home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:37 JG v25 Baren NBA
I dag kl. 13:02:14 Sirstaal Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 15:46:24 Fisken Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 13:32:54 Broen13 Omklædning... Fryser fast
23 Okt 2025, 12:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Okt 2025, 08:50 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
22 Okt 2025, 20:38 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
Antal Registrerede Brugere: 23171
  3 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 779 780 [781] 782 783 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1990676 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11700: 19 Jul 2009, 23:06 »

kan godt følge dig Berbatov, syntes også det er vildt irriterende. Husk det AFC lige at tænke dig om en ekstra gang inden du poster dine indlæg, for man kan se du kæmper og gerne vil igangsætte interessante debatter, men er altså ikke til at holde ud at debaterer med en som ikke rigtig har styr på sit stof Wink

back to topic, hvor jeg gerne vil sætte lidt igang. Vingaard har været rigtig stærk her i opstarten, og ligner en mand som har fundet sig til rette i vores koncept. Men problemet er jo, og Vingaard er bedst på venstreside, og der har vi Grønkjær, som jo af mange inkl. mig selv, regnes som danmarks bedste mand-mand spiller, når han rammer toppen, men syntes jeg altså ikke rigtigt han har gjort, og virker stadig lidt fra topform imo. Men hvem skal spille? Mit umiddelbare bud/ønske er at lade Vingaard få nogle kampe på pladsen, og give ham muligheden for for alvor at spille sig ind, men ved også bare jeg JG at han er så fantastisk mand-mand, at han kan afgøre kampe helt selv, og kan blive meget vigtig, specielt i CHL, men hvad sger i? Vingaard vs. Grønkjær? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #11701: 20 Jul 2009, 00:37 »

kan godt følge dig Berbatov, syntes også det er vildt irriterende. Husk det AFC lige at tænke dig om en ekstra gang inden du poster dine indlæg, for man kan se du kæmper og gerne vil igangsætte interessante debatter, men er altså ikke til at holde ud at debaterer med en som ikke rigtig har styr på sit stof Wink

back to topic, hvor jeg gerne vil sætte lidt igang. Vingaard har været rigtig stærk her i opstarten, og ligner en mand som har fundet sig til rette i vores koncept. Men problemet er jo, og Vingaard er bedst på venstreside, og der har vi Grønkjær, som jo af mange inkl. mig selv, regnes som danmarks bedste mand-mand spiller, når han rammer toppen, men syntes jeg altså ikke rigtigt han har gjort, og virker stadig lidt fra topform imo. Men hvem skal spille? Mit umiddelbare bud/ønske er at lade Vingaard få nogle kampe på pladsen, og give ham muligheden for for alvor at spille sig ind, men ved også bare jeg JG at han er så fantastisk mand-mand, at han kan afgøre kampe helt selv, og kan blive meget vigtig, specielt i CHL, men hvad sger i? Vingaard vs. Grønkjær? Smiley

Nu vil jeg totalt ødelægge dit oplæg  Hævet Øjenbryn

Grønkjær har jo på landsholdet spillet meget på HØJRE kant, og jeg mindes ikke at hans niveau faldt, selvom han røg der ud. Det samme kan faktisk siges om Vingaard, der også kan spille på begge kanter. Da de begge to kan bruge begge ben, vil vi dermed kunne stille med to ufatteligt slagkraftige kanter! Det ville betyde, at Kvist eller Sionko må tage plads på bænken, men jeg ville faktisk rigtig gerne se en konstellation, der ser således ud:

Grønkjær - Nørregaard - Hutch/Kvist - Vingaard

Jeg ved godt at den generelle holdning er, at Kvist ikke er god nok, og mangler kvaliteter. Jeg er uenig, da han har et fortræffeligt overblik, og faktisk formår at spille sig igennem til chancer. Nej, vi ser ikke tekniske lækkerier, og nej, vi ser ikke en spiller der afgør kampe på egen hånd, men han er faktisk RIGTIG dygtig til at iscenesætte sine holdkammerater, og så leverer han et jernhårdt stykke arbejde, hvor han aldrig giver op. Sådanne spillertyper tiltaler mig, selvom Hutch (må jeg jo indrømme  Forlegen) gør det fortrinligt centralt. Under alle omstændigheder mener jeg at TK skal have en tænkepause på tribunen, da han på nuværende tidspunkt er ubrugelig for os. Det er længe siden han har leveret et stabilt godt stykke arbejde. Vingaard kunne naturligvis også bruges centralt, hvor jeg jo mener at han uden problemer kan tage over for Hutchinson på alle punkter pånær ét. Hutch er en bedre spiller i det defensive spil. Til gengæld mener jeg jo så, at Vingaard er en bedre offensiv spiller. Hutch's topniveau er bedre end Vingaards, men sidstnævnte er langt mere stabil, hvorfor jeg hellere ville bruge ham.

Men lang historie kort, så mener jeg ikke vi skal sige Vingaard eller Grønkjær, men hellere være friske og sige 'hvad med Vingaard OG Grønkjær på banen på samme tid?'

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #11702: 20 Jul 2009, 00:42 »

Men lang historie kort, så mener jeg ikke vi skal sige Vingaard eller Grønkjær, men hellere være friske og sige 'hvad med Vingaard OG Grønkjær på banen på samme tid?'
helt enig, det er det vi har brug for for at blive mere slagkraftige, dog er det stadig vigtigt at fastholde en midtbane der vinder bolde og er styrende, hvor kvist på højrekanten nok er en mere arbejdsvillig spiller ind i banen, og defensivt.

plutonium
Manager

« Svar #11703: 20 Jul 2009, 00:46 »

helt enig, det er det vi har brug for for at blive mere slagkraftige, dog er det stadig vigtigt at fastholde en midtbane der vinder bolde og er styrende, hvor kvist på højrekanten nok er en mere arbejdsvillig spiller ind i banen, og defensivt.

Lige nøjagtig dérfor mener jeg at Kvist og Nørregaard centralt ville kunne fungere ganske udmærket. De to leverer solidt arbejde defensivt, og er dygtige til at fordele bolden rundt på banen med lav fejl-procent. Det er ikke et maskinrum med driblinger og kreative langskud, men det er en duo der er i stand til at finde en af de 4 offensive (angrebet og de to kanter), som så kan stå for angrebene. I min verden kunne det sagtens fungere, men den eneste måde at finde ud af det på, er at prøve crazy

Det kommer nok bare ikke til at ske foreløbigt, da Ståle har en anden vision for holdet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Visby
Ynglingespiller

« Svar #11704: 20 Jul 2009, 09:33 »

Det er umuligt at sige hvilken spiller, der skal spille ved siden ad Hjalte. Hutch, Kvist og TK kan allesammen "være den bedste" hvis de kommer i form og kommer ind i en god stime. Efter min mening er det ummidelbart Hutch der er den bedste ved siden af Hjalte, hvilket jeg også tror bliver Ståle's foretrukne valg, da Kvist nok ofte kommer til at spille på kantet, da det ser ud som om Sionko er langt fra en plads som fast starter.
Men det er jo umuligt at forudsige hvem der bliver de foretrukne på hvilke pladser. Vi må jo bare indse at vi har 2-3 spillere til hver position, der ville gå direkte ind og blive fast mand på langt de fleste SAS-liga hold Wink

Fc København !

Don AA
Manager

« Svar #11705: 20 Jul 2009, 10:19 »

Enig med plutonium, når han sige, man ikke bare vælge mellem Vingaard og Grønkjær, de kan begge spiller flere positioner, Grønkjær på begge kanter, mens Vingaard kan spille alle pladser på midtbanen. Dog jeg ser helst Vingaard på en af kanterne, mener ikke helt han har det der skal til, for at spille centralt i vores system, måske hvis vi spillede med en diamant opstillingen, men jeg er godt tilfreds med vores nuværende koncept, så det ser jeg ingen grund til. Synes Vingaard gjorde det godt mod FCN, så ud fra det ser jeg gerne ham og Grønkjær på kanterne mod HB Køge, også er det vel Hjalte og Atiba centralt, medmindre Atiba får lidt fri efter hans deltagelse i Gold Cup, ellers skal Kvist have pladsen.
Men som Visby siger, så har vi flere spiller til hver position, skal Grønkjær holde en pause, kan Vingaard spiller på "hans" plads, så kan Kvist og Sionko kæmpe om den anden kant. Men andre ord vi har masse af muligheder på midtbanen, men pt. foretrækker jeg plutonium opstilling: Grønkjær - Nørregaard - Hutch - Vingaard.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #11706: 20 Jul 2009, 12:03 »

Desuden er vi blevet sat i forbindelse med Brian Nielsen Smiley kilde: Bold.dk

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #11707: 20 Jul 2009, 12:25 »

Brian Nielsen skulle være et godt talent, men ellers ved jeg ikke rigtig noget om ham Huh

Er han god nok til FCK? Fint nok, at købe ind til fremtiden, men jeg har slet ikke føling med om det skulle være en god signing eller ej?

AFC
Manager

« Svar #11708: 20 Jul 2009, 12:40 »

Sikke dog så meget jeg bliver angrebet herinde.

Men med hensyn til Brian Nielsen. Jeg synes ikke vi skal hente ham til at kunne bruge i Champions League og så videre. Vi er allerede godt placeret med Grønkjær og Vingaard på venstrekanten og jeg synes vi kun skal hente ham hvis Grønkjær bliver langtidsskadet, så vi har Brian som reserve for Vingaard. Han er fin nok at hente til fremtiden, bare ikke til Europa ihvf.

Don AA
Manager

« Svar #11709: 20 Jul 2009, 13:56 »

Brian Nielsen til FCK, ved nu ikke om jeg skal tro på de rygter, han var/er en stor profil i Vejle, men vil sætte stort spørgsmåltegn ved om han kan slå til i FCK, det vil i hvert fald kræve noget til tilvænning. Synes som tidligere sagt at vores trup er stor nok, også hvis vi skulle komme i Champions league.

Hvis vi arbejder på at hente Brian Nielsen, så er det måske fordi en er på vej væk, måske Sionko? men lad os nu se tiden an, og se hvad der sker, ingen grund til alarm i min verden.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #11710: 20 Jul 2009, 14:17 »

Jeg kunne godt se Brian i FCK, for han er en meget dygtig spiller, som nu arbejder for holdet. Han er utrolig god gennembrudsspiller, og minder meget om grønkjær, bare lidt bedre teknisk, og knap så eksplosiv Smiley

men ville rigtig gerne have ham ,d a jeg tror han kan blive en succes med vores måde at spille på Smiley

hay que joder?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11711: 20 Jul 2009, 16:59 »

Jeg kunne godt se Brian i FCK, for han er en meget dygtig spiller, som nu arbejder for holdet. Han er utrolig god gennembrudsspiller, og minder meget om grønkjær, bare lidt bedre teknisk, og knap så eksplosiv Smiley

Dårlige overblik og dårlige stabilitet.

Jeg må nok indrømme at jeg ikke ser det store lys i Brian Nielsen. Bliver han købt, skal han kun købes som breddespiller, da jeg ikke tror på ham, som stærk nok til startopstillingen eller talentfuld nok til fremtiden.

fc-hansen
Manager

« Svar #11712: 20 Jul 2009, 18:33 »

Dårlige overblik og dårlige stabilitet.

Jeg må nok indrømme at jeg ikke ser det store lys i Brian Nielsen. Bliver han købt, skal han kun købes som breddespiller, da jeg ikke tror på ham, som stærk nok til startopstillingen eller talentfuld nok til fremtiden.
ingen af delene er rigtigt.

jo overblikket kan knibe når han bliver presset, men han er blevet meget mere stabil, i takt med at han er begyndt at spille som en holdsspiller Smiley

hay que joder?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11713: 20 Jul 2009, 19:17 »

ingen af delene er rigtigt.

jo overblikket kan knibe når han bliver presset, men han er blevet meget mere stabil, i takt med at han er begyndt at spille som en holdsspiller Smiley

Hvordan kan du sige at du ikke giver mig ret i noget, hvorefter at du alligevel giver mig ret i at overblikket mangler når han bliver presset? Er det ikke lige præcis der, at man skal vise at man har overblikket. Det har Grønkjær. Det mener jeg ikke Brian Nielsen har.

Og så mht. til stabiliteten;
Ud over de sidste 10 kampe for Vejle, sidste sæson, faldt han da konstant ud af kampene for Vejle, hvorfor han også blev sat til salg i vinterpausen (de var nok mest for at advare ham, men det siger stadigvæk meget om ham).

plutonium
Manager

« Svar #11714: 20 Jul 2009, 20:05 »

Jeg vil derudover tvivle stærkt på, at han er bedre teknisk end Grønkjær! Det kan godt være han dribler mere, men Grønkjær har jo en suveræn boldkontrol i forhold til SAS-liga-standard! Husk på, at bare fordi man er en driblende type, så behøver man ikke være en teknisk dygtig spiller, hvis man ikke kan slå en lige aflevering eller et kontrolleret spark! Teknik dækker over meget mere, end bare finurligheder med kuglen.

Men derudover, så vil jeg (afhængigt af Nielsens alder) sige at hvis vi skal have et talent til klubben, så skal han da helst være u20-spiller. Ellers kan det ikke betale sig i mine øjne. En spiller over 20 skal helst kunne bruges i kampe her og nu, hvis han hentes på transfer!

Sider: 1 ... 779 780 [781] 782 783 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010