home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23595
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadegateway
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1878861 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #4200: 13 Apr 2008, 22:27 »

Kan slet ikke se noget positivt. vi får 1 point. Aab taber heldigvis. men hvad fanden kan vi bruge det til når vi nu kan blive hentet af FCM!!
Kæft det er trist.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #4201: 13 Apr 2008, 22:28 »

Det var sgu én lang sætning Wink
0-0 efter min mening langt fra iorden, vi spiller os jo ikke frem til noget, hver gang vi er ved at spille os i gennem er der en der standser op, for at kigge op eller drible en mand SOM ALDRIG LYKKEDES FOR TIDEN, så drop det nu bare, vi har jo intet flow i spillet, og tror sku ikke ståle ikke har fattet at det er spillestilen og ikke de spillere der starter inde som der er noget galt med, og hvad sker der så for at han vælger at tage Grønkjær i angrebet? vi har 4 ganske udemærket angribere som ikke lykkedes for tiden fordi de ikke for nok spilletid og derved ingen selvtilid har, ved godt at Ståle har udtalt at grønkjær ikke kan holde til at spille fløj, derfor han bliver valgt i angrebet, men hvad så med at få hans form i top, for vi skal give de angribere noget selvtilid, sådan de bomber, Ailton og Nordstrand kunne jo sagtens i deres gamle klubber, så giv dem nu noget tid!!!

nomalt har jeg støttet ståle, men nu er det røvsyge fodbold blevet for meget .

STÅLE RAUS !

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #4202: 13 Apr 2008, 22:31 »

Det var sgu én lang sætning Wink

et sted skal man jo ud med sin vrede  Rullende Øjne

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #4203: 14 Apr 2008, 07:51 »

Jeg synes sgu det er noget nær optimalt at hente point i Odense. Især i vores nuværende form. Vi har også haft problemer i Odense de foregående sæsoner, hvor spillet har fungeret. Lad os håbe det her er et lille vendepunkt.
Jeg nægter at tro på at Aab vinder i Esbjerg med mindre vi trækker dem ud i forlænget. Og i Randers burde vi vinde. Så kan der være 3 points forspring.

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager

« Svar #4204: 14 Apr 2008, 09:01 »

Jeg synes sgu det er noget nær optimalt at hente point i Odense. Især i vores nuværende form. Vi har også haft problemer i Odense de foregående sæsoner, hvor spillet har fungeret. Lad os håbe det her er et lille vendepunkt.
Jeg nægter at tro på at Aab vinder i Esbjerg med mindre vi trækker dem ud i forlænget. Og i Randers burde vi vinde. Så kan der være 3 points forspring.

Hvordan kan det på nogen måde være optimalt, når nr 1 endelig taber, og man så har mulighed for at hente 3 point på dem Huh.. Næste gang vinder Aab måske igen, og selvom du ikke tror på det, slog de Esbjerg 2-1 sidst de gæstede Blue water arena, og så køre det nordjyske tog igen  Smiley

Samtidigt har i så vidt jeg husker fået point i de sidste 3 kampe i streg i ob nu, så at kalde det descideret problemer ved jeg nu ikke Smiley... Selvfølgelig er der gået en del tid siden sidste sejr, men i får da næsten altid et eller andet med fra odense Peace

Men ved ikke hvordan det skulle være et vendepunkt? I skaber faktisk ingen kæmpe chancer... Spiller måske ok ude i selve spillet, men skaber ingen chancer kæmpe, og det er vel det som fodbold handler om.. Bedste illustreret da reporteren efter kampe spurgte Ståle hvor mange store chancer fck havde skabt i denne kamp... Ståle svare: Øhhhhh det ved jeg ikke men vil spillede jo godt... Ja men det får man ikke tre point af Wink

Dette er ikke ment som et hoverende indlæg men som et undrende indlæg  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #4205: 14 Apr 2008, 09:03 »

Grønkjær skal ikk spille i det angreb!. Og hvorfor kommer Junior ikk ind?.  Huh.
Hvis han havde startet inde tror jeg der havde været mere flow i spillet. Og som de sagde og også Ståle, at Jesper G ikk har energi nok til en halvleg på kanten.

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #4206: 14 Apr 2008, 16:37 »

Lad Junior og Ailton Starte inde..
hvis en af dem er skadet så er det Nordstrand der er næste mand i køen..
Grønkjær er venstrekant! ikke angriber..
Ståle vær sød og spænd hjelmen

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #4207: 14 Apr 2008, 16:44 »

Jeg synes vi glemmer Albäck ?
Bare fordi han smutter, skal han stadig have spilletid, for mig at se spiller vi bedst når han er inde.
Jeg ser da helst Albäck og Junior inde, men samtidig skal de have spilletid de 2 andre.

Verdenskrig: Nok har vi ingen kæmpe chancer, men vi har en del sådan halve chancer. men det er IKKE godt nok.
det værste er at de ved inden kampen at Aab har tabt, så må det da motivere spilleren, til at yde 300%
Men det er nok Ståle der ødelægger spilleglæden for vores spillere Græder

Don AA
Manager

« Svar #4208: 14 Apr 2008, 18:50 »

Her er så Ståle forklaring på hvorfor Allbäck og Grønkjær startet i front http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=150653
Synes også at Allbäck og Grønkjær gjorde det godt sammei 1.halvleg hvor spillet heller ikke var så ringe samtidig med at vi dominerede kampen men det blev kun til halve chancer. 2.halvleg blev mere lige dog var OB mest farlig.
Men stadig et STORT problem at vi har så svært ved at scorer men håber der kommer gang i målene på onsdag

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

dasmessi
Gæst

« Svar #4209: 15 Apr 2008, 12:25 »

Her er så Ståle forklaring på hvorfor Allbäck og Grønkjær startet i front http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=150653
Synes også at Allbäck og Grønkjær gjorde det godt sammei 1.halvleg hvor spillet heller ikke var så ringe samtidig med at vi dominerede kampen men det blev kun til halve chancer. 2.halvleg blev mere lige dog var OB mest farlig.
Men stadig et STORT problem at vi har så svært ved at scorer men håber der kommer gang i målene på onsdag

Ja for der skal fandme andre boller på suppen nu Ståle!

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #4210: 15 Apr 2008, 16:06 »

Hvordan kan det på nogen måde være optimalt, når nr 1 endelig taber, og man så har mulighed for at hente 3 point på dem Huh.. Næste gang vinder Aab måske igen, og selvom du ikke tror på det, slog de Esbjerg 2-1 sidst de gæstede Blue water arena, og så køre det nordjyske tog igen  Smiley

Samtidigt har i så vidt jeg husker fået point i de sidste 3 kampe i streg i ob nu, så at kalde det descideret problemer ved jeg nu ikke Smiley... Selvfølgelig er der gået en del tid siden sidste sejr, men i får da næsten altid et eller andet med fra odense Peace

Men ved ikke hvordan det skulle være et vendepunkt? I skaber faktisk ingen kæmpe chancer... Spiller måske ok ude i selve spillet, men skaber ingen chancer kæmpe, og det er vel det som fodbold handler om.. Bedste illustreret da reporteren efter kampe spurgte Ståle hvor mange store chancer fck havde skabt i denne kamp... Ståle svare: Øhhhhh det ved jeg ikke men vil spillede jo godt... Ja men det får man ikke tre point af Wink

Dette er ikke ment som et hoverende indlæg men som et undrende indlæg  Peace

Som det går for tiden synes jeg et point i Odense er rigtigt godt. Når vi nu ikke særligt tit vinder der, ville det være mærkeligt hvis vi pludselig skulle gøre det nu, hvor vi vel nærmest rammer bundformen.

Vendepunkt fordi vi får point fra en ret svær kamp. Vendepunkt fordi der ikke går mål ind.

Og jeg tror at Esbjerg har rigtigt gode chancer for at trække point, med mindre de får flere skader i pokalen. Uenig?

EDIT:
Ailton er ikke med, så heller ikke mod Esbjerg får vi lov at se Ailton og Junior fra start. Godt ståle.... Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 15 Apr 2008, 16:09 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

Don AA
Manager

« Svar #4211: 15 Apr 2008, 19:38 »

Truppen som tager til Esbjeg i morgen:
1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
8. Michael Silberbauer
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Marcus Allbäck
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
17. Oscar Wendt
18. José Junior
23. William Kvist
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka
41. Nathan Coe

Vi skal forsøger at vende et 1-0 nederlag til en samlet sejr så vi kan kommer i finalen. Vi har haft det svært i Esbjerg de sidste par gange og det er langt til siden vi har vundet der så det vil være et godt tilpunkt at få vendt vores lille "krise"

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

absalonsen
Gæst

« Svar #4212: 15 Apr 2008, 19:40 »

Jeg tror at I kommer op og runder 360 minutter uden at score. Wink
Kampen ender 0-0 eller 1-0 til dem fra Esbjerg.

MLL
Manager

« Svar #4213: 15 Apr 2008, 19:54 »

Jeg tror kampen bliver 0-0 Opstemt

Tilbage på FmF Opstemt

dasmessi
Gæst

« Svar #4214: 16 Apr 2008, 17:41 »

Vi skal bar have et mål FC!. Se nu at få det scoret idag. For så skal vi ud i forlænget.

Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010