home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:16:21 morfar Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23172
  4 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Georgegex
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 836 837 [838] 839 840 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011166 gange)
ksaper_and
Reserveholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12555: 06 Aug 2010, 12:46 »

Skulle det lykkes os at komme i chl, så bliver vi 4.seedet, men der skal bare ske 1 "overraskelse", så bliver vi 3.seedet, men for at det skal, skal mindst en af disse 5 udsagn ske:

1: Basel skal tabe til Sheriff
2: Anderlecht skal tabe til Partizan
3: Tottenham skal tabe til Young Boys
4: Werder Bremen skal tabe til Sampdoria
5: Zenit skal tabe til Auxerre.

Men det mest vigtige er selvfølgelig, at vi vinder og Rosenborg, så må en 3.seedning evt. blive en bonus.

Sampdoria slår Werder Bremen ud, det er jeg fatisk ikke et sekund i tvivl om!

Jeg tror nu nok i skal komme i det CL gruppespil.
« Seneste Redigering: 06 Aug 2010, 12:50 af ksaper_and » Logged

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #12556: 06 Aug 2010, 12:47 »

Hvilke datoer spilles de to kampe?

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #12557: 06 Aug 2010, 12:48 »

Dem jeg ser som de mest sandsynlige er:

2: Anderlecht taber til Partizan, Partizan har en utrolig frygtet hjemmebane.

4: Werder Bremen taber til Sampdoria, Sampdoria er rent faktisk gået hen og blevet et virkelig godt hold med kvalitetsspillere som Cassano og Palombo Smiley

Legenden
Manager

« Svar #12558: 06 Aug 2010, 12:54 »

Om 11 dage skal den første kamp spilles, synes jeg, at jeg kunne høre. Den næste er nok en uge efter. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #12559: 06 Aug 2010, 12:54 »

Puha, det var ikke lige det jeg havde håbet på. Jeg synes, som jeg har skrevet før, ikke at jeg kan se, hvorfor vores trup skulle være bedre end deres, og jeg mener at det er helt lige, desværre. Jeg er godt nok ved at være derhenne hvor jeg vil give min højre arm for at vi går videre, for der er SÅ meget på spil, penge prestige osv. Jeg tror jeg vil være på randen af selvmord, hvis vi får tæsk af de fjeldaber, og skal høre på dem til ukendelighed. Det kunne være så fedt hvis vi endelig kunne lukke kæften på dem, så på den måde er det en fed lodtrækning, men omvendt er det også helt forfærdeligt hvis vi taber, for så skal vi høre på dem.

Men hold kæft det bliver nogen tætte og fede opgør... Forventer ekstremt dårlig mave op til de kampe. Opstemt
Helt enig, ville meget heller have trukket Partizan. Og ja de går sikkert helt amok, hvis de slår os ud. De har jo lige slået de svenske mestre ud, så kan de slå de danske mestre også, ville det passe perfekt til dem.
Men det bliver som du siger, helt sikkert 2 fede og tætte kampe.

Kom så CV, nu skal der handles  Opstemt Opstemt  

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #12560: 06 Aug 2010, 13:14 »

17/8 i Rosenborg, returkamp i Parken den 25/8 http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10473

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Enged
Gæst

« Svar #12561: 06 Aug 2010, 14:10 »

Det kunne have været bedre, men bestemt også værre. Jeg er fuldt overbevist om, at vi nok skal slå Rosenborg, og endnu en gang slå fast, at det er os der er Nordens fodboldflagskib.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #12562: 06 Aug 2010, 14:30 »

Det bliver bestemt en svær opgave i kommer på, men mon ikke at i hiver en smal sejr hjem samlet set?

1-1 ude også en 2-1 sejr hjemme?

Angående at i kan komme i 3. seedningslag, der kan jeg sagtens se følgende:

Bremen taber mod Sampdoria
Anderlecht taber mod Partizan
Zenit taber til Auxerre

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DeBuur
Manager

« Svar #12563: 06 Aug 2010, 14:56 »

17/8 i Rosenborg, returkamp i Parken den 25/8 http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10473

wow det bliver nogle tætte opgør... FCK skal sku tage sig mere sammen end mod hviderusserne hvis FCK skal videre

YNWA

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12564: 06 Aug 2010, 15:10 »

Sampdoria slår Werder Bremen ud, det er jeg fatisk ikke et sekund i tvivl om!

Jeg tror nu nok i skal komme i det CL gruppespil.

På hvad grundlag skulle Sampdoria vinde? Jeg ser da gerne du nævner hvilke svagheder Werder Bremen har som Sampdoria kan udnytte. For jeg har temmelig svært ved at se dem.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12565: 06 Aug 2010, 15:11 »

Dem jeg ser som de mest sandsynlige er:

2: Anderlecht taber til Partizan, Partizan har en utrolig frygtet hjemmebane.

4: Werder Bremen taber til Sampdoria, Sampdoria er rent faktisk gået hen og blevet et virkelig godt hold med kvalitetsspillere som Cassano og Palombo Smiley

Hehe, dem har de jo haft i lang tid?

Jeg vil dog hellere have Ozil end de 2.

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #12566: 06 Aug 2010, 15:24 »

På hvad grundlag skulle Sampdoria vinde? Jeg ser da gerne du nævner hvilke svagheder Werder Bremen har som Sampdoria kan udnytte. For jeg har temmelig svært ved at se dem.

Jeg ser Sampdoria som et klassisk italiensk hold... der har en rimelig stærk defensiv.

Bremen laver mange mål, men de lukker altså også mange ind. de har endda en tendens til at lukke mange dumme mål ind. hvis du har set bundesligaen i sidste sæson må man sige at det var et hold der var meget svingende i dets præstationer. Det er da et stærkt hold men når de kommer til at møde et hold der kan forsvare får de problemer.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12567: 06 Aug 2010, 15:37 »

Jeg ser Sampdoria som et klassisk italiensk hold... der har en rimelig stærk defensiv.

Bremen laver mange mål, men de lukker altså også mange ind. de har endda en tendens til at lukke mange dumme mål ind. hvis du har set bundesligaen i sidste sæson må man sige at det var et hold der var meget svingende i dets præstationer. Det er da et stærkt hold men når de kommer til at møde et hold der kan forsvare får de problemer.

Jamen så er det da heldigt at Sampdoria ikke score særlig mange mål, og derfor står de godt til hinanden. Også kan man måske også lige ligge til at  Werder Bremen altså snart har prøvet disse kampe mange gange modsat Sampdoria.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12568: 06 Aug 2010, 15:39 »

Er der forresten nogen som skal til Norge og se dem spille?

Overvejer det selv lidt.

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #12569: 06 Aug 2010, 15:47 »

Jamen så er det da heldigt at Sampdoria ikke score særlig mange mål, og derfor står de godt til hinanden. Også kan man måske også lige ligge til at Werder Bremen altså snart har prøvet disse kampe mange gange modsat Sampdoria.

1-0 er jo også nok  Wink

Sider: 1 ... 836 837 [838] 839 840 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010