home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23172
  1 Bruger, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Georgegex
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 838 839 [840] 841 842 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011258 gange)
MsFrederiksen
Reserveholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12585: 07 Aug 2010, 15:55 »

Hamdi Salihi http://en.wikipedia.org/wiki/Hamdi_Salihi kunne jo osse være en mulighed Syntes det er stjerne hos Albania

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12586: 07 Aug 2010, 15:57 »

Han er næsten lige kommet til sin klub, tvivler på de sælger en af deres spillere som score flest mål.

MsFrederiksen
Reserveholdsspiller

« Svar #12587: 07 Aug 2010, 15:58 »

Nåå ja Wien havde jeg helt glemt my bad Smiley

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #12588: 07 Aug 2010, 16:00 »

Truppen mod OB i morgen:

1. Kim Christensen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
5. Sölvi Ottesen
6. Claudemir
7. Martin Bergvold
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
19. Bryan Oviedo
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka
27. Thomas Delaney

Don AA
Manager

« Svar #12589: 07 Aug 2010, 16:04 »

Rimelig ond kombination, hvis det passer.  Opstemt
Ja tak, men måske nogle MLS eksperter kunne gøre os klogere?

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

absalonsen
Gæst

« Svar #12590: 07 Aug 2010, 21:00 »

Ifølge et italiensk site, skulle I være interesseret i Marc Nygaard:

http://onside.dk/nyheder/superligaen/marc-nygaard-pa-vej-til-fck

Nu kender jeg ikke til sitets troværdighed, men... det må sku da være en joke? Eller hvad?

Enged
Gæst

« Svar #12591: 07 Aug 2010, 21:08 »

Hvad i al verden skulle vi bruge en 33-årig angriber til? Jeg håber virkelig ikke, at der er hold i det rygte, så vil jeg hellere bruge Zohore, der er der i det mindste mulighed for en fremtid.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12592: 07 Aug 2010, 21:09 »

Ifølge et italiensk site, skulle I være interesseret i Marc Nygaard:

http://onside.dk/nyheder/superligaen/marc-nygaard-pa-vej-til-fck

Nu kender jeg ikke til sitets troværdighed, men... det må sku da være en joke? Eller hvad?

Panikløsning for at få en angriber inden Rosenborg-kampen... Skrækkeligt, CV.

Hvis vi går ud fra at det er sandt.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #12593: 07 Aug 2010, 21:23 »

Mon ikke vi har nok i en skadesplaget superligatopscorer i sæsonen 08/09? Jeg tror det. Ham vi har er desuden yngre og bedre. Det må virkelig være en and. Formentlig har de forvekslet os med en af de mange københavnske divisionsklubber, som må være en mere realistisk destination for Marc Nygaard.

Hvis vi henter en, tror jeg mere på f.eks. Cleyton på en lejeaftale, selvom CV foreløbigt har afvist det.

It's gonna be legendary

Legenden
Manager

« Svar #12594: 07 Aug 2010, 21:34 »

Det kan kun være en and, det tror jeg i hvert fald ikke på. Kan ikke helt se, hvad vi skal bruge ham til. Nej tak her fra! Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

N17
Manager

« Svar #12595: 07 Aug 2010, 22:22 »

Måske vil man gerne have en angriber mere ind. Nygaard er billig både i transfer og løn, og vil nok gerne affinde sig med en bænkplads. Man skriver så et år eller to med ham, hvorefter Zohore er helt klar til at tage over. Jeg synes bestemt ikke det er dumt. Der er jo ingen tvivl om, at Dame, Santin, Grønkjær og Nordstrand(når han bliver klar) er foran i køen, men som 5. valg er det vel okay med Nygaard

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #12596: 07 Aug 2010, 22:36 »

Måske vil man gerne have en angriber mere ind. Nygaard er billig både i transfer og løn, og vil nok gerne affinde sig med en bænkplads. Man skriver så et år eller to med ham, hvorefter Zohore er helt klar til at tage over. Jeg synes bestemt ikke det er dumt. Der er jo ingen tvivl om, at Dame, Santin, Grønkjær og Nordstrand(når han bliver klar) er foran i køen, men som 5. valg er det vel okay med Nygaard
Kunne godt se ham lidt i den samme rolle Peter Møller også havde fra et par år siden som stor indhopper Opstemt

PSN: Guldfck

N17
Manager

« Svar #12597: 07 Aug 2010, 22:38 »

Kunne godt se ham lidt i den samme rolle Peter Møller også havde fra et par år siden som stor indhopper Opstemt

Netop... Hvis man tror på, at Zohore bliver fremtidens mand, så er der jo ingen grund til at hente en dyr dreng ind til angrebet. Det er vel meningen, at Zohore på sigt skal kunne tage over, når man skibber Santin eller Dame afsted?? Til den tid kan man så kigge efter om der kan komme en ny ind, hvis Nordstrand(som jeg stadig mener er den bedste angriber i SAS) ikke kan komme over sin skade.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AFC
Manager

« Svar #12598: 08 Aug 2010, 12:05 »

Ja så er det i dag vi skal spille mod OB, og så finder jeg ud af, at vi har hentet Martin Bergvold! Thumbs Up. Det skal nok blive spændende med ham hos igen og han er med i truppen i dag selvfølgelig. Claudemir og Santin har været omtalte om de var med eller ej, og det er godt de er med til i dag.

Ellers tror jeg bare vi hiver en 1-2-sejr hjem. Ses derude!

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #12599: 08 Aug 2010, 13:47 »

Hvis rygterne om et køb af Marc Nygaard er rigtige, så synes jeg, at vi er begyndt at se den forventede tendens, som nok skulle opstå omkring FCKs transfer strategi. Jeres økonomi rækker lige pt. ikke til at købe MLS stjerner osv., men med den trup i har nu, kan i sagtens nøjes med at signe middelmådige danske spillere på fri transfer - Martin Bergvold og evt. Marc Nygaard.

Som BIF fan, så synes jeg det er tegn på en skræmmende god ledelse, der kan se ud i fremtiden. I køber udemærkede spillere, der får jeres bredde i truppen til at vokse enormt, gratis ind og det er nok grunden til at i vinder, som i pt. går. Oveni jeres start elleve, der har meget kvalitet, så er det sku godt klaret.

Nu må vi se om i kommer i CL, og dermed forbedre jeres økonomi betydeligt ved de store summer penge, det medfører, men damn - jeg er skræmt af de gode transfers i laver.

Brøndby til jeg dør !

Sider: 1 ... 838 839 [840] 841 842 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010