home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1774626 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1035: 12 Jan 2007, 22:07 »

kan vi så få en ny afstemning Mikkelas.

Don AA
Manager

« Svar #1036: 12 Jan 2007, 22:07 »

Allbäck til Levante?

Hvis han ryger til Spanien, så kan jeg måske forstå at Kamwendo er på vej, men jeg tror ikke Allbäck skifter, da han siger at han er faldet godt til og hans familie trives. Der skal komme et meget stort tilbud på bordet før han skifter.
Nej han skal nok blive han er nok ikke så udlands sulten mere mon ikke han vender hjem til sverige når hans kontrakt udløber og tager en enkelte sæson for hans gamle klub som er Örgryte hvis jeg ikke tager helt fejl

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst

« Svar #1037: 12 Jan 2007, 22:10 »

kan vi så få en ny afstemning Mikkelas.

Så er der oprettet en ny afstemning Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #1038: 12 Jan 2007, 22:15 »

Jeg har stemt ja i afstemningen og da jeg har skrevet at man skal skrive hvem man tror på, så må jeg jo hellere selv gøre det. Jeg tror mest på en Dennis Rommedahl, men det kan også blive en Kamwendo nu hvor FCK har meldt sig interesserede i ham. Så en af de to eller begge Smiley

SmokinJoe
Gæst

« Svar #1039: 12 Jan 2007, 22:17 »

Ja...

Claus Jensen.
Og måske en ukendt højreback fra øst-europa.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1040: 12 Jan 2007, 22:18 »

Jeg har sagt ja, det bliver Kamwendo, Jakob Poulsen, Romkuglen eller måske Djemba Nyreeeen. Deyt var lige dem jeg kunne komme i tanke om.

Mikkellas
Gæst

« Svar #1041: 12 Jan 2007, 22:20 »

Jeg har sagt ja, det bliver Kamwendo, Jakob Poulsen, Romkuglen eller måske Djemba Nyreeeen. Deyt var lige dem jeg kunne komme i tanke om.

Ja, Jakob Poulsen, ham havde jeg helt glemt. Han kan vel også spille højreback, ik'? Det mangler vi jo også når Jacobsen forlader os til sommer, ellers har vi kun Bergdølmo til den plads Smiley Godt tænkt Wink

Don AA
Manager

« Svar #1042: 12 Jan 2007, 22:21 »

Jeg har stemt nej jeg tror ikke på vi henter en ny spiller med mindre vi sælger en

Don AA
Manager

« Svar #1043: 12 Jan 2007, 22:25 »

Jakob Poulsen som højreback til at tage over for Lars Jacobsen nej det er han sku ikke god nok til det er en OM'er så vil jeg blive i drømmeverden hvor vi henter Darijo Srna til sommer

SmokinJoe
Gæst

« Svar #1044: 12 Jan 2007, 22:25 »

For en god ordens skyld.

Kamwendo spiller ikke i nordsjælland, så nægter at tro på det, før FCK officielt går ud og bekræfter rygtet.

Jacob Poulsen? hvor har du den ide fra? ville da sikkert være en god mand på holdet, men der er ik rigtig plads.

Rommedahl ville være for cool at få. Men det fakt at han er fast mand hos Charlton gør at jeg tvivler på han gider...
Så er der lidt stører chancer med Claus J. (os kun lidt)

Djemba nyreen var på tale for et halvt år siden. Før vi skrev under med ailton. Esbjerg ville ha for meget for ham, så det blir med 99% ikke til noget.

Kun rommedahl jeg kan gi dig ret i - og den er tvivlsom...  

EDIT:
Ska lige siges at jeg troede Jacob poulsen kun var offensivt stillet...

« Seneste Redigering: 12 Jan 2007, 22:27 af SmokinJoe » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #1045: 12 Jan 2007, 22:28 »

For en god ordens skyld.

Kamwendo spiller ikke i nordsjælland
, så nægter at tro på det, før FCK officielt går ud og bekræfter rygtet.

Jacob Poulsen? hvor har du den ide fra? ville da sikkert være en god mand på holdet, men der er ik rigtig plads.

Rommedahl ville være for cool at få. Men det fakt at han er fast mand hos Charlton gør at jeg tvivler på han gider...
Så er der lidt stører chancer med Claus J. (os kun lidt)

Djemba nyreen var på tale for et halvt år siden. Før vi skrev under med ailton. Esbjerg ville ha for meget for ham, så det blir med 99% ikke til noget.

Kun rommedahl jeg kan gi dig ret i - og den er tvivlsom... 

EDIT:
Ska lige siges at jeg troede Jacob poulsen kun var offensivt stillet...

Øhh... Det skulle jeg da nok mene han gør.

SmokinJoe
Gæst

« Svar #1046: 12 Jan 2007, 22:28 »

Jakob Poulsen som højreback til at tage over for Lars Jacobsen nej det er han sku ikke god nok til det er en OM'er så vil jeg blive i drømmeverden hvor vi henter Darijo Srna til sommer

Jeg troede ellers det var lauren vi hentede?

hip som hap...

Wink

SmokinJoe
Gæst

« Svar #1047: 12 Jan 2007, 22:29 »

Øhh... Det skulle jeg da nok mene han gør.

Ffs... Er det ikke hans primære grund til at ville væk? Må indrømme at jeg ikke ser nordsjælland særlig tit, men på bold, forza osv bitcher han sku da over ikke at blive brugt?

N17
Manager

« Svar #1048: 12 Jan 2007, 22:30 »

Jeg vil ikke udtale mig om FCK henter flere spillere ind, men vil i stedet sige hvorfor jeg ikke tror det bliver de enkelte spillere, ja så må vi se. Enten får jeg ret - eller også får jeg ret Opstemt

Dennis Rommedahl: Forstår ikke Rommedahl, hvis han vælger at tage hjem. Jeg tror på det udvikler ham mere at blive i Charlton, og det selvom han ikke får fast spilletid hele tiden. For mig at se så kræver det at FCK skal sælge Silberbauer eller Hutchinson for at få plads til Rommedahl, og det mener jeg ikke vil være til fordel for FCK. Tilgengæld vil jeg mene at Brøndby kunne bruge Rommedahl, men igen, så mener jeg ikke det vil udvikle ham nok.

Claus Jensen: Jeg tror han fortsætter hos Curbishley i West Ham. Er dog ikke sikker, men tror han er for god og dyr til dansk fodbold. Kunne dog være et gudekøb for enhver klub. Men igen, så må det - for FCKs vedkommende - betyde farvel til Atiba. Igen kan jeg ikke forstå, hvis FCK vælger denne løsning.

Joseph Kamwendo: Uden tvivl et stort talent, men han er utilfreds med den manglede spilletid i FC Nordsjælland, og hvordan skulle han få mere i FC København?

Jakob Poulsen: Tror ikke han vender hjem til Danmark de næste par år, men måske kan FC København overtale ham. Tror det dog ikke! Vil også tro at FCK har Ulrich Vinzents højere på listen.

Håber det var godt nok svaret - selvom jeg er Brøndby fan Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Don AA
Manager

« Svar #1049: 12 Jan 2007, 22:31 »

Djemba nyreen var på tale for et halvt år siden. Før vi skrev under med ailton. Esbjerg ville ha for meget for ham, så det blir med 99% ikke til noget
Hvis jeg ikke husker helt galt så var vi blevet enig med esbjerg kort før transfer vinduet lukket men vi kunne ikke blive enig med Djemba nyreen

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010