home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  udfordringen! lewes fc!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: udfordringen! lewes fc!  (Læst 569 gange)
brian6092
Lilleputspiller
*

udfordringen! lewes fc!
« : 16 Apr 2008, 18:37 »

mojn... Havde et spil med lewes fc i 07, nu overvejer jeg at starte en i 08 og føre dem til PREMIER LEAGUE.. Ville høre om der er nogen der har prøvet at være lewes fc før, eller en klub i samme række, og hvilke erfaringer i har gjort jer, med spiller indkøb øknomi osv. Det bliver for kedeligt at være storhold hele tiden, så hvorfor ikke selv opbygge et selv? KOM IND I KAMPEN IKK! .
TAK på forhånd..  Opstemt

badeflue
Lilleputspiller
*

Sv: udfordringen! lewes fc!
« Svar #1: 19 Apr 2008, 00:42 »

ohøj.. jeg har været dorchester i samme række som du snakker om. fantastisk hold at starte med. fyrede alle spillere, og justerede transferbudgettet så havde jeg 4 mil at købe for Opstemt.. men rykkede på nær en sæson direkte op til premier league, hvor jeg endte på en herlig 7. plads i første sæson deroppe. hvis du har brug for råd til spillerindkøb osv, så bare skriv, eller pm mig. good luck

kous
Gæst

« Svar #2: 19 Apr 2008, 11:07 »

Jeg har prøvet at rykke Kettering hele vejen op i premier leauge. jeg rykkede op alle år, og så sluttede jeg på en 7. plads da jeg nådede op i premier leauge.
i de små rækker i england, der synes jeg virkelig at det er godt at have hurtige spiller, man score sindsygt mange mål på kontra.
Det er godt at leje spiller fra større klubber. en spiller som Ashley chambers score virkelig mange kasser, hvis man lejer ham. 
i 1. sæson fik jeg kasper mogensen på fri transfer. Det er et virkelig klasse køb. og rolling er også godt(tidligere Bif).
når du køber en spiller, så kun giv dem 2 års kontrakter, for lige pludslig kan de slet ikke følge med længere, fordi at du er rykket op.
I de nederste ligaer synes jeg ikke at du er nogen grund til at købe spiller, da du kan finde mange gode spiller på fri.
jeg synes at det er en god ide at tage ligaer med som sverige, norge og Finland, for så kan du finde mange spillere og trænere på fri, som vil til din klub.
Lad være med at spring dit lønbugdet, for så får du bare alt for meget minus på kontonen, når sæsonen er over

mvh Kous

kasperbp12
Manager

« Svar #3: 19 Apr 2008, 11:25 »

hvor ligger de der lewes fc og hvem er det? har aldrig hørt om dem!

brian6092
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 19 Apr 2008, 17:38 »

ja tak meget gerne,! hvor lang tid gider der før du blev prof? hvordan har du holdt bedst styr på din økonomi?

ohøj.. jeg har været dorchester i samme række som du snakker om. fantastisk hold at starte med. fyrede alle spillere, og justerede transferbudgettet så havde jeg 4 mil at købe for Opstemt.. men rykkede på nær en sæson direkte op til premier league, hvor jeg endte på en herlig 7. plads i første sæson deroppe. hvis du har brug for råd til spillerindkøb osv, så bare skriv, eller pm mig. good luck

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010