home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1055 1056 [1057] 1058 1059 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564186 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15840: 06 Aug 2013, 16:55 »

Jo en lang skade, men stod over så sent som i sidste spillerunde, grundet knæet.
Det rigtig nok at han har nogle småproblemer, men det er dog slet ikke så slemt som før i tiden. Jeg ville ønske vi kunne ændre lidt på vores system, så det ville passe bedre til vores materiale. Jeg kunne godt se dette som en start 11'er:

Pourié

Jørgensen                                          Bolaños

Claudemir - Andersson?

Delaney

Bengtsson - Stadsgaard - Mellberg - Jacobsen

Wiland

Ved godt det aldrig kommer til at ske, men man har vel lov til at drømme! Føler at det ville passe bedre til vores spillermateriale, og som du selv siger ville Andersson passe bedre ind. Jørgensen ville kunne trække mere ind i banen og skyde/lave stikninger, og vi ville få en defensiv balance mand. Men igen er det bare drømmeri! Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15841: 06 Aug 2013, 17:38 »

Jeg har forresten mulighed for at købe 2 billetter til alle kampene i Champions League i Parken for 700,- pr. mand (3 billetter) foreste række på C eller D tribunen eller 1300,- pr. mand (3 billetter) på nedre C. Er der nogen af jer, som skulle have lyst til dette, så er det 200 kroner billigere nu, end når modstanderen er kendt. Og det kan jo være svært at få billetter til den tid.

Da vi jo ikke ved hvem vi skal møde, er det jo et sats at gøre - Men er der nogen der har vil, så skal i bare sige til, så finder vi ud af det.

Edit: Det er sidste chance indtil kl. 23:59 i aften, så det skal gå lidt tjept hvis i har lyst.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Tash
Ynglingespiller

« Svar #15842: 09 Aug 2013, 16:29 »

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #15843: 09 Aug 2013, 16:51 »

56 millioner tror jeg de vil takke ja til. Selvfølgelig er det en spiller, der vil gøre ekstremt ondt at miste, men jeg tror ikke de vil sige nej til 56 millioner. Hvis de sælger ham, skal de forstærke sig med minimum to nøglespillere efter min mening, og den ene skal være en stor angriber.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Thomashald
Gæst

« Svar #15844: 09 Aug 2013, 18:52 »

Synes at 56 lyder voldsomt for en spiller som kun spillede et godt efterår, jeg vil uden at tøve sige ja til det bud og så gå ud og finde nogen nye forstærkninger....
Tror at Jørgensen var et af problemerne i foråret pga. han havde fået alt for meget indflydelse i omklædningsrummet, og et omklædningsrum fungerer ikke hvis det er styret af unge drenge på tyve år...
Men nå det er sagt er han jo på dagen den bedste spiller i ligaen.
-Men hvis man sælger Nicolai, står man med et hold helt blottet for profiler og spillere med udfordringsegenskab er ville være en by i Rusland på vores hold, da bola stadig er på mental ferie...

fck-drengen
Gæst

« Svar #15845: 09 Aug 2013, 19:16 »

Synes at 56 lyder voldsomt for en spiller som kun spillede et godt efterår, jeg vil uden at tøve sige ja til det bud og så gå ud og finde nogen nye forstærkninger....
Tror at Jørgensen var et af problemerne i foråret pga. han havde fået alt for meget indflydelse i omklædningsrummet, og et omklædningsrum fungerer ikke hvis det er styret af unge drenge på tyve år...
Men nå det er sagt er han jo på dagen den bedste spiller i ligaen.
-Men hvis man sælger Nicolai, står man med et hold helt blottet for profiler og spillere med udfordringsegenskab er ville være en by i Rusland på vores hold, da bola stadig er på mental ferie...
CV har styr på det. Hvis vi sælger NJ, mangler vi jo bare en målmand og en højre back...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15846: 09 Aug 2013, 23:24 »

Sæsonstarten har været et sandt mareridt, og jeg mener faktisk, at både CV og Ariël Jacobs bærer skylden. Der er ingen tvivl om, at CV's ageren på transfermarkedet har været forkastelig henover de seneste to år.

I den anledning vil jeg faktisk gerne have lov til at kreditere Ghertesteas for hans nedenstående indlæg. Han rammer efter min mening hovedet på sømmet.

Kritikken af CV er 100% berettiget.

- Håbløse erstatninger for spillere og trænere - pinagtige præstationer mod Plzen.
- Fuldkommen fejlcastet indkøb af Pape Diouf(udpræget 4-3-3 spiller) til 18 mio kroner.
- Fejlscoutet indkøb af Grindheim.
- 16 måneder til at finde ny træner - Ansætter halvdårlig svensker, som han selv fyrer et halvt år efter.
- Fyrer svenskeren for selv at tage over og skylle det vigtigeste danmarksmesterskab(= CL) i historien væk.
- Det faktum at han er den eneste i Danmark der ikke kan se at vores centrale midtbane har været en åben motorvej siden Kvist forlod klubben.
- Setback af klubbens og Danmarks koefficient pga elendige indkøb og trænere der ikke en gang rækker til avancement i to middelmådige EL-puljespil.
- At han død og pine holder fast i den stramme 4-4-2 men læsser 4-3-3-spillere ind.
- Køber den ene bette angriber efter den anden, på trods af at det kun er den store Allback/N'Doye/Cornelius type der har succes i FCK.

2 Champions League som han har det klart største ansvar for at fået skyllet ud. Hans elendige fejlcastede indkøb af spillere og trænere, som han selv må erkende ved at fyre træneren og selv tage over, hvilket han fejler fuldkommen og koster klubben det vigtigste danmarksmesterskab i historien, på trods af at det at være cheftræner for FCK er det nemmeste job i verden i følge ham selv. I år kan vi igen ikke gøre os gældende på den europæiske scene, fordi han første og fremmest skal bruge det meste af sin tid på at sælge al den dødvægt han har læsset ind i klubben. Dermed er der tydeligvis intet overskud til at han kan købe spillere ind til de to vigtigste pladser i det system han ellers er så pisse glad for.

De to bedste FCK-hold i historien har, udover at være virkelig godt organiseret og fungere som et hold, haft deres største profiler på den centrale midtbane i form af en defensivt orienteret mand, samt en stor angriber. I 2006 var det Linderoth-Allback, og i 2010 var det Kvist-N'Doye. Det er fuldkommen elementært, og jeg er ved at gå ud af midt gode skind over at en mand der sværger til et bestemt system og en speciel spillestil ikke en gang kan se det.

Nu har han selvfølgelig en måneds tid igen til at hive noget vildt op af hatten, men jeg tvivler. Overrask mig CV.

CV har leveret et flot og kontinuerligt stykke arbejde igennem mange år i F.C. København, men i de seneste to sæsoner har han begået alle de fejl, man kan begå, og derfor mener jeg også, at kritikken af ham er fuldt berettiget. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at han ikke kan se de fundamentale mangelvarer i vores spillermateriale, når han insisterer på at ville fastholde vores gamle spillemæssige dyder, som bunder i en organiseret, traditionel 4-4-2-formation. Som hele det højtråbende kor af tilhængere og eksperter har skreget efter hele sommeren, så mangler vi en erstatning til Andreas Cornelius. Hvis vi ikke ønsker en regulering eller en fundamental omstrukturering af vores spilkoncept, så er en kropsstærk targetman fornødent.

Hvis vi derimod skal til at regulere på vores koncept, og vi vil fastholde nyerhvervede Marvin Pourie samt den lille skarpretter ved siden af i form af Vetokele eller Santin på angrebsposten, så bør vi i min optik lede efter en dynamisk midtbanespiller, som kan tænke ud af boksen. Det formår TK i hvert fald ikke. Det er sidelæns boldflytteri, når han modtager bolden. Vi mangler en kreativ drivkraft i vores maskinrum, hvis den store angriber ikke bliver hentet til klubben.

Man kan dog rose CV for at have hentet et stort trænernavn til klubben. Her snakker jeg selvfølgelig om Ariël Jacobs, som jeg for et år siden var meget begejstret over, at vi havde fået til klubben. Men jeg må indrømme, at mit syn på ham i løbet af året er blevet ændret et smule, - i en negativ retning, desværre. Jeg synes ikke, at han har et optimalt spillermateriale til rådighed i forhold til den fodboldform, vi forsøger at praktisere, men jeg må sige, at jeg havde forventet, at Jacobs om nogen kunne tænke lidt kreativt ud af boksen, og det har han til stor ærgrelse ikke formået. Hans taktiske evner har helt åbenlyst nogle begrænsninger. Det var ellers et område, jeg forventede, at han var yderst kompetent. Vi sejlede igennem hele foråret, og jeg føler også, at han har svigtet i sin mandskabsbehandling . Det virker i hvert fald ikke til, at han har kunne motivere truppen til trods for, at vi inden Farum-opgøret frygtede gummiben og faktisk var i potentiel fare, hvis vi fejlede i topopgøret mod FC Nordsjælland. Det er direkte forkasteligt, at man er ved at sætte tingene over styr, når man har et 12 points-forspring, inden vinterpausen. Jeg erindrer også ganske tydeligt, at de tilbage i maj snakkede om et såkaldt "FCK light-mesterskab" i FUF, hvor Fernando Olsen påpegede, at vi i klubben var blevet selvfede og mætte, og jeg må modvilligt give ham ret. Vi sjoflede pinagtigt igennem hele forårssæsonen. Til sidst kunne vi dog fejre mesterskabet i Brøndby i al ubekymrethed. Her savnede jeg virkelig nogle ledere i klubben, som stod frem og læste imellem linjerne på den side, vi netop havde skrevet historie på. Javist, vi vandt det 10. mesterskab, og når alt kom til alt, blev det faktisk gjort på ganske overbevisende facon, men foråret kunne ganske enkelt ikke godkendes af en klub af vores størrelse. Derfor mener jeg faktisk, at nogle af de problemer, vi indledningsvis har oplevet i den nye sæson, stammer tilbage fra sidste sæson. Vores ambitionsniveau skal simpelthen være højere.

Afslutningsvis synes jeg faktisk, at Jacobs' kommentarer i pressen har været en smule vattet i den seneste tid, og det er kommentarer, som jeg finder ret bekymrende og alarmerende. Jeg hørte ham så sent som i weekenden efter nederlaget til Randers i Parken udtale, at han håbede, at Pourie snart kom i gang med at score. Det er jo ikke ligefrem, fordi vores tyske ven har brændt nogle nævneværdige store chancer? Jeg synes, han skal begynde at regulere sin taktik, som tydeligvis ikke virker, før han indirekte begynder at lægge ansvaret over på en angriber, som ingen chance har haft for at score.
« Seneste Redigering: 09 Aug 2013, 23:40 af Daniel Nordentoft » Logged

Thomashald
Gæst

« Svar #15847: 15 Aug 2013, 17:28 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/djiby-fall-er-faerdig-i-furth-taet-paa-ny-klub

Det er i min optik en lille ønske handel og præcis den type vi mangler !

Svartovich
Gæst

« Svar #15848: 15 Aug 2013, 18:03 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/djiby-fall-er-faerdig-i-furth-taet-paa-ny-klub

Det er i min optik en lille ønske handel og præcis den type vi mangler !
Nu har jeg ikke set et eneste minut af ham siden OB tiden, men er han ikke i virkelig dårlig form? Dog ville jeg også elske en Djiby Fall i "OB Edition" hvis i forstår hvad jeg mener!

Thomashald
Gæst

« Svar #15849: 15 Aug 2013, 18:10 »

Nu har jeg ikke set et eneste minut af ham siden OB tiden, men er han ikke i virkelig dårlig form? Dog ville jeg også elske en Djiby Fall i "OB Edition" hvis i forstår hvad jeg mener!
Jeg har heller ikke set ham siden OB tiden, men det er jo næsten en risiko fri handel da hans klub nok ikke forlanger et kæmpe beløb, og han har vist i mange omgange at han er en klasse spiller i superligaen.
-Og tænker at han ikke kan være dårligere end alle de andre....

Svartovich
Gæst

« Svar #15850: 15 Aug 2013, 18:15 »

Jeg har heller ikke set ham siden OB tiden, men det er jo næsten en risiko fri handel da hans klub nok ikke forlanger et kæmpe beløb, og han har vist i mange omgange at han er en klasse spiller i superligaen.
-Og tænker at han ikke kan være dårligere end alle de andre....
Kan sagtens se dine pointer, tror også han ville være nyttig for os, vi mangler jo lige præcis hans type. Smiley

Thomashald
Gæst

.
« Svar #15851: 16 Aug 2013, 14:25 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article2068849.ece
-Nu har jeg godt nok ikke set ham spille i noget tid, men synes ikke det er en spiller vi mangler, han har en god sparketeknik, men mangler i mine øjne hurtighed og udfordringsevne, men det ville ligne CV at hente en aldrende nordmand hjem til en alt for høj løn som sikkert flopper...

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fck-viser-interesse-djiby-fall
-men det lyder som en bedre handel ! SIGN HAM CV
« Seneste Redigering: 16 Aug 2013, 14:31 af Thomashald » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15852: 16 Aug 2013, 15:17 »

Hvordan kan du mene, at man skal sige nej til Gamst?

http://www.youtube.com/v/8CSmPCUrq6Y

Thomashald
Gæst

« Svar #15853: 16 Aug 2013, 15:23 »

Hvordan kan du mene, at man skal sige nej til Gamst?

http://www.youtube.com/v/8CSmPCUrq6Y

Ja kan godt se at med den reklame præstation så burde vi jo signe ham og give ham en halv million om måneden og se hele skuden synke

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15854: 16 Aug 2013, 15:24 »

Ja kan godt se at med den reklame præstation så burde vi jo signe ham og give ham en halv million om måneden og se hele skuden synke
Hold da op. Det var et humoristisk indslag. Har du fået det forkerte ben ud af sengen?

Sider: 1 ... 1055 1056 [1057] 1058 1059 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010