|
verdenskrig
|
|
Jeg synes du skal kigge derind lidt. Der er vidst et par krisetråde og stååle raus tråde  Jeg mænger mig ikke med affaldet 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Flaekbuks
|
|
Ståle har lovet mig en sejr idag! så det eneste jeg gør er at håbe han holder hvad han lover!
|
|
|
|
|
|
FCK! ARSENAL! BAYERN MUNCHEN! UDINESE!
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ståle har lovet mig en sejr idag! så det eneste jeg gør er at håbe han holder hvad han lover!
Det lyder jo godt især nu hvor både FCM og OB har sat point til i denne runde så med en sejr kan vi komme op på 2.pladsen
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
vevest7
|
|
Nu skal I jo lige først forbi Esbjerg - I har jo tit problemer med os 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Håber for alt i verden vi vinder idag. Og håber Ailton starter inde , selvom jeg ikk tror på det. Synes han fortjener det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Nu skal I jo lige først forbi Esbjerg - I har jo tit problemer med os  Det har du ret i men synes vores spil har været frem fremadgående især de sidste 3 kampe har vi skabt masser af chancer men når det gælder om at scorer mål har vi i den grad underpræsteret og det er målene der tæller i fodbold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flaekbuks
|
|
ok. vi vinder bare alligevel.. Nordstrand og Ailton fra start fremme, sionko højre, Hutch og Silber centralt og grønner venstre.. så skal det sgu nok gå!
|
|
|
|
|
|
FCK! ARSENAL! BAYERN MUNCHEN! UDINESE!
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
ok. vi vinder bare alligevel.. Nordstrand og Ailton fra start fremme, sionko højre, Hutch og Silber centralt og grønner venstre.. så skal det sgu nok gå!
Vil også gerne se Nordstrand og Ailton fra start men mon ikke de bliver Grønkjær og Allbäck.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Ailton skal virkelig starte inde. Gider ikk høre på de tumper mere. - " Han er et fejlkøb" er ved at brække mig hvergang. Han har aldrig fået de chancer han skal have. og Ja han har startet inde 1 måske 2 gange, Men han skal have flere - og det skal være idag :b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Mit Indlæg nr 800
FCK'FCK'FCK'FCK'FCK'FCK FOR ALTID
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schjelde
|
|
Ailton skal virkelig starte inde. Gider ikk høre på de tumper mere. - " Han er et fejlkøb" er ved at brække mig hvergang. Han har aldrig fået de chancer han skal have. og Ja han har startet inde 1 måske 2 gange, Men han skal have flere - og det skal være idag :b
Enig i han skal have en chance mere, men så heller ikke mere, hvis ikke han preæstere må han ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
AMEN!!! Det er jo lorte opstilling . Grønkjær skal ikk i angrebet. Han er jo Danmarks bedste fløj !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
hva sker der grønkjær starter i angrebet brug dog ailton!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
hvis fck ikke vinder sikkeret over esbjerg med den startopstilling så er de virkelig i krise
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Lige mine ord 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|