home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lyngby BK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK  (Læst 16045 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #30: 02 Sep 2013, 13:04 »

Ja, jeg har også hørt, at Esbjerg har droppet Fosgaard! 2 millioner for Ryan er fint, men tag ikke en videresalgsklausul for givet - Det er Birger der skal forhandle sådan en på plads, og dét har han aldrig været god til!

Fanoli lurer i kulissen, men som jeg ser det er det ikke en type som han, at vi AKUT står og mangler! Vi skal have en back, en alsidig fløj og en spidsangriber! PM skal have noget konkurrence!

Tverskov gør det bedst i forsvaret, og så har vi R.Nielsen og P.Rasmussen på den centrale midtbane. Der vil Fanoli passe godt ind, ellers kan han jo også spille på den offensive midtbane. En back ser jeg meget gerne komme, som du også skriver. En fløj hvis Fosgaard smutter er også kærkomment. En spidsangriber ser jeg dog ikke det store behov for. Granskov kan sagtens spille på toppen også. PM skal bare score lidt flere mål i de betydende kampe, og så er jeg tilfreds. Nu spillede han også glimrende i går. Hvis der bliver hentet to spillere, er jeg mere end tilfreds.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #31: 02 Sep 2013, 14:02 »

Granskov er med 99% sikkerhed væk til vinter... Vi skal have en langsigtet løsning, og for mig at se er det mere optimalt at hente nu fremfor at vente til januar!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #32: 02 Sep 2013, 14:36 »

Du har ret i, han højst sandsynlig er væk til vinter. Men er det ikke lidt spild af penge at hente en allerede nu, når der først er til vinter, der er behov for ham? Selvfølgelig vil det være fint med en ung spiller, der langsomt kan komme ind på holdet. Men der er ingen grund til at købe en etableret spiller, og få yderligere en lønpost, som man godt kan vente med.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #33: 02 Sep 2013, 16:45 »

Du har ret i, han højst sandsynlig er væk til vinter. Men er det ikke lidt spild af penge at hente en allerede nu, når der først er til vinter, der er behov for ham? Selvfølgelig vil det være fint med en ung spiller, der langsomt kan komme ind på holdet. Men der er ingen grund til at købe en etableret spiller, og få yderligere en lønpost, som man godt kan vente med.

For mig at se ville det ikke skade. Pt har vi kun to angrebskort - Vi er MEGET tynde!

Mads Pedersen lejet i FCM... Det fatter jeg simpelthen ikke! Vi lejer en spiller, der ikke er i form - Classic Lyngby. Og betyder det mon, at Fanoli-handlen er røget i vasken?
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #34: 02 Sep 2013, 22:05 »

For mig at se ville det ikke skade. Pt har vi kun to angrebskort - Vi er MEGET tynde!

Mads Pedersen lejet i FCM... Det fatter jeg simpelthen ikke! Vi lejer en spiller, der ikke er i form - Classic Lyngby. Og betyder det mon, at Fanoli-handlen er røget i vasken?

Fosgaard kan også spille angriber, hvis det skulle være.

Mads Pedersen ser jeg ikke den store fidus i. Han er kommet på en lejekontrakt og er ikke i form. Det er ikke den bedste start, men når han først kommer i omdrejninger, skal han nok blive en fin spiller. En lejekontrakt med ham er dog ikke det mest optimale. Umiddelbart vil han ikke være en markant forstærkning, som Fanoli ville have været.

2 timer tilbage af transfervinduet. Hent nu den højre back som erstatning for Ryan! Ikke flere halvårige eller lejeaftaler tak.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #35: 02 Sep 2013, 22:55 »

Slam... Yderligere to FCM-reserver til Lyngby... Morten Koch og Santiago Villafane - Begge kun for resten af efterårssæsonen... Hold kæft en omgang lagkage - Men det er vel hvad man kan forvente.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #36: 02 Sep 2013, 23:56 »

Og Frederik Helstrup til Horsens!!! Ejjjjjjjjjjj, for helvede!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #37: 03 Sep 2013, 06:53 »

To dårlige nyheder. Vilafane ser jeg dog som en fin forstærkning. Af det jeg har set af ham, virker han til at være et niveau eller to over Brandrup. Morten Koch er 189 cm, så han kan godt erstatte Helstrup. Der er bare pisse irriterende at det er to halvårige lejeaftaler, men ingen af dem er tæt på holdet i FCM, så måske kan vi købe dem. Vilafanes kontrakt udløber først i 2017, så medmindre FC Midtjylland meget gerne vil af med ham, har vi nok ikke penge til at købe ham. Morten Koch har haft tre alvorlige knæskader, der har holdt ham ude de seneste år. Ellers beskives han som en ambitiøs spiller, der har taget stort lederansvar på diverse ungdomshold.

Helstrup har ikke spiller fantastiske på det sidste, men det gør altid ondt at se en Lyngbydreng smutte.

Mon ikke Røsler bare skal have de sidste penge fra os, inden han trækker sig. Men må da tro økonomien er ok med salg af Yussuf, Ryan og Helstrup. 
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #38: 03 Sep 2013, 12:14 »

Jeg må sige, at jeg er målløs... Klubben kom med en officiel udmelding, da Lange kom til; Det skulle være slut med kortsigtede aftaler! Lige siden da har vi KUN hentet spillere på korte aftaler! Jeg begriber det ikke - Vi må virkelig være i økonomisk uføre!

Jeg har sovet elendigt i nat! Min klub er i forfald - Og det går hurtigt!
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #39: 04 Sep 2013, 09:39 »

Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #40: 04 Sep 2013, 20:02 »

Fint, at man henter Cagara ind, men nu når det er en mellemsæson, ville jeg hellere have satset på Mejer og Fredsted. Men når det så er sagt, er Cagara en rigtig fighter, som der nok også kan bidrage med noget erfaring.

Daniel Jensen træner med i øjeblikket. Jeg håber på, at han i løbet af 1 eller 2 skriver kontrakt med os. For min skyld må han godt få en kontrakt for resten af året eller sæsonen. Han vil kunne bidrage med rigtig meget både på og uden for banen. Han tilføjer uden tvivl også noget ekstra i intensitet til træningen. Så kender han vist også Johan Lange fra B.93, så det skader jo heller ikke.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #41: 04 Sep 2013, 20:38 »

Det er jo bare en klassisk Lyngby-tilgang... Det er et eller andet sted fint for bredden, men han er ikke lønkronerne værd. Vi skal nok overleve med eller uden Cagara...

Spændende nok med D. Jensen såfremt vi ikke skal betale en stor hyre.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #42: 09 Sep 2013, 12:12 »

FANTASTISK sejr i går! Defensivt så det i perioder skræmmende ringe ud, men nøj hvor fungerede vores omstillingsspil godt!

Braaaaavo Patty!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #43: 15 Sep 2013, 22:01 »

4-0 over Marienlyst. En sejr der bare skulle i hus. Et af dagens lyspunkter var helt klart David Boysen. Næste kamp er mod Hvidorve hjemme, som også bør være en sejr, og så er vi igen med i den sjove ende af tabellen.

Nu bliver det spændende at se, hvad bestyrelsen finder frem til på generalforsamlingen i forhold til en kapitaludvidelse.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #44: 15 Sep 2013, 22:20 »

Flot sejr i dag, ja... Men Marienlyst havde absolut INTET at komme med.

Ja, Katz var til tider genial i dag, men i løbet af anden halvleg tog alt det trylleri sgu overhånd - Han mister godt nok mange lette bolde, fordi han lige skal lave et eller andet smart! Men ja; nogengange lykkes det, og så ser det godt ud!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010