home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 882 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1063 1064 [1065] 1066 1067 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1563808 gange)
Yessir
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15960: 16 Sep 2013, 23:18 »

AFC
Manager

« Svar #15961: 16 Sep 2013, 23:38 »

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #15962: 17 Sep 2013, 08:07 »

Hvem skal ind og se juve Idag!!!

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Legenden
Manager

« Svar #15963: 17 Sep 2013, 09:45 »

Moi.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15964: 17 Sep 2013, 18:19 »

Hvem skal ind og se juve Idag!!!

Det siger mit Platinkort at jeg skal Smiley

Det bliver stort... især når vi nakker en heldig 2:1 sejr Peace

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

AFC
Manager

« Svar #15965: 18 Sep 2013, 02:02 »

Hjemvendt fra en fantastisk oplevelse i PARKEN. Min allerførste Champions League kamp og hymnen gav jo en gåsehud. Endnu mere gav det også i form af stemningen. Fremragende opbakning på lægterne og det hjalp tydeligvis spillerne på banen. Spillet på banen var ganske glimrende og det var en heroisk indsats over hele linjen. Drengene fightede røven ud af bukserne hver eneste mand og som Ståle sagde så havde alle spillerne hjertet uden på trøjerne i dag.

Vi havde intet at tabe, og det uafgjorte resultat er ligesom en sejr for os. Vi stillede os ikke tilbage og det var til at se på spillerne, hvilken kampgejst de havde, og troen på, at kunne skabe overraskelsen var der. Spillere såsom Braaten, Delaney, Mellberg, Nicolai og ikke mindst Wiland får højeste karakterer i min bog efter kampen i dag. Braaten viser internationalt niveau med kropsstyrke og fightermentalitet, Delaney og Mellberg ligeså, Nicolai har kreativiteten og er altid farlig, og så er der Wiland i dag som står en verdensklasse kamp og har en stor andel i resultatet i dag. Især med de klasseredninger han havde i dag.

1-1 mod Juventus kan man naturligvis ikke klage over, og vi har nok lukket munden på kritikerne allerede fra aftenens resultat af. Forhåbentlig kan vi se frem til flere eventyrlige oplevelser - både i PARKEN, men også på udebane, hvor det dog bliver en anelse sværere. Spillerne virker til at have troen på det, og vi ligger os aldrig ned! Fornøjelse i dag.

FORZA FC!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15966: 18 Sep 2013, 15:29 »

FCK

AFC
Manager

« Svar #15967: 18 Sep 2013, 19:18 »

Dejligt at se lidt gejst og passion for klubben!

AFC
Manager

« Svar #15968: 21 Okt 2013, 16:25 »

Hvis jeg skal kommentere på kampen i går mod AaB så hæfter jeg mig især ved flere ting som virkelig er begyndt, at komme tilbage fra de gode tider dengang med Ståle ved roret.

Endelig holdt vi nullet! Hvilken forløsning! Men noget der gjorde mig ekstra glad i går var, at det høje genpres var tilbage i går og det var en fornøjelse at se. Vi er langt mere aggressive end vi var under Ariël, hvor det mere var resultatorienteret fodbold vi spillede og var lidt mere påpasselige. Det har nok været grunden til, at Claudemir har haft skuffet en del grundet det manglende genpres. Men i går fik vi presset AaB langt tilbage selv efter boldtab og specielt midtbanen var dygtig til at samarbejde sammen med kanterne og genpresse. Der var mange bolderobringer og det skabte nogen gode chancer bl.a. Santins stolpeskud, Nicolais to skud fra kanten af feltet og selvfølgelig målet til 1-0, som i øvrigt blev scoret direkte efter fodboldens abc. Flot indlæg af assistkongen, Remmer og endnu smukkere headet ind af Nicolai. Der viste han, at han også kan med hovedet - nøjagtigt som sidste gang mod AaB i PARKEN på et smukt hovedstød over i hjørnet.

I øvrigt et smart træk af Ståle i går, at vælge at bruge to hurtigløbere i form af Santin og Igor oppe foran. Han havde dermed vraget Adi og det var til at se ideen i det i går. Vi spillede langt hurtigere med små, korte pasninger og dynamik i vores angrebsspil. Specielt Santin var jeg imponeret af. Flere gange tog han gode dybe løb og var farlig konstant inde foran kassen. Godt at se. Han havde fortjent en scoring eller to. Af andre navne kan Gislason som altid nævnes. Fremragende fightervilje han har, og han er bedre at have inde end Bolanos hvis det står til mig. Bolanos havde det svært under Ariël fordi han ikke havde den frie rolle som han har haft under Ståle, men Bolanos har ikke været ret god under Ståle alligevel. Den store opblomstring har ikke rigtigt været der og det har lignet en mand uden selvtillid trods sin gode teknik.

Ståle selv siger, at han kan se forbedringer og at det går i den rigtige retning og det kan man også godt se. Hvis det høje genpres kan fortsætte så skal det nok blive godt, og i øvrigt hæfter jeg mig ved, at vi nu "kun" har 8 point op til FCM som virker til, at have tabt gnisten og formen i form af de mange uafgjorte resultater her på det seneste. Vi skal sigte højt nu inden vinterpausen og så skal der bygges videre henover vinteren! Glæder mig til på onsdag!

FORZA FC!
« Seneste Redigering: 21 Okt 2013, 16:27 af AFC » Logged

AFC
Manager

« Svar #15969: 24 Nov 2013, 18:57 »

4-1 sejr over Viborg. Samme cifre som i første møde i Jylland. Da vi gik til pause med en 3-1 føring var det på en lidt billig baggrund i og med, at min. to af målene skete på personlige fejl fra Viborgs side af. Nøjagtigt som Lars sagde i pauseinterviewet. Der var mange spillere som skulle hanke op i sig selv, og det blev der også i anden halvleg.

For at tale om Jørgensen så skuffede han mig fælt i dag. Jo vist havde han meget svære betingelser i form af Viborgs meget disciplinære presspil mod ham, men han var ikke deltagende nok og burde nok have været udskiftet sådan så han kunne være mere frisk til på onsdag i den uhyre vigtige kamp i Torino.

Fin generalprøve og hold nu op hvor er Toutouh et stort talent! Fremragende indsats fra ham af i dag. Fornøjelse at se.

AFC
Manager

« Svar #15970: 27 Nov 2013, 21:36 »

Det positive er, at vi "kun" er bagud med 1-0 ved pausen. Juve har ikke gjort så ondt på os med henblik på chancer her i første halvleg, som jeg ellers frygtede de ville kunne. Desværre tror Lars, at det er håndbold vi spiller og ikke fodbold, og det ødelagde lidt planen. Nu må der en plan b op og det må være, at få mere fokus omkring Pirlo og få mere ud af spillet ud af forsvaret. Mange gange ender det bare med en clearing fremfor en god omstilling trods Juves høje pres.

Pil Bola, ind med Cesar. Skub Rurik ud på højrekanten, Nicolai som hængende angriber og Cesar som spidsangriber. Vi får ikke nok ud af det oppe foran, når vi endelig er på vej derop.

AFC
Manager

« Svar #15971: 01 Dec 2013, 21:52 »

JAAAAAAAAAAAAAAA  crazy Tunge Djævel Thumbs Up Grin Opstemt

Holf kæft hvor er det dejligt med en derbysejr. Vi havde noget at revanchere fra sidste derby og fornøjelse, at det blev revancheret i dag - med stil endda. Vi vandt slaget på midtbanen og vores presspil fungerede rigtig godt. Det dræbte Brøndby. Vi straffede dem på deres fejl og hold nu kæft, hvor er Almebäck en sløv svensker. Fremragende fandenivoldskhed af Igor. Dejligt for ham, at han får scoret endnu en gang. Ovenikøbet to kasser. Det banker mere selvtillid ind i skallen på ham. Og smukt solomål af Nicolai. Smukt, smukt, smukt.

Der er mange af vores spillere der kan være sin præstation bekendt i dag. Især Claudemir. Hvilket løbepensum den mand har. Han er helt sikkert ved, at finde tilbage til sit gamle niveau under Ståle.

Glæden er MEGET STOR nu og jeg fryder mig, ligesom alle jer andre enormt meget over Brøndby. Nu kom de ned på jorden igen!

#anti1964 #hadervestegnen

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #15972: 01 Dec 2013, 23:49 »

Håber NickJako røg i futtog.

http://ekstrabladet.dk/112/article2163068.ece

HansenLFC
Gæst

« Svar #15973: 01 Dec 2013, 23:51 »

Håber NickJako røg i futtog.

http://ekstrabladet.dk/112/article2163068.ece

Han blev med sikkerhed tilbageholdt. Manden har ikke været på facebook i 7 timer. Det er ny rekord!

PhilipFlink
Manager

« Svar #15974: 01 Dec 2013, 23:56 »

Han blev med sikkerhed tilbageholdt. Manden har ikke været på facebook i 7 timer. Det er ny rekord!

Han er ogs' en bandit

Sider: 1 ... 1063 1064 [1065] 1066 1067 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010