sku' ikke. at vi sælger Bella til en dansk klub, for han skulle nødig gå hen og bombe Wink. Jeg vil faktisk gerne ha', han bliver.

Har de på samme måde, men han må gerne tage et smut til Belgien og spise sig smellefed i chokolade Opstemt

Thore
Manager

« Svar #2080: 06 Jul 2007, 15:12 »

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #2081: 06 Jul 2007, 15:15 »

Jeg tror der sker det samme med Nordstrand som der skete med Berglund. Alt for lille til sådan en stor klub. Tror ikke på at han kan bænke Allbäck og Ailton (hvis han kommer igang^^)

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2082: 06 Jul 2007, 15:16 »

Gide indkøb af FCK, desværre.
Men efter min mening er det ikke indkøb, der styrker jeres chancer i europa (CL) specielt meget. Hvorken Nordstrand eller Würtz har jo international erfaring. Würtz har godt nok spillet et par landsholdskampe, men de kan vidst tælles på én hånd. Nordstrand har været skiftet ind i en enkelt eller to, men så er det heller ikke blevet til mere.
Jeg havde gættet på mere erfarne spiller til FCK, selvom de to herre bestemt ikke er dårlige.

Der er jeg fuldstændig enig med dig - Vi har ikke styrket truppen til at kunne komme i CL gruppespillet igen, men den er stærk nok til at være favoritter mod Beitar (som dog ikke skal undervurderes). Det er også svært for mig at forestille mig vi kommer med i CL igen. Det var heldigt sidste sæson og man skal være mindst lige så heldig for at komme med igen i år. Jeg forventer derfor "kun" at vi spiller os i UEFA cup gruppespillet, men det kan også blive svært nok, da der også er mange gode modstandere der.

Der er ingen spillere, som jeg kan komme i tanke om som kan gå ind og gøre FCK favoritter i en kamp om at komme med i CL. Skulle det være nogen, skal det være nogle med rutine fra sådanne kampe tidligere - Jon Dahl og Rommedahl f.eks - har dog ikke nogen forventninger om at FCK kan hente sådanne spillere til klubben i øjeblikket, selvom deres situation i deres respektive klubber ikke er så gode.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

LosCules
Gæst

« Svar #2083: 06 Jul 2007, 15:17 »

Hmm... Det lyder jo ikke så godt, men jeg må sige, at jeg altid har ment, at Forza.dk er en side med udelukkende rygter, der ofte slet ikke passer. Jeg tror ikke, at vi har indstillet jagten, men samtidig er det muligt, at vi ikke får en højre back i dette transfervindue.

Thore
Manager

« Svar #2084: 06 Jul 2007, 15:18 »

Jeg tror der sker det samme med Nordstrand som der skete med Berglund. Alt for lille til sådan en stor klub. Tror ikke på at han kan bænke Allbäck og Ailton (hvis han kommer igang^^)

Nu skal FCK jo spille mange kampe, så det er i hvert falde et krav med tre klasse angriber.

Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010