home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1778261 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1065: 12 Jan 2007, 22:51 »

Ja vi har stadig Atiba og ding dong og nu også Ailton og hvis silber skulle blive solg så i stedet for at hentet rommedahl så heller henter Elrio

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

SmokinJoe
Gæst

« Svar #1066: 12 Jan 2007, 22:51 »

Racist ticked off funny
Men ja, negerindekset skal lige lidt op igen. De bedste i FCK på det senetste har jo været negere.(Alvaro, Heerden, Zuma, Hutch etc.) Cool

Van heerden er et fy ord!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1067: 12 Jan 2007, 22:51 »

Ja, den formation elsker jeg også at spille i funny

Don AA
Manager

« Svar #1068: 13 Jan 2007, 12:56 »

Gosser
Manager

« Svar #1069: 13 Jan 2007, 13:07 »

Det er vel ingen overraskelse Wink

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #1070: 13 Jan 2007, 13:51 »

Nej, der er jo en grund til at vi er en af Europa's rigeste klubber Hævet Øjenbryn

En gang FM - altid FM Smiley

Emillionaire
Gæst

« Svar #1071: 13 Jan 2007, 13:53 »

FCK skal Købe Daniel Braaten, Dusan Djuric, Henke, Mikael Lustig, Chinedu Ogbuke

og så kører det bare der ud af

Berendt
Manager

« Svar #1072: 13 Jan 2007, 14:38 »

Super NICE ... Godt for mine aktier Wink

Og med hensyn til indkøb :
LAD FOR GUDS SKYLD ROMMEDAHL BLIVE I ENGLAND...
Derimod kunne en mand som Kevin Stuhr-Ellegaard være spændende, samt spillere som Ulrich Vinzents (trods hans alder), samt Rasmus Wurtz som afløser for Tobias Linderoth, og så måske en angriber i stedet for ham der Fredrik Berglund, måske Nordstrand eller Kamwendo. Ellers skal de bare beholde dem vi har, og så bruge nogen af de unge spillere som Kvist, Brandrup, Hansen, Qvist og Laudrup ...

Don AA
Manager

« Svar #1073: 13 Jan 2007, 17:13 »

Rasmus Wurtz tror jeg godt vi kan glemme alt om han vil til udlandet nej lad os i stedet for bruge pengene på at give Tobias en fortjent lønforhøjelse og så kan vi lige så godt hente Martin Albrechtsen hjem fra West Bromwich spiller han ikke højre back der så kan vi jo hente ham til at overtage Lars

Mikkellas
Gæst

« Svar #1074: 13 Jan 2007, 17:29 »

Rasmus Wurtz tror jeg godt vi kan glemme alt om han vil til udlandet nej lad os i stedet for bruge pengene på at give Tobias en fortjent lønforhøjelse og så kan vi lige så godt hente Martin Albrechtsen hjem fra West Bromwich spiller han ikke højre back der så kan vi jo hente ham til at overtage Lars

Han kan spille alle pladser i forsvaret, præcis som Bergdølmo, som måske står foran et karrierestop

Gosser
Manager

« Svar #1075: 13 Jan 2007, 17:40 »

FCK skal Købe Daniel Braaten, Dusan Djuric, Henke, Mikael Lustig, Chinedu Ogbuke

og så kører det bare der ud af

Keep dreamin' Cool

Mikkellas
Gæst

« Svar #1076: 13 Jan 2007, 21:17 »

Han kan spille alle pladser i forsvaret, præcis som Bergdølmo, som måske står foran et karrierestop

Hvad mener i om det?

Jeg mener ikke det ville være godt hvis han stoppede da han er en god all-rounder at have i forsvaret. Hvis han altså stopper betyder det vel også at vi skal ud at have to backer til sommer hvis vi skal have en backup til når Lars J siger farvel.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1077: 13 Jan 2007, 21:33 »

Hvad mener i om det?

Jeg mener ikke det ville være godt hvis han stoppede da han er en god all-rounder at have i forsvaret. Hvis han altså stopper betyder det vel også at vi skal ud at have to backer til sommer hvis vi skal have en backup til når Lars J siger farvel.

Han er aldrende og har svært ved at følge med i hastigheden. Tror nu ikke hans farvel ville gøre den store forskel. Giv hellere Brandrup en chance  Smiley

Jeg er stadig lidt mopset over købet af Niclas Jensen. En spiller fra Fulham's reservehold kan bare umuligt være en forstærkning!  Ubeslutsom

Don AA
Manager

« Svar #1078: 13 Jan 2007, 21:38 »

Vi kan godt blive enig om at Bergdølmo er en god all rounder at have i forsvaret men han er 34 og køre på sidste vers som fodbold spiller med lidt held så tager han en sæson mere men jeg tror nu han stopper når sæsonen er overstået men nu får vi at se

Mikkellas
Gæst

« Svar #1079: 13 Jan 2007, 21:38 »

Han er aldrende og har svært ved at følge med i hastigheden. Tror nu ikke hans farvel ville gøre den store forskel. Giv hellere Brandrup en chance  Smiley

Jeg er stadig lidt mopset over købet af Niclas Jensen. En spiller fra Fulham's reservehold kan bare umuligt være en forstærkning!  Ubeslutsom

Det kan godt være at han er aldrende, men han er da stadig en god backup til hele forsvaret.

Med hensyn til Niclas Jensen er det da et fint indkøb. Oscar Wendt skal nu bevise at han har en fremtid på holdet. Niclas stopper jo om et par år, og der kan det være at Oscar har udviklet sig helt enormt og kan træde til. Jeg mener at Oscar Wendt har en fremtid på holdet, og han har gjort det godt på holdet her på det sidste. Derfor skal han have konkurrence til træning for at blive bedre, og der får man vel næppe mere konkurrence, end med landsholdsbacken? Smiley

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010