home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 901 902 [903] 904 905 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052356 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13530: 17 Dec 2010, 16:05 »

Er det mig du taler til?

Thaurat al Shabab

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #13531: 17 Dec 2010, 16:06 »

nej han har ikke, fordi Parken er ikke bare et sted, som du kan komme og spille smart i? Vi er jo ikke en flok rotter, som de kan lege med? Og jo, Terry kommer til at føle N'Doye. Jeg tror virkelig, at N'Doye vil gøre sit for at klaske et par albuer op i masken på ham et par gange, det plejer han ihvertfald at slippe godt fra. Mon ikke også, at Bolanos kan flække Malouda og Essien et par gange og måske kun slippet med et enkelt gult kort? Det bliver intet problem, at lukke Lamparden ned, idet Kvist og Claude er hurtigere på fødderne end ham. Endvidere, skal Zanka og Anton nok trække et par offsides på vor alle sammnes ven Drogsba.
Vi tager den 2-0 i Parken og 1-1 på Stamford eller 2-1 til Chelsea. Faktum er, at vi går videre!

Omg..

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #13532: 17 Dec 2010, 16:08 »

nej han har ikke, fordi Parken er ikke bare et sted, som du kan komme og spille smart i? Vi er jo ikke en flok rotter, som de kan lege med? Og jo, Terry kommer til at føle N'Doye. Jeg tror virkelig, at N'Doye vil gøre sit for at klaske et par albuer op i masken på ham et par gange, det plejer han ihvertfald at slippe godt fra. Mon ikke også, at Bolanos kan flække Malouda og Essien et par gange og måske kun slippet med et enkelt gult kort? Det bliver intet problem, at lukke Lamparden ned, idet Kvist og Claude er hurtigere på fødderne end ham. Endvidere, skal Zanka og Anton nok trække et par offsides på vor alle sammnes ven Drogsba.
Vi tager den 2-0 i Parken og 1-1 på Stamford eller 2-1 til Chelsea. Faktum er, at vi går videre!

I stand corrected... no pun intended...

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #13533: 17 Dec 2010, 16:09 »

Hvis du tror at FCK er favoritter så er der jo noget galt. FCK kan måske få en uafgjort i Parken men de kommer ikke videre.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13534: 17 Dec 2010, 16:14 »

Hvis du tror at FCK er favoritter så er der jo noget galt. FCK kan måske få en uafgjort i Parken men de kommer ikke videre.

Det jo din mening. Selvføligelig ser jeg subjektivt på, fordi de folk der er subjektive er dem som bliver hørt og taget højde for. Jeg tror inderligt på, at Chelsea bliver spillet ud af banen i Parken, at vi straffer dem.
På Stamford Bridge laver vi mininum en basse og de scorer højest 2.

Thaurat al Shabab

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #13535: 17 Dec 2010, 16:21 »

Ok, vi kan jo kun vente og se. Tror du bliver klogere efter den 16. marts Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13536: 17 Dec 2010, 16:24 »

Du er da sat helt af. Søg hjælp, og det kan kun gå for langsomt! Chelsea er på alle måder FCK overlegne. Kvist og Claudemir er chanceløse overfor en Lampard, Mikel og Essien i form. Drogba er så fysisk og teknisk overlegen overfor Zanka og Antonsson at selv Vidic og Ferdinand ikke kan styre ham. Det er ikke for sjov han muligvis regnes som verdens bedste angriber. Terry skal nok også holde styr på N'Doye. Jeg tror FCK taber begge steder, og jeg håber satme du laver sjov..

DennisKjeldsen
Ynglingespiller

« Svar #13537: 17 Dec 2010, 16:36 »

Du er da sat helt af. Søg hjælp, og det kan kun gå for langsomt! Chelsea er på alle måder FCK overlegne. Kvist og Claudemir er chanceløse overfor en Lampard, Mikel og Essien i form. Drogba er så fysisk og teknisk overlegen overfor Zanka og Antonsson at selv Vidic og Ferdinand ikke kan styre ham. Det er ikke for sjov han muligvis regnes som verdens bedste angriber. Terry skal nok også holde styr på N'Doye. Jeg tror FCK taber begge steder, og jeg håber satme du laver sjov..

Barcelona er på alle måder FCK overlegne. Kvist og Claudemir er chaneløse overfor Xavi, Mascherano og Iniesta i form. Hele Barcelonas angreb er så fysik og teknisk overlegen overfor Zanka og Antonsson at selv Piqué og Puyol ikke kan store dem.
Alligevel blev det 1-1..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13538: 17 Dec 2010, 16:48 »

Der er også en verden til forskel på 1-1, og så at Chelsea taber stort i Parken.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #13539: 17 Dec 2010, 17:06 »

Barcelona er på alle måder FCK overlegne. Kvist og Claudemir er chaneløse overfor Xavi, Mascherano og Iniesta i form. Hele Barcelonas angreb er så fysik og teknisk overlegen overfor Zanka og Antonsson at selv Piqué og Puyol ikke kan store dem.
Alligevel blev det 1-1..

Der vil jeg så lige bryde ind, selvom alt min fornuft siger jeg børe lade være med at forsøge at overbevise folk der er så ensporede, men at påstå at Barcelona er/var FCK fycisk overlegne, er efter min bedste overbevisning ikke korrekt. Jeg vil endda påstå, at lige netop fysikken var FCKs fordel Smiley

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #13540: 17 Dec 2010, 17:41 »

ja det var det vel, husker n'doye mod puyol (skuddet på overlæggeren Smiley)

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #13541: 17 Dec 2010, 17:46 »

Som chelsea fan og fck fan, var jeg virkelig ked af at de to hold kom mod hinanden. det synes jeg sku ikke så godt om. for chelsea er det her jo en nem vej til kvartfinalen, hvilket jeg er glad for. men hvis jeg var blevet spurgt inden lodtrækningen at det var fck, villle jeg hellere have haft at chelsea mødte inter/roma/valencia.

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #13542: 17 Dec 2010, 18:07 »

Chelsea's spillere er jo også fysisk overlegne over barca.

Thore
Manager

« Svar #13543: 18 Dec 2010, 04:01 »

Mod Barcelona havde FCK jo netop en stor fordel i det fysiske, det har de på ingen måde mod Chelsea. For mig at se er Chelsea en af de værste modstandere som FCK kunne trække, da jeg virkelig mener Chelsea er FCK fysiske overlegne. Selvfølgelig kan FCK godt vinde i parken eller få uafgjort, men man må også være realistisk og se det over to kampe, og er der tror jeg virkelig FCK kommer i problemer.

Det er også svært og sammenligne med Barcelona kampen, de store hold plejer naturligvis nok og være mere opsatte i de senere runder

#mfsjovhat
Med det sprog du lægger for dagen, så burde du nok overveje om du skulle være på et debat forum. Det er sku fair nok at du ikke kan lide Sir Alex Ferguson, det er der så mange der ikke kan
Men..
Citat
Du er kræftedme så fed og rød i hovedet mand! fortabte klovn!
?
Sådan et sprog er der jo ingen grund til.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

verdenskrig
Manager

« Svar #13544: 19 Dec 2010, 15:10 »

Det jo din mening. Selvføligelig ser jeg subjektivt på, fordi de folk der er subjektive er dem som bliver hørt og taget højde for. Jeg tror inderligt på, at Chelsea bliver spillet ud af banen i Parken, at vi straffer dem.
På Stamford Bridge laver vi mininum en basse og de scorer højest 2.

Du er ikke bare subjektiv, du er noget af det mest håbløst naive jeg nogensinde har set.. Tror du det er for sjov at Ståle og CV begge går ud og siger at det er en skodlodtrækning rent sportsligt.. Kom nu ud af din osteklokke..

Chelsea er FCK overlegne med stort O på samtlige pladser, de er i kampform modsat FCK når de mødes, og generelt bare en større klub.. Hvordan du nogensinde kan komme frem til den konklusion at i udraderer dem som du fremstiller det, har jeg svært ved at forstå  Rullende Øjne

Det er da muligt at i i parken har mulighed for at skabe et ok resultat, men jeg vil stadig betragte det som en af de største sensationer i cl's historie hvis i eliminerer dem over to kampe!

Alligevel blev det 1-1..
Og forskellen er bare at barcelona IKKE var fck overlegne rent fysisk.. Det er jo overhoved ikke det deres spil bygger på.. Chelsea kommer derimod bragende med 120 i timen, med typer som Alex, Essien, og Drogba.. Folk som selv de største og stærkeste spillere i verden vil have problemer med.. Så mon ikke prettyboyen Zanka får det samme   Djævel
Derudover var FCK på det tidspunkt da mødte Barcelona i kampform fordi superligaen var i gang der.. Det er den ikke når de møder CHelsea, og det er faktisk den største grund til at jeg har nul tro på at FCK kan få noget ud af de kampe!

« Seneste Redigering: 19 Dec 2010, 15:13 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 901 902 [903] 904 905 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010