home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 902 903 [904] 905 906 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052354 gange)
AFC
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13545: 19 Dec 2010, 15:15 »

Du er ikke bare subjektiv, du er noget af det mest håbløst naive jeg nogensinde har set.. Tror du det er for sjov at Ståle og CV begge går ud og siger at det er en skodlodtrækning rent sportsligt.. Kom nu ud af din osteklokke..

Chelsea er FCK overlegne med stort O på samtlige pladser, de er i kampform modsat FCK når de mødes, og generelt bare en større klub.. Hvordan du nogensinde kan komme frem til den konklusion at i udraderer dem som du fremstiller det, har jeg svært ved at forstå  Rullende Øjne

Det er da muligt at i i parken har mulighed for at skabe et ok resultat, men jeg vil stadig betragte det som en af de største sensationer i cl's historie hvis i eliminerer dem over to kampe!
Må erklære mig enig med verdenskrig her. Godt nok er jeg FCK-fan, men Chelsea er på rigtig mange pladser klasser bedre end FCK, og FCK kan sikkert få en godt resultat i PARKEN, men på broen får de det svært. Det er vigtigt for FCK, at man forsøger at beholde stamspillerne i transfervinduet her, da det kommer til at have meget at sige. Chelsea har (som verdenskrig også siger), kampformen med sig når de mødes over to kampe.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13546: 21 Dec 2010, 20:34 »

Jeg tror ikke det bliver noget problem OVERHOVEDET, at holde på vores stamspillere i det her transfervindue. Spillerne kan se frem til deres største oplevelse i deres karriere og det halve år de går i møde kan umuligt eliminere al form for interesse omkring dem - tværtimod tror kun interessen og deres værdi øges! At blive i FCK endnu et halvt år, spille 1/8-finale imod Chelsea samt at blive Danmarksmester igen-igen må da alligevel være en smule tiltalende og derfor også nok til at holde på spillerne i bare et ½ år mere.

I kan kalde mig håbløs, naiv, fanatisk osv.... Men i må da opfattet ironien i mine forrige indlæg? Jeg havde ellers regnet med, at mit brug af metaforer ville klargøre ironien for jer... MEN, jeg står stadigvæk ved at vi kan gå videre! At vi holde en pause osv... pak det langt væk, det for ingen betydning så længe grundformen er der. Kampen i Parken tror jeg, at vi vinder med 1, måske 2. Kampen på Stamford Bridge bliver afgjort på kampen i kampen. Fysik behøves nødvendigvis ikke at spille den store rolle der, så længe vi bruger hjernen og spiller klogt. Hvis vi gør det med et resultat i baghånden og endvidere kan få scoret på en kontra, ser det meget positivt ud!

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #13547: 21 Dec 2010, 22:37 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/wiland-vinder-det-gyldne-bur-i-suveraen-stil Surprise surprise Wiland vinder af det Gyldne Bur, med hele 26 ud af 27 stemmer, hvilket gav 78 point, mens nummer 2 blev Johan Lössl med 26 point.

Wiland du er kongen  Opstemt Opstemt  Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #13548: 21 Dec 2010, 22:41 »

Han har jo også været suveræn. Jeg tænker til tider om, hvor langt han egentlig kunne gå Thumbs Up

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #13549: 21 Dec 2010, 22:43 »

Helst seriøst, hvordan kan manden undgå at få alle stemmer? Skal lige siges jeg hader FCK, men er meget overrasket over han ikke har fået alle Tunge

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lagotolio
Ynglingespiller

« Svar #13550: 21 Dec 2010, 22:44 »

Helst seriøst, hvordan kan manden undgå at få alle stemmer? Skal lige siges jeg hader FCK, men er meget overrasket over han ikke har fået alle Tunge

Helt seriøst... Det er gas ik??  Cool

fck-drengen
Gæst

« Svar #13551: 21 Dec 2010, 22:48 »

Helt seriøst... Det er gas ik??  Cool
Dét er gas ikk?  Cool

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #13552: 21 Dec 2010, 22:51 »

Han kan ikke få alle, Ståle må ikke stemme på ham Wink

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Lagotolio
Ynglingespiller

« Svar #13553: 21 Dec 2010, 22:52 »

Dét er gas ikk?  Cool

Nopes... Forstå mig dog rigtigt.. Det er helt og aldeles fair, at han får den pris, med alle stemmerne...
Grunden til jeg håber det er gas er, at han da vel forhåbentlig er klar over, den målmand der ikke har stemt på ham, er Wiland selv.  Grin

Han kan ikke få alle, Ståle må ikke stemme på ham Wink

Det er da de andre målmænd der stemmer...

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #13554: 21 Dec 2010, 22:56 »

Nopes... Forstå mig dog rigtigt.. Det er helt og aldeles fair, at han får den pris, med alle stemmerne...
Grunden til jeg håber det er gas er, at han da vel forhåbentlig er klar over, den målmand der ikke har stemt på ham, er Wiland selv.  Grin

Det er da de andre målmænd der stemmer...
Undskyld, er det ikke årets målmand der bliver kåret af trænerne så, eller er det, det samme?
Jeg tror sku jeg er helt gal på den Grin

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #13555: 21 Dec 2010, 22:58 »

Undskyld, er det ikke årets målmand der bliver kåret af trænerne så, eller er det, det samme?

Læs artiklen Wink

citat: "prisen betyder meget for mig, fordi det er målmændene selv, der stemmer. Det er jo dem, der ved mest om målmandsspillet, så det takker jeg ydmygt for"

Lagotolio
Ynglingespiller

« Svar #13556: 21 Dec 2010, 22:58 »

He he, man kan ikke vinde hver gang...  Hævet Øjenbryn

FC Københavns målmand Johan Wiland har haft et imponerende stærkt 2010, og det bliver nu også belønnet af kollegaerne i Superligaen og 1. division. Hele 26 af de 27 andre målmænd i de to rækker har placeret ham øverst i afstemningen om Årets Målmand i Danmark, og dermed er Wiland en sjælden suveræn vinder af Det Gyldne Bur, som Tipsbladet har uddelt siden 1984.

Nakket fra tipsbladet.dk

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #13557: 21 Dec 2010, 23:03 »

kan det så ikke være at den eneste der ikke har stemt på ham er ham selv

Tidligere: Baloo38

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #13558: 21 Dec 2010, 23:04 »

kan det så ikke være at den eneste der ikke har stemt på ham er ham selv

Ikke når der står 26 ud af de 27 andre målmænd har stemt på ham!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13559: 21 Dec 2010, 23:19 »

Jeg tror faktisk på en 1/4-Finale for vores vedkommende. Alle spillere udstråler en eminent selvtillid, som Chelsea ikke kan tage fra dem, trods deres utrolige stærke trup.

Mange vil måske hævde, at jeg er en smule naiv, når jeg kan tro på, at FCK kan vinde over mægtige Chelsea over to kampe, men selvfølgelig sidder jeg inde med en vis form for argumentation.

- Vi styrer Superligaen, og ingen hold når dem til sokkeholderne

- Vi stormer derudaf på den internationale scene, hvilket giver en fuldstændig fantastisk tro på egne evner. Derudover viser spillerne sig selv, at de faktisk kan på dette niveau, og moralen kan jo sikkert ikke være bedre.

- Vi har ikke kampformen, som Chelsea når vi møder dem, men hvis de fortsætter den dårlige stime i PL kan det påvirke spillerne til, at gå endnu mere ned i niveau, da det mentale spiller en kæmpe rolle, især mod disse hold.

- Vi har en helt fantastisk træner, som er taktisk anlagt og bidrager med en masse boost til holdet, således moralen er i top.

Vi skal være klar på dagen, da vi møder et af verdens bedste hold. Det er en kæmpe oplevelse og jeg tror virkelig ikke, at FCK læner sig tilbage fordi de er nået længere end forventet, men giver sig 100%, også på grund af den fantastiske overlegenhed i Suppen. Derudover er jeg sikker på, at vores fine norske ven, vil lægge et stort stykke arbejde i den taktiske del, men lige så megen tid på den mentale forberedelse, da det er uhyre vigtigt op til disse kampe.

Hvis vi først kan slå Chelsea, begynder jeg virkelig at tro på det umulige... Selvom det er naivt, at tro indtil videre, men lad os nu se og håbe på det bedste.

Sider: 1 ... 902 903 [904] 905 906 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010