home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1810380 gange)
Crazy-andreas
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1905: 02 Jul 2007, 15:43 »

På en måde er jeg egentlig også lidt glad for at vi har trukket sådan et godt hold, da det giver nogle bedre kampe og spillere er kommet mere op i tempo til en evt. 3 runde kamp.

Vi har også den lille fordel, at vores sæson har været i gang i 2 uger, hvorimod deres ikke engang er startet.

Hado
Gæst

« Svar #1906: 02 Jul 2007, 15:47 »

På en måde er jeg egentlig også lidt glad for at vi har trukket sådan et godt hold, da det giver nogle bedre kampe og spillere er kommet mere op i tempo til en evt. 3 runde kamp.

Vi har også den lille fordel, at vores sæson har været i gang i 2 uger, hvorimod deres ikke engang er startet.

Ja nemlig. Tror også det er nemmere psykisk for spillerne at møde sådan et hold. Man skal selvfølgelig altid gå ind med den samme professionelle indstilling uanset hvem man møder, men man har det tit i baghovedet stadig, når man møder en betydeligt svagere modstander, som MyPa 47 sidste år f.eks. - Og jeg tror aldrig vi glemmer hvor galt det gik mod Gorica, som vi havde slået 2-1 ude og så bare skulle køre den stille og roligt hjem.

LosCules
Gæst

« Svar #1907: 02 Jul 2007, 17:41 »

Helt enig.

En angriber ville være rart, men førsteprioriteten er jo klart at få udfyldt de to huller.

Vi skal bare gå ind med samme koncept som til CL-kampene sidste år, hvor Man U og Celtic blev nedlagt og Benfica fik kun uafgjort. - Men det var jo kun hjemmebanekampene. Jeg tror ikke Teddy Stadion kan hamle op med Da Luz, Old Trafford eller Hampden Park, vi har spillere der har været sådan nogle steder før. Vi er jo ikke et lilleputhold, som bliver skræmt af nogle tusinde mennesker der råber højt. Vi råber selv højt i Parken. Vi har et top professionelt hold, som jeg mener er bedre end Beitar. Jeg tror så meget på egne evner, at Beitar ikke skræmmer mig.

Nu er Beitars fans vidst alligevel lidt mere fanatiske end os i lille Danmark Wink. Det går jeg da stærkt ud fra.

Hado
Gæst

« Svar #1908: 02 Jul 2007, 17:42 »

Nu er Beitars fans vidst alligevel lidt mere fanatiske end os i lille Danmark Wink. Det går jeg da stærkt ud fra.

Og? - Vores spillere har prøvet at spille sådanne steder før, så det er jo ikke noget nyt for dem. Det har da selvfølgelig en effekt, men hvor stor en effekt? - Langt fra nok til at ødelægge vores spil, det er da helt sikkert.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1909: 02 Jul 2007, 18:05 »

Denne føromtalte lykkeridder har fået et navn. Han hedder Garra Dembélé og spiller i Auxerre, trænerstaben overvejer at tage ham med på træningslejren.
Som artiklen også siger har han været sat i forbindelse med flere engelske klubber, heriblandt Bolton og Charlton.
Link: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70477

Hvis der er nogle der er nogle franskkyndige herinde, ville det være rigtig rart hvis de kunne oversætte dette: http://fr.wikipedia.org/wiki/Garra_Demb%C3%A9l%C3%A9

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1910: 02 Jul 2007, 18:07 »

Og her er et referat fra dagens træning, hvor Zanka angiveligt skulle have gjort det godt.

http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=28922

LosCules
Gæst

« Svar #1911: 02 Jul 2007, 18:11 »

Og? - Vores spillere har prøvet at spille sådanne steder før, så det er jo ikke noget nyt for dem. Det har da selvfølgelig en effekt, men hvor stor en effekt? - Langt fra nok til at ødelægge vores spil, det er da helt sikkert.

Er du nu sikker på det? Vores spil gik jo ret langt ned på udebane i Champions League, og jeg regner med at man i Mellemøsten råber langt højere end i f.eks. Storbritannien og Portugal.

Mht. vores afrikanske lykkeridder, så lyder det da spændende, men jeg skal dog ikke kunne sige, hvorvidt han har klassen til at begå sig på et FCK-hold, som er i en rivende udvikling Wink.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1912: 02 Jul 2007, 18:17 »

Jeg er også selv lidt i tvivl, hvis han har været til prøvetræning i Barnsley og Leeds uden at få kontrakt der, burde han heller ikke have den fornødne klasse til at begå sig hos FCK.
Måske har han udviklet sig enormt meget eller måske er Carsten V/Ståle desperate. Han ender sikkert i Randers.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1913: 02 Jul 2007, 18:21 »

Tilgengæld er der flere på Old trafford end Teddy stadion Wink

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1914: 02 Jul 2007, 18:24 »

Tilgengæld er der flere på Old trafford end Teddy stadion Wink

Lige nu kunne man godt håbe på at der kom lidt terror i Jerusalem så vi skulle spille på neutral bane Djævel

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1915: 02 Jul 2007, 18:25 »

Lige nu kunne man godt håbe på at der kom lidt terror i Jerusalem så vi skulle spille på neutral bane Djævel

Ja, men ikke terror på vores spillere Ubeslutsom Opstemt

Eller også går vi bare automatisk videre, pga af det Opstemt

LosCules
Gæst

« Svar #1916: 02 Jul 2007, 18:26 »

Lol, hvad er det for noget at sige? Wink.

Ghert: Til gengæld drikke alle på Old Trafford te istedet for at huje Smiley.

Hado
Gæst

« Svar #1917: 02 Jul 2007, 18:28 »

Er du nu sikker på det? Vores spil gik jo ret langt ned på udebane i Champions League, og jeg regner med at man i Mellemøsten råber langt højere end i f.eks. Storbritannien og Portugal.

Mht. vores afrikanske lykkeridder, så lyder det da spændende, men jeg skal dog ikke kunne sige, hvorvidt han har klassen til at begå sig på et FCK-hold, som er i en rivende udvikling Wink.

På udebane i CL mødte vi tre hold som er langt større og bedre end Beitar. På Old Trafford er der jo lige så stille som til en Serie 2 kamp.

LosCules
Gæst

« Svar #1918: 02 Jul 2007, 18:32 »

Nu er langt bedre måske lidt for meget sagt Smiley.

Btw, de to argumenter du skriver dér hænger ikke helt sammen, hvis du skal modsige mig Grin.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1919: 02 Jul 2007, 18:33 »

Deres russike ejer har vist også været involveret i noget våbenhandel i Angola eller sådan noget. Her er et link om deres Abramovich: http://en.wikipedia.org/wiki/Arcadi_Gaydamak

Hans søn ejer i øvrigt Portsmouth.

Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010