|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
NAAIIICE 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-andreas
Gæst
|
|
Igen STÅLE! Men savner nu alligevel den følelse af eufori når Hjalti scorer til 0-1 i overtiden...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Igen STÅLE! Men savner nu alligevel den følelse af eufori når Hjalti scorer til 0-1 i overtiden...
Du kan få genoplivet den følelse her http://www.youtube.com/v/zoyerv-vp84 husker det som var det i går så den kamp sammen med en Brøndby fan hjemme hos ham og endte med at tagen turen hen af hans gulv da vi scorer
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Maj 2007, 23:27 af Don AA »
|
|
|
|
|
|
|
Erfurt
|
|
Vil lige lykkeønske alle FCK fans med guldmedaljen.. Den er velfortjent!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-andreas
Gæst
|
|
Man kan ikke se det mål for mange gange...Min hylde faldt ned fordi jeg gik amok i en glædesrus af dimensioner...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Jamen man kan vel kun ønske FCK tillykke. Sjældent har et mesterskab været så fortjent....
Men trist for Superligaen. Med FCK's suverænitet og deres mange penge i forhold til resten af holdene, er spændingen væk fra Superligaen.... Det bliver desværre lige som Norge frygter jeg...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-andreas
Gæst
|
|
Vil lige lykkeønske alle FCK fans med guldmedaljen.. Den er velfortjent!
Tak, og jeg håber Brøndby kommer lidt bedre med næste år, så der for alvor kan komme noget spænding igen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Du kan få genoplivet den følelse her http://www.youtube.com/v/zoyerv-vp84 husker det som var det i går så den kamp sammen med en Brøndby fan hjemme hos ham og endte med at tagen turen hen af hans gulv da vi scorer Muhaha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Berendt
|
|
DET ER BARE FOR FEDT!!! Har total optur her til aften!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
DET ER BARE FOR FEDT!!! Har total optur her til aften!!!
why you not be drunk?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Berendt
|
|
@Arsenalistic - Du ved.. Arbejde i børnehaven i morgen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Jamen man kan vel kun ønske FCK tillykke. Sjældent har et mesterskab været så fortjent....
Men trist for Superligaen. Med FCK's suverænitet og deres mange penge i forhold til resten af holdene, er spændingen væk fra Superligaen.... Det bliver desværre lige som Norge frygter jeg...
Håber da FCK kan forsætte den gode stil men tror dog det bliver lidt tætter til næste år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inex
|
|
Tsk tsk. Brøndbyernes Idrætsforening er lige gået ud med et overskud på 80 millioner-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|