home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 586 587 [588] 589 590 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546416 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8805: 22 Dec 2008, 17:47 »

4 bokstaver

HØRT !!

Høj klasse, Carsten  Grin funny
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8806: 22 Dec 2008, 22:31 »

Nu når vi har hentet Vingaard og Wiland. Tror i så vi henter flere?

Personligt syntes jeg vi mangler en forsvarsspiller. Ham der Rasmus Bengtsson lyder som en interessant forsvarsspiller, men er der nogen herinde der har fulgt ham? Kender ikke meget til manden, men stadigvæk lyder han interessant.
Synes vi har en meget stærk trup nu, synes ikke vi skal hente flere spillere, da der helller ikke skal være alt for lang vej til en startplads, så skal vi hente en spiller skal det være fordi vi sælger en (minus målmandsposten).

Til købte af Vingaard: Synes vi har gjort et spændene køb, som flere har sagt så er han mere kant spillere en Atiba, plus hans skud er meget bedre end Atibas, derudover har man også set ham scorer en del på frispark, hvilket vi ikke har været gode til længe, så med Vingaards tilgang kan vi jo håbe på flere frisparks mål fra FCKs side  Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8807: 22 Dec 2008, 22:37 »

Jeg kan slet ikke se hvad vi skal med en forsvarsspiller. Jo, det skulle da måske være en back-up for Pospech (selvom det ikke er strengt nødvendigt).

Centralt har vi Ulrik Laursen, Mikael Antonson, Mathias Zanka Jørgensen og Peter Larsson (som mange måske har glemt pga. hans skade).

På venstre-back er Wendt jo fin, sammen med Niklas Jensen som god back-up.

For nej tak, til en ny forsvarsspiller. Så hellere en angriber.
Logged


enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8808: 22 Dec 2008, 22:41 »

Jeg er enig med plutonium, ud med Junior og ind med Prica, også behøver vi ikke handle mere Smiley måske skal vi afsætte Hutchinson, så vi kan få en sjat penge der fra, han har jo ikke haft det bedste efterår, eller rettere stabile Wink
Logged

micki82
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8809: 23 Dec 2008, 10:23 »

ja hvad sker der vi skal have prica ud med junior
Logged

micki82
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8810: 23 Dec 2008, 10:24 »

hutchinson til celtic HuhHuhHuhHuhHuh?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8811: 23 Dec 2008, 11:24 »

Ifølge B.T i dag har FCK 4 spillere der med stor sandsynlighed ryger her til vinter.

Hutchinson - jeg er enig med dem. Med købet af Vingaard er der ikke noget synderligt incitament til at beholde canadieren. Sælg ham for 25-35 millioner!

Würtz - her er jeg uenig. Han er dygtig, men han skal bruges som Nørregaard bruges i dag. Ikke som Linderoth i sin tid. Han blev brugt forkert oprindeligt, og han skal have en chance til (mindst)

Junior - ud med ham. Og så køb Prica.

Christiansen - Synes jeg vil være synd. Han er en keeper lige efter mit hoved, og derfor synes jeg vi skal holde på ham. Men med tilgangen af Wiland bliver det svært at holde på ham...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8812: 23 Dec 2008, 11:33 »

Ifølge B.T i dag har FCK 4 spillere der med stor sandsynlighed ryger her til vinter.

Hutchinson - jeg er enig med dem. Med købet af Vingaard er der ikke noget synderligt incitament til at beholde canadieren. Sælg ham for 25-35 millioner!

Würtz - her er jeg uenig. Han er dygtig, men han skal bruges som Nørregaard bruges i dag. Ikke som Linderoth i sin tid. Han blev brugt forkert oprindeligt, og han skal have en chance til (mindst)

Junior - ud med ham. Og så køb Prica.

Christiansen - Synes jeg vil være synd. Han er en keeper lige efter mit hoved, og derfor synes jeg vi skal holde på ham. Men med tilgangen af Wiland bliver det svært at holde på ham...

Ja, jeg er fuldstændig enig. Hutchinson og Junior må hellere end gerne forlade klubben. Især hvis vi får en ny angriber. Hutchinson har jo ikke været stabil i denne sæson, så hvis Celtic vil smide så meget for ham, så værsgo. Måske de husker hans mål til 1-0 mod dem for to år siden Opstemt

At de mener Würtz forlader os forstår jeg ikke. Han har jo ikke rigtig spillet i rigtig lang tid, og man kan jo ikke bedømme ens spillers niveau, for noget som skete sidste år, når han stadig er aktiv.
Angående Christiansen håber jeg ligeledes at han bliver resten af sæsonen. Især fordi at han kender forsvarslinjen, men også fordi at vi så kan køre Willand ind, nu når Jesper jo alligevel skifter. Han bliver jo ikke for altid
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8813: 23 Dec 2008, 11:46 »

Ifølge B.T i dag har FCK 4 spillere der med stor sandsynlighed ryger her til vinter.

Hutchinson - jeg er enig med dem. Med købet af Vingaard er der ikke noget synderligt incitament til at beholde canadieren. Sælg ham for 25-35 millioner!

Würtz - her er jeg uenig. Han er dygtig, men han skal bruges som Nørregaard bruges i dag. Ikke som Linderoth i sin tid. Han blev brugt forkert oprindeligt, og han skal have en chance til (mindst)

Junior - ud med ham. Og så køb Prica.

Christiansen - Synes jeg vil være synd. Han er en keeper lige efter mit hoved, og derfor synes jeg vi skal holde på ham. Men med tilgangen af Wiland bliver det svært at holde på ham...

Vedr. Hutchinson saa tror jeg sku ikke at hans værdi er oppe op mellem 25 & 35 mill..
Måske der er mere rygte i det beløb end sandhed - selvfølgelig saa jeg gerne at han blev solgt for sådan et stort beløb, men tror det næppe ...

En pris på 15-20 mill vil han måske blive solgt for ..

Würtz, enten sælg ham til EfB som der snakkes om, eller også behold ham og lad ham kæmpe sig tilbage efter sin skade tilbage på midtbanen ..

JC tror jeg desværre er tabt for pos, om ikke nu saa til sommer - især efter tilgangen af endnu en svensker ...

Junior skal ud Wink & Prica ind Wink
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8814: 23 Dec 2008, 11:46 »

Grunden til at würtz eventuelt er på vej ud er, at han er blevet købt med de forkerte forudsætninger. Han passer ikke ind i vores spillestil, mener mange. Men jeg er uenig. Han er bare ikke en oprydder. Han er en balancespiller, som Nørregaard.

Så hvis han bliver spillet som han er bedst, så kan vi få en super spiller ud af ham!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8815: 23 Dec 2008, 11:48 »

Vedr. Hutchinson saa tror jeg sku ikke at hans værdi er oppe op mellem 25 & 35 mill..
Måske der er mere rygte i det beløb end sandhed - selvfølgelig saa jeg gerne at han blev solgt for sådan et stort beløb, men tror det næppe ...

En pris på 15-20 mill vil han måske blive solgt for ..

Würtz, enten sælg ham til EfB som der snakkes om, eller også behold ham og lad ham kæmpe sig tilbage efter sin skade tilbage på midtbanen ..

JC tror jeg desværre er tabt for pos, om ikke nu saa til sommer - især efter tilgangen af endnu en svensker ...

Junior skal ud Wink & Prica ind Wink

Prisen på Hutch er den pris Don Ø vil have for ham. Derfor er det hans værdi. Don Ø vil ikke sælge for 15-20 mio, har han udtalt i mange omgange, og derfor tror jeg ikke han bliver solgt for mindre end 25. Hans prisskilt i sidste vindue var 35, og vi har kontrakt til 2010. Derfor kan prisen stadig være meget høj!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8816: 23 Dec 2008, 11:57 »

Prisen på Hutch er den pris Don Ø vil have for ham. Derfor er det hans værdi. Don Ø vil ikke sælge for 15-20 mio, har han udtalt i mange omgange, og derfor tror jeg ikke han bliver solgt for mindre end 25. Hans prisskilt i sidste vindue var 35, og vi har kontrakt til 2010. Derfor kan prisen stadig være meget høj!

Nu er det jo CV som står for den sportslige ledelse - men jo helt sikkert saa har Don Ø også noget og skulle have sagt der ..
Men tror næppe prisen kommer op over 25 mill
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8817: 23 Dec 2008, 12:09 »

Ifølge B.T i dag har FCK 4 spillere der med stor sandsynlighed ryger her til vinter.

Hutchinson - jeg er enig med dem. Med købet af Vingaard er der ikke noget synderligt incitament til at beholde canadieren. Sælg ham for 25-35 millioner!

Würtz - her er jeg uenig. Han er dygtig, men han skal bruges som Nørregaard bruges i dag. Ikke som Linderoth i sin tid. Han blev brugt forkert oprindeligt, og han skal have en chance til (mindst)

Junior - ud med ham. Og så køb Prica.

Christiansen - Synes jeg vil være synd. Han er en keeper lige efter mit hoved, og derfor synes jeg vi skal holde på ham. Men med tilgangen af Wiland bliver det svært at holde på ham...
Meget enig med dig, Atiba har ikke været stabil i denne sæson og mon ikke han trænger til forandring, og så Celtic står klar med 25 mio. i følge rygterne så siger jeg også sælg.

Würtz skal have chancen, han har været meget skadet og passer helt sikkert bedst, på Hjaltes plads som du selv siger.

Prica ind og Junior ud yes sir, hvis Atiba også bliver solgt ja så er vi nede på 3 ikke eu spillere  Thumbs Up

Om Jesper ryger eller ej, tror jeg er meget afhængig af, om vi må bruge Wiland imod City da han har spillet uefa cup bold for Elfsborg.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Vassell
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8818: 23 Dec 2008, 12:15 »

Jeg kan overhovedet ikke følge jer ifht Atiba. Han har da et højt bundniveau. Han er måske dalet lidt, men han var da suveræn i foråret.
Jeg tror at hvis vi sælger Atiba kommer vi til at mangle et eller andet, da han er en ret unik spiller. Vent og se. Smiley
Logged

Time to kick ass and chew bubblegum, and I'm aaaall outta gum.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8819: 23 Dec 2008, 12:19 »

Jeg synes bare han er med til at ødelægge mange angreb for os på grund af sine dribbleture, der ikke altid bærer frugt. Defensivt er han ikke noget særligt, udover hans evne til at løbe solen sort. Han er en ustabil spiller, der sjældent har mere end et par gode kampe i træk, efterfulgt af lige så mange dårlige!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 586 587 [588] 589 590 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010