home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 797 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 538 539 [540] 541 542 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545155 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8085: 10 Nov 2008, 20:51 »

Det er jo ikke meningen at det skal være efter sæsonen, og synes kun det er godt med ambitioner. Holder vi stabiliteten i Europa de næste par år er vi da minimum i top 50, da de 4. og 5. ældste sæsoner er de værste europæisk. På sigt synes jeg det er en rigtig fornuftig ambition.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8086: 11 Nov 2008, 09:43 »

uha, ja, men tror nu stadig vi mangler lidt for at komme top 30 skal vi jo til at være på højere niveau end de engelske, spanske og italienske midterklubber og der er vi jo ikke helt endnu, men det skal nok komme! Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8087: 11 Nov 2008, 10:38 »

Hvad er det i står og siger? Kan FCK spille sig i top 30? Næppe. D finder 7-8 i England der er bedre, 7-8 i Spanien, 7-8 i Italien osv osv. I kan spille jer i top 50 med "lidt" held.
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8088: 11 Nov 2008, 10:44 »

Hvad er det i står og siger? Kan FCK spille sig i top 30? Næppe. D finder 7-8 i England der er bedre, 7-8 i Spanien, 7-8 i Italien osv osv. I kan spille jer i top 50 med "lidt" held.

Ja, det er fint. Men nr. 7-8 i de bedste rækker spiller ikke voldsomt meget europæisk fodbold, vel? Det er ret afgørende. FCK er med hvert år. Det er top 8 i de store ligaer ikke statisk nok til at kunne matche. Der er 4-6 hold fra de store ligaer, som permanent vil ligge over FCK, da de også spiller europæisk hvert år.

Det er ikke et nemt mål at nå, men på langt sigt er det ikke umuligt. Hvis Steaua Bukarest kan, så kan FCK også. FC Basel ligger 31. Umiddelbart bør det være et hold, som FCK niveaumæssigt kan sammenligne sig med. Det er klart, at en top 30 placering er formodentlig på yderste mandat, men jeg synes ikke, at det er urealistisk.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 10:53 af -Johnson- » Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8089: 11 Nov 2008, 21:25 »

Vi skal jo spille kvartfinale i Ekstra Bladet Cup, i morgen mod Lyngby. Truppen til den kamp ser således ud:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
41. Nathan Coe
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8090: 11 Nov 2008, 21:27 »

Glæder mig til at se om Ailton forsætter sin gode form i cuppen Opstemt Opstemt
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8091: 11 Nov 2008, 21:32 »

Glæder mig til at se om Ailton forsætter sin gode form i cuppen Opstemt Opstemt
Ja mon ikke det bliver ham og Junior i front i morgen
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8092: 11 Nov 2008, 21:45 »

Det irriterer mig, at han ikke rigtig har nogen talenter med i truppen... Ville gerne have, at Danni Jensen og Laudrup fik chancen lidt mere i pokalen. Især fordi, vi ikke behøver pokalen for at kvalificere os til Europa. Det sker i form af top4 i ligaen. Desuden, så vil det give en pause til nogle af de faste spillere. Synes absolut ikke det er en turnering vi bør satse på, men snarere bruge som en turnering, hvor de unge får mulighed for at spille fodbold på rimeligt højt plan samt at de får betydende kampe (vind eller forsvind)

Angående om vi kan klare en top30 plads. Absolut! Det synes jeg langt fra er urealistisk. Vil mene, at FCK kan komme i CL eller UEFA gruppe spil i hvert fald hvert andet år (vi har det jo for 3. sæson i træk nu), og hvis vi sørger for at spille op til vores bedste (hvilket har været et problem tidligere), så er top30 i Europa ikke urealistisk. Og med det nye FCK School og Exellence, så er fremtiden også nogenlunde sikret, hvis det bliver en succes. Det store problem med top30 er de hold vi trækker i Europa. Hvis vi trækker hold som Arsenal, AC Milan og andre, så kommer vi aldrig i top30. Men møder vi hold som ligger lige omkring top30, så mener jeg at vi kan matche dem. Og det betyder vel reelt set, at vi hører til sammen med dem  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8093: 12 Nov 2008, 17:32 »

Startopstillingen mon Lyngby:

                 Coe
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Kvist - Hutchinson - Nørregaard - Sionko
             Ailton - Junior
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8094: 12 Nov 2008, 17:36 »

Startopstillingen mon Lyngby:

                 Coe
 Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
 Kvist - Hutchinson - Nørregaard - Sionko
             Ailton - Junior


Som det er sagt før - ærger jeg mig også over der er så få talenter med mod Lyngby. En Mads Laudrup, Jacob Neestrup og Nikolaj Hansen kunne altså være dejlige at se på banen. Pokalen betyder vel ikke det store, det er ikke en vi skal vinde.
      Men nu gør det jo bare at dette er en kamp vi helt klart skal vinde. Ailton i målhumør   Smiley Smiley Smiley
Logged

Culés
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8095: 12 Nov 2008, 17:56 »

Som det er sagt før - ærger jeg mig også over der er så få talenter med mod Lyngby. En Mads Laudrup, Jacob Neestrup og Nikolaj Hansen kunne altså være dejlige at se på banen. Pokalen betyder vel ikke det store, det er ikke en vi skal vinde.
      Men nu gør det jo bare at dette er en kamp vi helt klart skal vinde. Ailton i målhumør   Smiley Smiley Smiley
Vi skal vel gå efter at vinde det hele? Huh
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8096: 12 Nov 2008, 17:59 »

Vi skal vel gå efter at vinde det hele? Huh

Det må man vel formode når nu vi stiller med så stærk en startopstilling.
Men Pokal betyder ikke det store da vi får Europa pladser i Ligaen, som vi skal vinde.
Logged

Culés
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8097: 12 Nov 2008, 18:01 »

Det må man vel formode når nu vi stiller med så stærk en startopstilling.
Men Pokal betyder ikke det store da vi får Europa pladser i Ligaen, som vi skal vinde.
Nemlig Wink
Giver ret i at Ligaen har førsteprioritet. Men Pokalen kan (skal) ikke undervurderes.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8098: 12 Nov 2008, 18:03 »

kunne altså godt tænke mig at se unge Laudrup få noget spilletid.
Derudover er det rart endelig at se Coe spille, men Danni Jensen og Neestrup synes jeg også burde få chancen ved indskiftning..

Men på den anden side er det også godt vi stiller stærkt op så vi har en chance for at nuppe pokalen i år Wink
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Culés
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8099: 12 Nov 2008, 18:04 »

Alle midler skal sættes ind for ikke at Brøndby nupper den igen. Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 538 539 [540] 541 542 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010