home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1815830 gange)
Crazy-andreas
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #2040: 06 Jul 2007, 14:18 »

Det er da i hvert fald meget rart med de lange aftaler, nu glæder jeg mig bare til at se dem i aktion.

LosCules
Gæst

« Svar #2041: 06 Jul 2007, 14:18 »

GRREEAAT Wink

Thore
Manager

« Svar #2042: 06 Jul 2007, 14:19 »

Nu fik FCK købt AaB ud af topkampen af sasligaen...

Der var de da ikk i forvejen, de får aldrig en stabil sæson. Nej det er nok FCM der er de nærmeste konkurenter.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

cube
Manager

« Svar #2043: 06 Jul 2007, 14:21 »

SUPER lækkert Opstemt Er helt sikker på at begge spillere vil få succes. Når man scorer 18 mål og lægger op til 13 for en midterklub som FCN har man sgu' klasse (ref. til Nordstrand) og Würtz kvaliteter kender vi jo! Blir' stort det her.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MeeLo
Gæst

« Svar #2044: 06 Jul 2007, 14:22 »

Ahr. BIF og FCM står vel lige kvalitetsmæssigt? Med BIFs nye indkøb og FCMs salg af Sørensen og Bak taget deres tilbagekøb af Thygesen i betragtning.

Thore
Manager

« Svar #2045: 06 Jul 2007, 14:26 »

Ahr. BIF og FCM står vel lige kvalitetsmæssigt? Med BIFs nye indkøb og FCMs salg af Sørensen og Bak taget deres tilbagekøb af Thygesen i betragtning.

Det mener jeg ikk, tror ikk deres islænding kan løfte holdet, og Mikkelsen bliver først god nok til toppen af dansk fodbold om nogle år, han skal i hvert falde minimum have en sæson som backup spiller før han slår igennem.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Soccerpop
Gæst

« Svar #2046: 06 Jul 2007, 14:29 »

Det mener jeg ikk, tror ikk deres islænding kan løfte holdet, og Mikkelsen bliver først god nok til toppen af dansk fodbold om nogle år, han skal i hvert falde minimum have en sæson som backup spiller før han slår igennem.

Fuldkommen enig Smiley
Tror at ham islændingen er endnu et flop... De er jo begyndt at hente spillere fra nær og fjern (når nej kun fjern Wink).
Hva er der nu galt med de gode gamle svenskere Wink

Don AA
Manager

« Svar #2047: 06 Jul 2007, 14:35 »

Jeg ser kun sorte skyer på den højreback, jeg har seriøst ingen forestillinger mere.
Jeg synes nu godt vi kunne få os en wing mere, bare til en af kanterne.
Ja højrebacken trækker noget ud må man sige lige nu er mit bedste bud Nemanja Rnic da både Brian Priske og Bøgelund har sagt de helst vil blive i udlandet.
Synes nu vores midtbane er stærkt nok lige pt. er jo svært at sige hvordan vi stille op men lad os bare sige den hedder Grønkjær-Würtz-Hjalte-Silberbauer så har vi både Atiba Hutchinson og William Kvist på bænken og de kan næsten spille alle pladserne på midtbanen  

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #2048: 06 Jul 2007, 14:36 »

Jeg håber virkelig også vi får præsenteret en højre back i dag.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2049: 06 Jul 2007, 14:37 »

Jeg tror bestemt ikke der kommer fler idag. CV er på vej til Østrig sammen med de to nye, for at slutte sig til de andre på træningslejeren Skuffet

Hado
Gæst

« Svar #2050: 06 Jul 2007, 14:43 »

Ja højrebacken trækker noget ud må man sige lige nu er mit bedste bud Nemanja Rnic da både Brian Priske og Bøgelund har sagt de helst vil blive i udlandet.
Synes nu vores midtbane er stærkt nok lige pt. er jo svært at sige hvordan vi stille op men lad os bare sige den hedder Grønkjær-Würtz-Hjalte-Silberbauer så har vi både Atiba Hutchinson og William Kvist på bænken og de kan næsten spille alle pladserne på midtbanen  

En spiller af Hutch klasse skal ikke sidde på bænken. Han er vores offensive kreatør. Han er intet mindre end genial, han er virkelig en guldfugl for os.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #2051: 06 Jul 2007, 14:43 »

Gad vide hvem der så skal have Berglund nu? Han ryger sikkert til FCN...

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2052: 06 Jul 2007, 14:44 »

En spiller af Hutch klasse skal ikke sidde på bænken. Han er vores offensive kreatør. Han er intet mindre end genial, han er virkelig en guldfugl for os.

Helt enig, undre mig også over så mange sender ham på bænken Huh

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2053: 06 Jul 2007, 14:44 »

Gad vide hvem der så skal have Berglund nu? Han ryger sikkert til FCN...

Han bliver nok i FCK som 4. angriber.

Hado
Gæst

« Svar #2054: 06 Jul 2007, 14:45 »

Det er fint med fire angribere til konkurrence. Eller nu er der jo fem faktisk, da Lasse Qvist er blevet indlemmet i førsteholdstruppen. Men jeg tror Lasse Qvist kommer til at spille mange kampe på 2. holdet igen.

Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010